۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
حاج داوود احمدی نژاد:

هر کس خود و یارانش را خط قرمز قلمداد کرد از مسیر منحرف شده است

قهر نقطه مقابل انتخابات است. ما اگر مسئول می شویم بر اساس تکلیف مسئول می شویم نه برای نفس خودمان که هر وقت گفتند بالای چشمت ابروست قهر کنیم یا لج کنیم و دست گلی به آب دهیم.
کد خبر : ۹۲۱۷۸
"صراط" - حاج داوود احمدی نژاد به مناسبت نهم دی ماه در مسجد ولیعصر منطقه نارمک به سخنرانی پرداخته که خواندن اظهارات وی به دلیل داشتن گوشه و کنایه هایی به حلقه انحرافی خالی از لطف نخواهد بود .
برادر رئیس جمهور در ابتدا با بیان این سوال که چرا فتنه به یک بیماری سخت تبدیل می شود که تنها با حضور گسترده مردم می توان آن را درمان کرد اظهار داشت: 32 سال از انقلاب اسلامی گذشته ببینید چه مدعیانی آمدند و رفتند .خیلی ادعا داشتند ولی رفتند!
این افراد نتوانستند در این کاروان حسینی دوام بیاورند پس یک لحظه هم نباید غفلت کرد ، که اگر کردیم باید منتظر فرمان بری از شیطان هم باشیم.
وی اظهار داشت: چندی پیش اجلاس سران غیر متعهد ها در ایران برگزار شد، هر کس به دنبال منافع خود از این اجلاس بود . شما که دل در گروی ولایت و انقلاب داشتید ، بهره ی خودتان را بردید و آنهایی که به دنبال دنیا و منیت بودند بهره ای دیگر .
من از شما سوال میکنم ، اینها آمدند که از شما اعتبار بگیرند یا به شما اعتبار بدهند؟
یک زمانی هم آقای پوتین به ایران آمد خیلی ها گفتند ، آمدنش به ما اعتبار داد ولی نه! او آمد تا اعتبار بگیرد.
بازرس ویژه سابق رئیس جمهور در ادامه خاطر نشان کرد: امروز دنیا از انقلاب اسلامی به خاطر ایمان و اخلاص شما ، پایداری و وحدت شما اعتبار می گیرد و امیدوار به سوی فردایی بهتر حرکت می کند .دلیل آنهم معلوم است در طول این 32 سال هزاران توطئه و فتنه کردند که در بعضی از آنها خواص داخلی نیز بازیگردان بودند حالا یا از روی جهالت یا به عمد ، اما شما با پیروی از ولایت و با اقتدار همواره آنان را مایوس و حسرت به دل گذاشتید.
به گزارش پایگاه خبری صراط، احمدی نژاد با ذکر این نکته که  پایگاه خبری ولتر نت مینویسد که وقتی جنگ سرد 20 سال پیش بین دو بلوک شرق و غرب پایان یافت ، آن زمان پایان عمر جنبش غیر متعهدها بود گفت: شهید علامه مطهری فرمودند بلوک شرق و غرب هر دو لبه یک قیچی هستند که بر یک محور استوارند . پس هم شوروی و هم غرب بهره برداری خود را از این جنبش داشتند . اینها همواره یک جنگ مصلحتی بین یکدیگر داشتند و دارند و خواهند داشت . دیدیم که در جنگ ایران و عراق هم تجهیزات ورشو و هم ناتو علیه ما استفاده می شد. برخی ازین کشورهای مثلا غیر متعهد بیشترین تعهد را به غرب داشتند و به او پایگاه داده بودند و هنوز هم می دهند مانند ترکیه ، که خیلی از ما سعی داریم عاشقانه با او بپریم!

با وجود همه ی تهدیدها بسیاری از این کشورها به اجلاس تهران آمدند که این اتفاق ابعاد پنهانی دارد و مهمترین آن این است که آنها آمدند تا خود را از انزوا بیرون بیاورند و نمونه یک کشور غیر متعهد واقعی راببینند و از او الگو بگیرند.
برادر رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: عزیزان من ، ما گنجینه تدبیری داریم به نام ولی فقیه که نه تنها دنیای اسلام بلکه همه آزادگان و آزادیخواهان از راهبرد های ایشان سر مشق می گیرند و به بیداری می رسند .

