۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۶

جوابیه دختر جوان شاکی مجری مشهور تلویزیون به وکیل این مجری

گفته بودید من مدارک زیادی به دادگاه ارائه نکردم! آیا مدرکی قوی تر از استعلامهای اداره هواپیمایی کل کشور و یا شهادت ها و تاییدیه های هتل داران وادارات اماکن شهرهای اصفهان و مشهد و یا مدارکی که بابت اخذ وام ارایه داده بودم ؟!یا متن کامل پیامک ها و ایمیل های ارسالی توسط موکل شما که همه نشانگر صدق گفته های من در دادگاه بود!
کد خبر : ۹۳۰۲۵
به گزارش صراط، در پی انتشار جوابیه ای از سوی وکیل مجری مشهور که به اتهام اخلاقی در دستگاه قضایی کشور در حال پیگرد قضایی است، دختر جوان شاکی مجری مشهور در جوابیه ای به اظهارات وکیل وی پاسخ گفت.
در پی انتشار مصاحبه وکیل مجری مشهور، جوابیه دختر جوان شاکی مجری مشهور تلویزیون به وکیل این مجری، اقای غلامحسن حیدری به این شرح است.

جناب اقای حیدری وکیل محترم با سلام

توضیحات ، توهین ها و تهمت های شما را خواندم . در جواب صحبتهای شما باید بگویم که ، اگر جلسات دادگاه را به یاد داشته باشید خودتان هم متوجه بذهکاری موکل خود شده بودید و به همین خاطر سعی در برقراری صلح و سازش میان ما را داشتید اما با مخالفت خانواده من مواجه شدید.(تماسهای مکرر شما تا روز قبل از برگزاری جلسه دادگاه کیفری با وکیلم و بعضا با مادر پدر من موید این موضوع هستند  و با گرفتن ساده پرینت مکالمات شما از مخابرات قابل اثبات است)

1 ) اولین نکته ای که باید به شما جواب بدهم در رابطه با این موضوع است که من در تاریخ 30 /8/91 با توجه به اخبار دروغی که از زبان من در رسانه ها منتشر شده بود عنوان کردم که تا به حال با هیچ رسانه ای مصاحبه انجام نداده ام و تا گرفتن حکم  دادگاه بدوی هم چنین کاری نخواهم کرد . اما شما در جوابیه خود فرموده بودید که من یکبار خود را خبرنگار ، یکبار نویسنده و ... معرفی کرده ام ، اما حال اعلام کرده ام با سازمان صدا و سیما هیچ ارتباط کاری ندارم  .(با مراجعه به سایت خبرگزاری فارس و عصر خبر این تهمت شما کاملا واضح است ).

2)ایا شما نامه پزشکی قانونی را به دقت ملاحظه کرده  و خوانده اید ؟  بهتر است در رابطه با مطالب درج شده در ان نامه لا اقل با یک استاد ادبیات و یک پزشک متخصص گفت گو کنید تا ابهامات برای شما روشن شود و همچنین گفته بودید من مدارک زیادی به دادگاه ارائه نکردم! آیا مدرکی قوی تر از استعلامهای اداره  هواپیمایی کل کشور و یا شهادت ها و تاییدیه های هتل داران  وادارات اماکن شهرهای اصفهان و مشهد و یا مدارکی که بابت اخذ وام ارایه داده بودم ؟!یا متن کامل پیامک ها و ایمیل های ارسالی توسط موکل شما که همه نشانگر صدق گفته های من در دادگاه بود!

3)در صفحه سوم حکم صادره از سوی دادگاه پاراگراف اخر نکته ای نوشته شده است که اگر کاملا به ان دقت کنید متوجه می شوید که موکل شما به طور کامل تبرئه نشدند و به نظر می رسد که حکم صادره با تخفیف بسیار زیاد از سوی مراجع قضایی صادر شده است که اعتراض من را به دنبال داشته است . بالاخره من یک فرد کاملا عادی بودم و موکل شما مشهور و به نام . با توجه به این اصل چنین حکمی هم انتظار میرفت که مطمئنا در دادگاه تجدید نظر شرایط فرق خواهد کرد.

