۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

جنجال‌گسترده‌درباره‌ تغذیه سران‌فتنه

سایت های ضد انقلاب و برخی شبکه های خبری معاند طی هفته های گذشته، جنجال گسترده ای را در خصوص "خوراک و تغذیه" کروبی و موسوی راه انداخته اند
کد خبر : ۸۹۴۶۱
به گزارش صراط ، سایت های مذکور در پاره ای از اوقات اخبار مربوط به تغذیه موسوی را به سوژه روز رسانه های خود تبدیل می کنند و گاهی اوقات اخبار "کم اشتهایی" کروبی را!

بر همین اساس، چندی پیش یک سایت نیوز منتسب به جریان فتنه و وابسته به حزب اعتماد ملی گزارش داده بود که روز ۲۹ آبان، در پی وخامت حال جسمانی مهدی کروبی وی برای ساعاتی در بیمارستان بستری شد.

در ادامه این گزارش آمده بود: علائم هشدار دهنده‌ از جمله کاهش شدید وزن، "بی اشتهایی"، سرگیجه و حالت تهوع دلیل انتقال آقای کروبی به بیمارستان بوده است.

روز گذشته نیز همسر کروبی بار دیگر خبر از "گرسنه بودن کروبی داد."

وی می گوید: "پزشکشان متوجه شده بودند که هم کم خوابی های زیادی دارند، از طرفی هم سرگیجه گرفته بودند و دچار بی اشتهایی شده بودند و مهم تر از همه اینکه در یک دوره ی زمانی بسیار کوتاه، وزنشان خیلی پایین آمده بود."

"ایشان در حال تحلیل رفتن است و اصلا اشتهای غذا ندارند که بالاخره قبول کردند"

این در حالی است که در آخرین تصویر منتشر شده از کروبی، اضافه وزن وی کاملا مشهود بود که همین امر موجب انتقاد مردم و رسانه های داخلی از شرایط رفاهی این فتنه گر شد.

مطمئنا اتهامات موسوی، کروبی و دیگر فتنه گرانی که تا به امروز به سزای اعمال خود نرسیده اند بسیار سنگین است و این امید می رود که در آینده ای نزدیک قوه قضائیه این افراد را به سزای اعمالشان برساند تا جلوی این گونه مظلوم نمایی ها گرفته شود.