دو مقطع در تاریخ انقلاب اسلامی وجود دارد که هدف انزوای ایران بود یکی قضیه سلمان رشدی ، که همه سفرای حاضر از ایران رفتند اما با سرانگشت تدبیر امام همه شان عین گربه ماست ریخته برگشتند و دیگری در زمان مقام معظم رهبری که ما را محکوم به تروریسم کردند و اینبار با تدبیر ایشان همه آنهایی که قهر کردند و رفتند دست از پا درازتر برگشتند . پس تا زمانی که افتخار سربازی ولایت را داشته و دل در گرو دیگری نداشته باشیم سر بلند خواهیم بود ،

وی در ادامه در اظهاراتی کنایه آمیز خاطر نشان کرد: کسانی که فکر می کنند ما در انزوا هستیم اینها توکل به خدا ندارند ، اینها انقلاب را باور ندارند ، آدمهای کم ظرفیتی هستند ، تازه ادعای امام زمانی(عج) هم دارند! نباید از حرفهای غلط بعضی از آقایان ناراحت باشید شما چنگ به ریسمان الهی که در دست ولایت است انداخته اید .
یادتان که هست در مرز کویت سیداحمد آقا به امام چه گفتند؟ بنا به استخاره شد گفتند بفرمایید استخاره کنید آیه آمد "یا موسی اذهب الی فرعون انهو طغا ... رب الشرح لی صدری و ..." این حکم نه بر موسی (ع) است بلکه بر همه ی کسانی است که مسیر آزادگی را با توکل و ایمان الهی طی می کنند .

عزیزان من شرح صدر، شما را به اینجا رساند . ببینید کسانی که ظرفیت نداشتند به عنوان کارگزار و مشارکت و اصلاح طلب آمدند چه شد که دست آخر مردم به آنها پشت کردند؟ . خدا نکند کبر و غرور بر انسان محیط شود .بد ترین چیزی که عقل را زایل میکند حتی بدتر از مسکورات و طولانی تر همین غرور است ، ببینید چه کرد غرور با شیطان که رانده شد از درگاه الهی!

سر همین قضیه مرسی ، او کسی است که پس از رفتن از ایران انور سادات را ستود و سفیر به اسرائیل فرستاد آنهم ارادتمندانه . حالا او میخواهد موضوع سوریه را حل کند؟!
نگاه کنید ، مقام معظم رهبری میفرمایند سوریه خط مقدم ماست ، اما این آقای مرسی یک پیشنهاد بی قواره میدهد که 4 کشور که بعضیشان دست در دست استکبار دارند و بسته پیشنهادی حذف نظام سوریه را دادند ، بیایند و قضیه سوریه را حل کنند ،عربستانی که خود بارها جفا به کشورهای اسلامی کرده و بازوی مالی استکبار است و ترکیه ای که پایگاه فراماسونری و نظامی امریکاست آیا میتواند موضوع سوریه را حل کند ؟
دقت کنیم ، خوارج نهروان مارقینی بودند که از کمان رها شدند ولی نه برای هدف الهی! ندای ولی زمان خود را لبیک نگفتند و لا حکم الا لله سر دادند تا زیر بار تکلیف نروند.

وی در ادامه با ذکر مثال امروزی این جریانات یادآور شد: نمونه اش افرادی که خود را کریمه میخوانند. کم نیستند در حال حاضر هم کسانی که ندای اللهم عجل لولیک الفرج سر می دهند و خود را متصل به امام معصوم می خوانند و ایشان را سر سفره خود می دانند!



 کسی که حلاوت و شیرینی انتظار را در مریدی از ولی فقیه خود در نیابد حتما نخواهد توانست حقیقت فرج و ظهور را دریابد این همان تکلیف گریزی خوارج است که مسیریست انحرافی و ما با آن مخالفیم.

پيامبر اسلام ـ صلّي الله عليه و آله ـ و امامان ـ عليهم السلام ـ در مناجات و راز و نياز خود به خدا عرض مي‎كردند:
«اَللّهُمَّ لا تَكِلْني اِلي نَفْسي طَرْفَةَ عَينٍ اَبَداً؛ خدايا مرا به اندازة يك چشم به هم زدن، هرگز به خودم وانگذار.» اینقدر قویست شیطان .خیلی باید مراقب باشیم. کمی فکر کنیم به کارهایمان ، چرا همسو با ولایت نباید موضع بگیریم؟ به خودمان بیاییم و سر از لاک غفلت بیرون آوریم .