4)شما ادعا کردید سازمان صدا و سیما ،شکایت از من را در برنامه کاری خود قرار داده است؟ می شود از شما تقاضا بکنم که دلیل این شکایت را واضح بیان بفرمایید تا همگان از ابهام در بیابند، یا شاید چون من خواسته ام از حق خودم دفاع بکنم این سازمان محترم قصد شکایت از من را دارد ؟ چرا مادام سعی داشتید این سازمان را در این پرونده درگیر بکنید؟ در صورتی که بارها اداره حقوقی اعلام کرده است که شکایت شخصی است و آنان قانونا اجازه ورود ندارند.

من با اداره حقوقی سازمان تماس گرفته ام و در صحبت به ایشان همچین مسئله ای را به طور کامل رد کرده اند و اعلام کرده اند که شکایت من کاملا شخصی است و سازمان اجازه ورود به این پرونده را به خود نمی دهد به چه استنادی شما از اداره حقوقی سازمان در این رابطه خرج میکنید ؟

5)شما من را فردی افسانه گو خواندید، آیا شما که یک وکیل مجرب و با سابقه در امر قضاوت و وکالت هستید ، با دیدن مدارک من و استعلامات گرفته شده توسط دادگاه و شنیدن اظهارات غیر موجه موکل خودتان باز هم مرا افسانه گو میدانید ؟ و لطفا مقام اگاه در سازمان را که گفته اند من کذب گفته ام را معرفی کنید تا مشخص شود ایشان چه منبع نا آگاهی هستند، که البته من این مسئله را از طریق دستگاه قضایی به شدت پیگیری خواهم کرد.

این مقام اگاه اعلام کرده بودند که من قبل هم شکایت کرده ام و به نتیجه نرسیدم . بهتر بود واقعیت را می گفتند که به دلیل اصرارهای موکل شما رضایت دادم و در رای دادسرای فرهنگ رسانه  شعبه 9 نوشته شده است : با توجه به گذشت شاکیه ، صرف نظر از صحت و سقم قضیه ، قرار موقوفی تعقیب صادر شده است .

6)اگر واقعا موکل شما تبرئه شده است ، پس چرا بلافاصله بعد از شکایت من در مرداد ماه امسال شما و موکلتان برای ایجاد وحشت و ترس در من به جهت ایذا و ازار و اذیت اقدام به طرح شکایت های مختلف برعلیه من کردید ؟ ابتدا گفتید من مزاحم تلفنی هستم که بازپرس اتهامی متوجه من ندانست . با معرفی شهود دروغین ادعا کردید که من نشر اکاذیب کردم که باز هم جوابی نگرفتید .
و دقیقا فردای روزی که برای موکل شما قرار وثیقه 50 تومانی صادر شد از من به اتهام سب النبی شکایت کردید که حکم اعدام داشت و قصد ترساندن من را داشتید . استناد خود را تنها معطوف به 2 پیامک دستنویس بر روی کاغذ کردید و از من شکایت کردید! و بارها اعلام کردید که اگر من از شکایت خود صرف نظر بکنم شما هم رضایت می دهید ؟ اینها چه معنی داشت ؟مگر نگفتید موکل شما بی گناه است ؟ منتظر تبرئه میماندید ،چرا شکایت در برابر شکایت !

