۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱

امانی: با میداودی مذاکره‌ای نداشتیم

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن اعلام کرد: کاسترو دو روز دیگر برای حضور در تمرینات راه‌آهن و تست پزشکی به ایران می‌آید.
کد خبر : ۹۰۱۴۲

به گزارش صراط ورزشی ، کاظم امانی گفت : در مورد این‌که آیا مذاکره‌ای برای جذب میلاد میداودی داشته‌اند گفت: در مورد میلاد میداودی چیزی از سوی کادر فنی به ما اعلام نشده و مذاکره‌ای با این بازیکن نداشتیم. مدیریت در این راستا اقدامی نکرده و شاید خود کادر فنی رایزنی‌هایی در این ارتباط انجام داده باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است یک بازیکن خارجی توسط راه‌آهن جذب شود، عنوان کرد: در دو روز آینده کاسترو بازیکن سابق ذوب‌آهن قرار است برای دادن تست پزشکی و سنجیده شدن شرایط آمادگی‌اش به تمرینات تیم ما بیاید. کادر فنی باید شرایط او را تأیید کنند تا برای بستن قرارداد اقدام کنیم.

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است نام ایمان رزاقی راد را از لیست خارج کنند، اظهار داشت: نکته خاصی از طرف کادر فنی در این ارتباط به ما اعلام نشده اما قصد داریم با رزاقی‌راد صحبت کنیم تا اگر تیمی خواهان جذب او است با رفتنش موافقت می‌کنیم. ما از اول لیست مازاد نداشتیم و فقط می‌خواهیم پیشنهاد کنیم اگر راغب است می‌تواند جدا شود. به رزاقی‌راد در نیم‌فصل اول بازی زیاد نرسیده، شنیدم از این مسئله ناراحت است و می‌خواهد در جایی حضور یابد که کارایی بیشتری داشته باشد. همانطور که گفتم کادر فنی و مدیریت باشگاه تاکنون هیچ لیست مازادی را اعلام نکرده‌اند.

امانی یادآور شد: واقعیت این است که تیم ما نیازی به ایجاد تغییرات احساس نمی‌کند، عملکرد بازیکنان در نیم‌فصل اول راضی‌کننده بوده و تنها در جلسه‌ای که با علی دایی داشتیم به او اعلام کردیم باشگاه آمادگی دارد تا در صورت نیاز تیم را تقویت کند.

منبع: فارس
برچسب ها: امانی مذاکره صراط