 اگر فکر کردیم ملت بخاطر خودمان به ما رای داده فریب هوای نفسمان را خورده ایم . ملت بخاطر آرمان هایی که ما از آن دم میزدیم به سمت ما آمد که در راس همه آنها قانون محوریست و در راس قانون اساسی ولایت فقیه است که خط قرمز ماست پس هر کس خود و یارانش را خط قرمز قلمداد کرد از مسیر منحرف شده است. باید از تاریخ عبرت گرفت ، آنهایی که از اول انقلاب قهر کردند و تحریم کردند خب مردم هم آنها را طرد کردند .

حاج داوود احمدی نزاد افزود: کم کسی نبود آقای منتظری. امام فرمود من چندین بار در وی خلاصه شدم ولی آخرش چه شد؟ لذا ملاک حال افراد است.
قهر نقطه مقابل انتخابات است. ما اگر مسئول می شویم بر اساس تکلیف مسئول می شویم نه برای نفس خودمان که هر وقت گفتند بالای چشمت ابروست قهر کنیم یا لج کنیم و دست گلی به آب دهیم.

این چه روش عزل و نصب است که وزیر بگوید چرا ارز مرجع رو زین اسب و لوازم آرایش و غذای سگ خریدید بفاصله ی اندکی بدون بیان علت ، عزلش کنند؟ . در اذهان عمومی چه چیزی شکل میگیرد ؟ من نمیخواهم از وزیر دفاع کنم ، اشتباه نشود بحث من انتقاد پذیریست . بحث من ظرفیت است .
همین میشود که زیر بغل عده ای چه دختر چه پسر یک توله سگ قرار دارد و با آن حشر و نشر می کند.
این چه فرهنگ غلطی است که ما با تهیه غذای آن با ارز مرجع به رواج آن کمک میکنیم ؟

زمانی که شما فرزندان روح الله دنیا را بسیج کردید علیه اسرائیل، شخصی به نحوی سر تعظیم فرود آورد برای اسرائیل ، بحث بالا گرفت .مقام معظم رهبری به میدان آمدند و فرمودند یک کسی حرف غلطی زد مردم بزرگوار ایران به این حرفهای پوچ و بیهوده توجه نمی کنند!

دقت کنید عزیزان ، نمی کنند با نکنند خیلی تفاوت دارد . نمی کنند یعنی شعور مردم فراتر از این است که لحظه ای شک کنند و به این حرف لغو بها دهند. با همین بصیرت است که حماسه ی نه دی را مردم خلق می کنند . دشمن درست فهمیده که اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده است و به اعتقادات دینی مردم توهین میکند که البته با پاسخ دندان شکن ملت مواجه شده و خواهد شد.

اگر دیانت ما اسلام شد مطمئن باشیم سیاست ما نیز در مسیر درست حرکت می کند ولی اگر دیانت ما مکتب ایرانی شد ، دچار غرب زدگی شد خب معلوم است سیاست ما هم از مسیر حق جداشده و همگام با سیایت ماکیاولی غرب می شود .

احمدی نژاد در پایان با ذکر این نکته که ای جریان انحرافی به خود آیید که این راه پایانی جز ذلت را در بر ندارد خاطرنشان کرد: بعضی کارها به قدری بچگانه و نابخردانه هست که انسان شک میکند به هوش افراد. رهبری میفرمایند انتصاب فلان شخص به نفع شما نیست و باعث سرخوردگی شما می شود ، آن وقت در سمت جدید قریب به 40 صفت برای او میتراشیم که چه چیز را ثابت کنیم؟
انشالله که در قیامت سر افراز در محضر شهدا و امام شهدا و اولیای الهی باشیم نه گردن کج کرده و سر افکنده بخاطر اعمال بیهوده و مسیرغلطی که رفتیم.
"یا ایها الانسان ماغرک بربک الکریم " با غرور و لجاجت تا به حال کسی به سر بلندی و عزت نرسیده است.

نظرات بینندگان
پرسشگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۳۲
۱۵
حاج داود چرا حاج محمود به اینجا رسید؟
واقعا چرا؟
مجید اردبیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دجال وقتی ظهور میکند ادعا میکند امام زمان است.