7)اقای حیدری ، موکل شما در حال حاضر فردی محکوم به تحمل 80 ضربه شلاق تعزیری غیر قابل خرید است و تا قبل از آمدن جواب دیوان عالی کشور ایشان محکوم هستند. اما شما در مصاحبه خود گفتید که 40 ضربه برای من و 40 ضربه برای ایشان!. در کدام حکم چنین چیزی نوشته شده است که من شاکی از آن بی خبر هستم؟ ضمن اینکه پرونده شکایت پدر من به عنوان ولی قانونی من از این اقا همچنان مفتوح و در دست بررسی است و در بزودی از مرحله بازپرسی به دادگاه ارجاع داده میشود و ما همچنان منتظر هستیم شما و موکلتان مانند گذشته برای بی گناه نشان دادن موکلتان و یا ترساندن و رضایت گرفتن از ما شکایت های جدیدی با موضوعات جدید بر علیه من و یا خانواده ام مطرح کنید که این عمل خود صحه بر بزه کاری موکل شماست .

حرف آخر
شما قصد دارید من را هم به شلاق محکوم بکنید ، همین جا با شجاعت تمام اعلام می کنم اگر تشخیص دستگاه قضایی بر این امر باشد که من هم در حکم تجدید نظر شلاق بخورم مشکلی نیست قبول می کنم و خود را هم مقصر میدانم نه بی گناه. چون نباید به این راحتی عتماد میکردم . این فرد شاید قابل اعتماد در پشت تریبون باشد اما موکل شما همچنان محکوم است و تبرئه نشده است . در ضمن گفته بودید دادگاه کیفری استان صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداشته است اما جهت اطلاع شما ، دادگاه کیفری به علت اینکه اعظم دادگاه های رسیدگی است ، قابلیت و صلاحیت رسیدگی به جرم های سبکتر را هم دارد . ضمن اینکه این دادگاه و شعبه 78 جرم موکل شما را سبک شمرده اند اما من قطعا اعتراض خواهم داد . امیدوارم از این پس تا صدور و اعلام  رای دیوان عالی کشور هر دو طرف پرونده سکوت کنیم و بعد از گرفتن رای قطعی .......

و در پایان یک سوال
 آیا شما و یا موکلتان تا به الان هر 4 صفحه حکم صادره از سوی شعبه 78 دادگاه کیفری استان را به مقامات نشان داده اید و یا فقط تا قسمت تبرئه را نشان داده اید؟

