۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۵

وزیر کشور به کمیسیون شوراها می‌آید

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با بیان اینکه بررسی مواد قانون احزاب در دستور کار این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار دارد، افزود: از دبیران کل ۳۰ حزب مطرح کشور برای بررسی مواد قانون احزاب در این کمیسیون دعوت کرده‌ایم.
کد خبر : ۹۲۱۶۶
به گزارش صراط، امیر خجسته در تشریح جلسه این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: با توجه به اینکه تحزب یک از موضوعات مهم کشور است، پس از بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح قانون احزاب در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی مواد قانون احزاب در دستور کار این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار دارد، افزود: مواد اصلاح شده در قانون انتخابات زمانی به نتیجه مطلوب می‌رسد که قانون احزاب به درستی تصویب شود و در این زمینه به خوبی فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه در بررسی مواد قانون احزاب از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران استفاده می‌شود، تصریح کرد: در جلسه فردا یکشنبه (۱۷ آذر ماه) کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور مجلس از دبیران کل ۳۰ حزب مطرح کشور دعوت کرده تا قبل از بررسی مواد قانون احزاب از نظرات، تجارب و ایده‌های کارشناسی صاحب‌نظران احزاب در تدوین مواد این قانون استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه کلیات قانون احزاب در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس تصویب شده است، یادآور شد: برای بررسی مواد این قانون از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم دعوت کرده‌ایم تا در جلسات کمیسیون حضور پیدا کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، مصطفی محمد نجار به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ می‌دهد.
منبع: خانه ملت