مرگ بر دجال و دجالیان

درود بر حاج داوود آهنگر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رای به محسن رضایی

رای به همه افتخارات تاریخی و پاسداشت قهرمانان ملی است

چرا ما عادت داریم زنده ها را بایکوت و تخریب کنیم و مرده ها را تجلیل کنیم

به جای تجلیل از میرزا کوچک خان جنگلی و کورش و ستار خان و باقر خان ، بیایید قهرمانان زنده را قدر بدانیم

رای ما :
محسن رضایی
قهرمان و یادگار هشت سال دفاع مقدس
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت به هر کسی که خودشو به دروغ ولایتمدار جا میزنه اما علنا و عملا خنجر میزنه لعنت بر دجال صهیون صفت
بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۲۸
۲۱
درود بر داوود احمدی نژادکه با وجود اینکه می توانست با تملق و چاپلوسی خودشو به خیلی ها بچسبونه و پست بگیره و بخور بخور کنه اما از انحراف فاصله گرفت و ترجیح داد در حاشیه باشه
Irani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۲۴
۱۲
خیلی جیگر داری که داداشش هستیو اینچیزارو میگی !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۸
۳۲
این حرفها مال داغی سکه گداخته ای است که دکتر احمدی نژاد کف دست ایشون گذاشت .
اخراجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا داغو ابتدا حاج داود گذاشت ، ولی خیلی مثکه .... برخورد که زودی بر کنارش کردو .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی به خاطر یک سکه کف دست برادرش داغ گذاشت و لی تو کف دست بعضیها ...............
"... خودتی"
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بيچاره كه بهت فشار اومده بمير . مثل آمريكا از حاج داود عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.
بي بصيرت كوردل
امیر محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنظر شما اگر کسی نابینایی را از چاه جلوی پایش اگاه کند نامردی است حاج داوود به برادرش راه پیرو ولایت بودن را نشان داد و در موضوع خانه نشینی 11 روزه تمام تلاش خود را برای برگرداندن ایشان انجام داد حالا سکه داغ در دست چه کسی هست؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همینمون مونده بود ایشون رو با حضرت علی مقایشه کنید!!!!
اميرعلي
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۲۶
اصولگرا و اصلاح طلب سروته يه كرباسند
ادم بايد طرف حق رو بگيره و از باطل جدا بشه ديگه حزب مهم نيست بلكه حق ميزان رفتار و حب و بغض ميشه

بابا حاج داود خيلي مردي اينجوري داداش رو ضايع كردي
جاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۳۴
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. داود احمدینژاد= پسر نوح
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر هر کسی که در مقابل ولایت گستاخی و بی حیایی کرده از ازل تا ابد !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کامنتت خیلی خنده دار است. تشبیه بلاوجه و معکوس کردی!
امی محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفم اگر پدر بزرگوار ایشان و والده محترمشان را میشناختی دقیقا این معادله مینوشتی م------ا--------- = پسر نوح
امیر محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۲۲
۱۱
بخدا قسم اگر همه افرادی که با رییس جمهور کار کرده اند مثل حاج داوود با صداقت و بی ریا و پیرو ولایت بودند جریان انحرافی در نطفه خفه شده بود ودر اخر دورود و سلام بر سردار بی ادعا حاج داوود احمدی نژاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بي پايان خداوند و فرشتگانش بر حاج داود بابصيرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۵
۲۶
ایشون داره از یه جای دیگه میسوزه این حرفها رو میزنه....
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر هر کسانی که دروغ مثل فرفره از دهانشان خارج میشود و کنتور الکترونیکی هم جوابگوی شمارش آنها هم نیست !!!
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره از حرف هاي خاله زنكي تو ميسوزه
از نافهمي تو ميسوزه
از بي بصيرتي تو ميسوزه
از كج فهمي و كج راهي تو ميسوزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کنتور الکترونیکی هــم جوابگوی شمارش آنها هــم نیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۹
ایوالله .
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۸
۱۲
ما نفهمیدیم محمود منحرف است یا داوود؟

خیلی اوضاع شیر تو شیر شده

راستی اونی که هی می گفت ب...................... الان کجاست؟
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره والله ما هم نفهمیدیم تو واقعا عباسی یا شمر !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۹
۹
داداششم ازش میناله...
احمدی ن
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۱۷
هرجا به نفعتونه میگید حاج داوود احمدی نژاد اما برعلیه تونه میگید مثلا آقای منتظری
امیر محمودی منش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۵
۲۲
جناب آقای داود احمدی نژاد احتمالا از برادر عزیزتان درخواستی داشتید وایشان چون باند بازی نکردند این قدر آتیشی شدید ما که تا الان ازاین جریان خود ساخته ی انحرافی چیز بدیدی ندیدیم ولایت فقیه امام خامنه ای هم مطلبی در باره نفرموده اند شاید شما جلوافتادگان از ولایت هستید مثل آن خواصی که در سال 88 عقب افتاده شدند.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی مردم جریان 9دی رو راه انداختن امثال شما گفتن جلو افتادن از ولی فقیه