گفتنی است، عصر خبر آمادگی دارد پاسخ وکیل و همچنین مجری مشهور را از همین طریق به سمع و نظر مخاطبان خود برساند، اما گویا این مجری مشهور و وکیلش فقط قصد دارند از یک طریق خاص اقدام به انتشار مطالب خود بکنند در حالی که عصرخبر اعلام کرده بود که آمادگی انتشار پاسخ مجری مشهور را دارد.
منبع: عصرخبر
نظرات بینندگان
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴۱
۹۳
صراط به نظر حقیر میرسد شما با آوردن پرونده های خصوصی مردم خودت را کوچک میکنی.
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا یک سایت درست و حسابی هم پیدا شده چهره واقعی یک آدم پست فطرت و که از اعتماد مردم و وجه مذهبیش سوء استفاده کرده، نشون بده تا درس عبرتی بشه برای بقیه جوون ها که گول نخورند شده کوچیک کردن سایت
شما فامیل آقای!!!! ..... هستی؟
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاجمشید خصوصی؟ این این دختر مغفول میتونست خواهر و یا دختر و یا یکی از نزدیکان من یا شما ویا هر هموطن دیگری باشه که این آقا با استفاده از اعتمادی که توسط همین مردم به اوراره شده و بوسیله موقعیتی که از یک رسانه ملی و قابل اعتماد بدست آورده خیانت کرده و این دختر معصوم و بیگناه (والبته فریب خورده) باید مثل ناموس همه ما مردم باغیرت باشه تا دیگر گرگان در لباس میش حتی اگر تونستند هم خیال خیانت را هم از سرشان دور کنند.
از "صراط" هم به دلیل شجاعت و افشاگری که داره ممنونم
وجمشید عزیز بزرگی(عزت) و کوچکی دست خدای عظیم الشأن است "نگران نباش"
0020
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر تو جمشید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اگر از مخالفین بود پرونده خصوصی حساب نمیشد! اسم و شهرت و فک و فامیلش هم افشا میشد ولو اینکه بدبخت کاری هم نکرده باشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتي كه يك شخص از وجه عمومي اش (رسانه اش) براي مقاصد شوم و افعال مجرمانه اش سوئ استفاده مي كند بنابراين پرونده محكوميتش هيچ وقت خصوصي نيست.
زاهدان كين جلوه در محراب و منبر ميكنند، چون به خلوت مي روند آن كار ديگر مي كنند.
اين مسائل در طول تاريخ بوده و هست و خواهد بود؛ پس پسران و دختران جوان كه خواه و بردارد هموطن ما هستند بايد به عنوان انسانهاي عاقل فريب ظواهر را نخورند و از چراغ عقل و فطرت و ايمانشون مدد بگيرند
محمد (دشمن حجتیه)
|
Iran (Islamic Republic of)
با سعید موافقم
فرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
دختره که می دونسته این بابا زن داره چرا به رابطه با اون ادامه داده ؟ بالاخره مقصر اصلی خودشه اول فکر کرده می تونه پول بچاپه ولی دیده که از این خبرا نیست کولی بازی در میاره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۵
۴۱
صراط عزیز همه این مجری مشهور رو میشناسند شما دیگه آبروی مردم رو نبر این ئهمه اخبار از صف های طولانی توزیع برنج و بیکاری جوانها و تورم اجناس که مسایل مبتلا به ملته اونوقت شما امدی میخوای پرونده .... رو شرح بدی!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله
آبرو نبرید
چون مدیران صدا و سیما میخوان این مرد بزهکار همچنان تصویرش روی آنتن حفظ بشه!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اه چطور شد؟!
اون موقعی که میگیم اینقدر به سر و وضع جوانها گیرندهید اینقدر در کار دیگران دخالت نکنید و دنبال حل مشکلات اقتصادی مملکت باشید همین شماها سریع موضع میگرفتید که مردم برای سیب زمینی انقلاب نکردند و اینها مهمتره! الان یه دفعه چطور شد؟ خودیه؟! نه؟!
حامی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۶۵
۸
این پرونده خصوصی نیست!
اون آقای مجری مشهور از موقعیت عمومی اش داره سوء استفاده میکنه!
ایشون بعنوان یک کسی که تداعی یک فرد مذهبی رو داره باید از راه عدل و عدالت جلو میرفت!!!اگر جرمی مرتکب شده قبول جرم کنه!
فقط بعضی ها بلدند نام مذهب رو به راحتی خراب کنند!
صراط جان شما ادامه بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط، صراط
حمایتت میکنیم