برادر عزیز
عده ای بودند که زیر پرچم هاشمی هم مثل شما سینه میزدند
این راهه که میمونه نه اشخاص
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرت امام خامنه ای : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و تحقیر شخصیت آنها به شکل زننده
3 . مخفی کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی در اعتراض شدید به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات غلط و انحرافات گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها توهین به شعور ملت و دهن کجی علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!

احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.
احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .
احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند !!!
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمودي منش خيلي راحت تهمت ميزني.
دقيقا محمودي منشي از محمود يادگرفتي به همه تهمت بزني.
حقيقتا محمودي منشي
امیر محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای محمودی منش حاج داوود نیازی به اعلام درخواست به برادرش برای باند بازی نداشته و ندارد تمام افرادی که از اول انقلاب تا کنون با ایشان کار کرده اند میدانند و شهادت میدهند که این سردار بی ادعا بتمام معنا حریت دارد و هیچگاه برای پست و مقام تلاش نکرده و نمیکند بلکه در خصوص برادرش از روی دلسوزی بارها وی را از اطرافیانی که رهبر معظم انقلاب انها را باعث سرخوردگی رییس جمهور می دانستند بر حذر داشت و بدانید داوود احمدی نژاد خود را سرباز ولایت میداند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۸
۳
ایشان 2 سال پیش گفتند که بعد از انتخابات منحرفین جنگ داخلی قیام مسلحانه و تحویل سر زمین سوخته در سر دارند همان حرفی که نماینده مجلس اقای توکلی هفته گذشته گفت.مقامات عالی رتبه دوباره با حمایت و عدم نظارت بر دولت رو دست نخورند واینها را عزل کنند یا مردم را روشن نمایند و از اعمال منحرفین برائت بجویند.
علوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۱
۹
حاج دادود عزيز اظهارات شما در اين مقطع مشكوك به نظر مي رسد اگر جريان انحرافي انقدر نفوذ كرده پس چرا تا حال سكوت اختيار نمودهايد وچرا تا ان زماني كه با اين اقايان بوده ايددم بر نياورديداگر همه اينها درست باشد پس كمي هم جاج محمود را نصيحت كن
adel
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۸
۲
سلام، كاملا موافقم بعضي ها هميشه مو را مي ببين وعميق به قضايا نگاه نمي كنند و فورا واكنش نشان ميدن يكي را كافر ديگري رو محرف مي نامند.به عنوان مثال تو قضيه بدحجابي ونحوه ي برخورد با آن چطور به رئيس جمهور محترم توپيدن اونم از طرفي كسانيكه ادعاي ولايت پذيرشون كوش فلك رو كر كرده است، اما درجريان سفر اخير رهبري به خراسان شمالي همه متوجه شدند كه نظري رهبري در مورد حجاب چيه؟
mahmoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۴
۵
نمیدونم والا ولی به نظر میرسه اینبار ایشون میخواد کاندید مجلس بشه یا شورای شهر مثل آبجیشون یا رئیس جمهور
فعلا که اوضاع عجیبه
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۷
۳
بسیار خوب بود. خدا قبول کند
مهیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۵
۱۱
حرفای ایشون مرموزه........... الله اعلم خدایا همه را به راه راست هدایت کن و دشمنان اسلام و ولایت رانابود کن
بچه مشد
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۵۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
اينقدر گفتين جريان انحرافي ، جريان انحرافي خودتون حالت تهوع نگرفتين؟؟!!
شماها كه ميگين راي نمياره خب خفه خون بگيرين منتطر باشين ببينين؟
نه اينكه هر روز بشينين دروغ و تهمت . . . نثار كنين.
ضمنا اين برادر اردبيلي واقعا اردبيليه!!!!
حاجی محجوب
|
-
|
۱۳:۵۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۴
۵
درود بر رییس جمهور آینده ایران
"حاج داوود احمدی نژاد"
ادامه دهنده راه نورانی و سرخ اخوی گرامشان حضرت آقای الحاج محمود احمدی نژاد(حفظه الله تعالی و اطال الله عمره) ...