به نظرم این عین ادای تکلیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حامی ولایت!!!!
مگه تو خدایی که میدونی این آقا جرمی انحام داده یا نه؟؟؟؟
به چه حقی به خودت اجازه میدی اسم حامی ولایت بزاری و فقط به شنیده هات بسنده کنی؟
اصلا تو به خدا اعتقاد داری؟
س راط ! نظرم رو منتشر کن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حامی ولایت ناشناس مگه اون بدبخت هایی که عقیده سیاسی یا مذهبی مخالف با شما داشتند جرمشون اثبات شده بود که شما راحت بهشون تهمت میزدید این آقا که حکمش تو دادگاه خودتون صادر شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا تو ایران تو این نظام مثلا جمهوری اسلامی!! اینطوری که شما اگه یه کوچولو عقیده سیاسی یا مذهبی با آقایون هم خونی نداشته باشه کافر بی دین یهودی منحرف خلاصه همه نوع برچشبی بهت می چسبونند. ولی هر غلط دیگه ای که خواستی بکنی بکن ولی چاپلوس نظام باش کلا آبرو حفظ می شه اونموقع می گن نباید به مومن خدا همینطوری تهمت بزنید!!! چرا اسم فلانی گفت جرمش که ثابت نشد!! جرم هم که ثابت بشه کاری باهات ندارند. البته بازم بستگی داره که تو چی کاره حسن باشی؟ ..........
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۸
۵
شما به كدام صراطيد؟
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
همون صراطی که من و تو نیستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۵
۴
تو ... هستي يا ...؟؟ ضمنا سعي كن اگر عقلت قد بدهد اين را بفهمي كه اين .. وقتي پاي سلامت اجتماعي و الگو پذيري از تلويزيون و مجري اش به ميان مي آيد ديگر فقط يك پرونده خصوصي نيست.
ناشناس 3
|
Iran (Islamic Republic of)
های حاجی ابروی مومن میدونی یعنی چی؟
اگه اینا بهتان باشه چی؟
اصلا گیرم درست این کار رو هم کرده بابا شاید توبه کرده باشه
مگه تو شیعه نیستی مگه ما نهج البلاغه علی رو نخوندیم
بابا از خدا بترسید ابروریزی نکنید
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
های مشتی3
مگه کسی از این شازده نامی برده ؟ توهم زدی؟
یعنی حضرتعالی میفرمایین با حفظ هویت این فرد هم اطلاع رسانی نشه؟؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اِ اینجا که پایه منافعتون وسطه شاید توبه کرده و یا علی(ع) و نهج البلاغه اش میفتید
من به نوبه ی خودم تا بتونم آبروشو میریزم ....................................
چطور در مورد آدمای دیگه نمی گید شاید توبه کرده هان؟
در مورد آدمای خودتون که ............. می گی ! نه عموجون گذشت این حرفا من تو تاکسی و اوتوبوس بی حیثیتش می کنم تا دیگه این باشه ......... با آبروی دین بازی نکنه
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه بفرمایین منظورتون از مومن چیه ؟ فقط ما مردا میتونیم مومن بشیم ؟
ولی باید از اون بیچاره ای که آبروشو این آقا برده هم حمایت کرد این بیچاره هم مومنه دلیلش هم اینکه زنگ زده بوده بگه تو مکه براش دعا کنه مگه ایشون آبرو نداشته یا چون مونث بوده و مشهور نبوده ریختن آبروش از طرف این آقا مباحه؟
ناشناس 3
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا
معلومه که این آدمه خودمونه اون دختر معصوم!!! ساده لوح!!! هم آدم ماست
رفیق حیثیت دست خداست مو و تو هیچی نیستیم
درثانی دین اینقدر ابرو داره که کسی نتونه باش بازی کنه ......
مردم هم اینقدر هوشیار هستن که این تیپ موارد رو تشخیص بدن نیازی به رهنمود شما در تاکسی و اتوبوس ندارن
ناشناس 3
|
Iran (Islamic Republic of)
سام و رایی عزیز
شاید تو کشوری عکس صلیب رو پرچمش هست و شما زندگی میکنی مردم فکر میکنن دخترهای ما پخمه و باقالین و هر رو از بر تشخیص نمیدن
اما اینجا بچه هامون اینقدر تیز هستن که طرف بگه ف تا تهشو میفهمن
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱۹
تورو به اون خدای که می پرستید اسرار شخصی مردم رو به صحنه تماشا نکشید.
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
وکیل این آقای ناشناس خودش با رسانه ها مصاحبه کرده و این خانمم خودش جوابیه داده کجاش اسرارشخصی مردمه؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
به خودشون که میرسه میشه اسرار شخصی مردم. حالا کافی بود همین بنده خدا علیه حضرات چیزی گفته بود یا نوشته بود، کاری هم نمی کرد آبرو براش نمیذاشتند!
بی ریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۲۴
۳
آنها که فقط ادعای دین و مذهب دارند باید نقاب ریا از صورتشان برداشته شود چرا که همینها هستند که باعث دین گریزی جوانها می شوند. اگر ایشون از همون اول خودش رو آدم متدینی معرفی نمی کرد من مخالف آبروریزیش بودم ولی الان از صراط بخاطر اطلاع رسانیش ممنونم.
بی ریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۵
۳
آنها که فقط ادعای دین و مذهب دارند باید نقاب ریا از صورتشان برداشته شود چرا که همینها هستند که باعث دین گریزی جوانها می شوند. اگر ایشون از همون اول خودش رو آدم متدینی معرفی نمی کرد من مخالف آبروریزیش بودم ولی الان از صراط بخاطر اطلاع رسانیش ممنونم.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۳۱
۸
من هر وقت مجری را می دیدم اصلا نه حرکات و نه رفتارهاش به دل می نشست . معلوم بوده فریبکار می باشد. خدا به فریادش برسه.
ناشناس 3
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا چشم برزخی
بابا ادم شناس
بابا فک و فامیل خدا
خدایا به دادمون برس؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بصیرت چقدر قضاوت آسان و چقدر قاضی فراوان شده امان از یوم الحساب که پرونده همه شماها که اینطور آسون این مردرو شستید و روی طناب رخت پهن کردید بیاد روی دایره گیرم که یه خطایی کرده ستار العیوب میبخشه شما نمی بخشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۱۷
سلام يكي نيست به اين احمق بگه .... چرا رفتي اين قدر اين قضيه رو كش ندين تو را به خدا حالمون ديگه به هم ميخوره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه مجری زمان اصلاحات بود چی؟
الان کش ندیم چون آقا تا الان حزبل بازی در میاورده آبرو حزبلا می ره نه؟!
نه داداش کش می دیم تا آبروی امثال این ....و که به اسم دین سالهاست دارن مردم رو از نظر مالی و معنوی سر کیسه می کنن رسوا کنیم
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلیا میگن چرا دادگاه برای دختر مجازاتی در نظر نگرفته ببینید ممکنه اکراه به دادگاه ثابت شده باشه.کسی از پرونده خبر نداره که.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تو اون مثلا آمریکا هزارتا غلط می کنی هیشکی نیست پته تورو بریزه رو آب امون از وقتی خدا بخواد آبروتو ببره !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقاً همین آمریکا طرف رئیس جمهور بود، رئیس بانک جهانی بود بیچاره اش کردند و آبرو براش نذاشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۷
۳
اگر این حکم در مقابل نفرات معرف قبلآ اجرا میشود این آقا پسر به خودش اجازه چنین کاری را نمیداد و انقدر با زندگی دختر مردم بازی نمیکرد لطفآ به مردم عزیز اطلاع رسانی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما دختر طفل معصوم مردم دیگه؟؟؟؟
یه ضرب المثل قدیمی میگه کرم از خود درخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر مردم چقدرم معصوم بوده طفلکی تا بهش پیشنهاد شده با سر دویده کیش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم یعنی مردان مسلمان و ارزشی از خودشون هیج کنترلی در این موارد ندارد؟ همین استدلال های شیرینه که حماسه تفاوت فرهنگی تو برزیل رو رقم میزنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر سعید خان بحث اینکه چطور این دختر خانم با تحصیلات عالی و اون خانواده پر طمطراق یه همچین فریب تابلویی میخوره!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقول خودش 3 شب کیش 4 شب مشهدو 5 شب اصفهانو 200 شب تهران
بعد ییهو متوجه میشه گولش زدن؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم این دختره چه بوده چه هدفی داشته آیا باعث میشه این آقا کنترل رو خودش نداشته باشه؟ آخه برای من عجیبه همش میگین تقوا داشته باشید جلوی خودتون رو بگیرید اینقدر دنبال فلان چیز و فلان جیز نباشید. نگید مردم گشنه هستند انسانیت داشته باشید بعد از خودتون که کاری میکنه میگین بنده خدا گول خورده! پس دزده هم حق داره بگه من گول خوردم! همه حق دارند بگن ما گول خوردیم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه اینکه مجری بسیار حرفه ای و ماهرانه کارش رو انجام داده و حراف و خوش سروزبونه!
مثل همه ی این سال ها که مجری برنامه های مذهبیتون بوده وییهوالان متوجه شدین که اونی که مینمایانده نیست و سرتون کلاه رفته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۹
۲
نكته اخلاقي : قيمت هر چي رو ورميداري بايد بدي وگرنه كار بيخ پيدا ميكنه.
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۷
۲
انقدر همه چیز رو سیاسی نکنید ..
یه آقایی یه کار زشتی کرده...
چون شناس بوده بیشتر آسیب می بینه..
انشا لله تجربه دیگر ان شه ..
صراط عزیز ممنون صادقانه نامه شاکی رو گذاشتی..
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۲
انقدر همه چیز رو سیاسی نکنید ..
یه آقایی یه کار زشتی کرده...
چون شناس بوده بیشتر آسیب می بینه..
انشا لله تجربه دیگر ان شه ..
صراط عزیز ممنون صادقانه نامه شاکی رو گذاشتی..
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۱
بنویس:......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۶
۸
بهتر نیست تا روشن شدن موضوع سکوت کنیم!این جوری آبروی کسی هم نمیره! حدس نزنیم، من این آدم رو دورادور می شناسم چنین آدمی نیست اما انسان جایز الخطا ست،اجازه بدید زمان همه چیز رو روشن می کنه!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۲
۳
حالا عاقبت دختره چی میشه؟!!.واسه همینه دیگه نمیشه به هیچ مردی اعتماد کرد! چرا واقعا واسه مردا مسائل جنسی تو الویته؟؟!! ولی واسه زنها اینجوری نیست.بابا نامردا!!انسانیت و مسائل روحی روانی به خدا! مهمترن!کی گوش میکنه حالا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میره دنبال یه طعمه دیگه یا واسه تیغ زدن یا واسه بی آبرو کردن یا خدا میدونه شایدم واقعا بیگناهه
ناشناس 3
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا برای زنها ناز کشیدن در مقابل اینهمه زحمتی که مردها میکشن مهمتره؟
چرا اگه ببینن دستهای روغنی کارگری که نون حلال میخوره چندششون میشه ولی 4 تاجمله خفن 1 بچه قرطی از این رو به اون روشون میکنه؟ واقعا چرا؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 3 اون قوطیه!قرتی درسته!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۷
۱
تو رو خدا از صفهای طویل برنج و گرانی اجناس و بیکاری جوانان ایرانی هم مطلب بنویسید. اینها در لوای مذهب هر کاری میکنند. همه هم این اقا رو خوب میشناسند.
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۳
۳
صراط بیخیال شو چون کاری از پیش نمیره اقای ج.... هم مثل اقای ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۹
۱
عکسی که گذاشتید ریش داره پس جز آقای ... کسی نیست
ایثارگر از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۶
۳
گرحکم دهند که مست گیرند درشهر هرآنچه هست گیرند
0020
|
United States of America
|
۱۷:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۲
۷
صراط سایتتو به چی فروختی؟؟
به بهانه بردن آبروی دیگران سعی میکنی که آمار سایتتو بالا ببری
از خدا نمیترسی؟
میدونی بردن آبروی یه مومن گناهش چه قدر سنگینه؟؟؟
خدا به دادت برسه
سعید
|
United States of America
اینجا
چون از دوستان خودی هستند میشه آبروی مومن در غیر اینصورت هر حرفی و تهمتی مجازه!
فرهان
|
United States of America
اولاً معلوم نیست طرف کیه صرف بردن یه اسم که حمل بر گناه نیست ضمناً طرف مقابل راضی به ادامه ارتباط بوده و هیچ جبری در کار نبوده تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۹
۳
مردان شیاد و زنان ساده لوح !
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۹
۰
سلام من هنوزباورم نميشودآدمي كه ازقرآن ودين و.....حرف ميزداين كارروكردتلويزيون هم ميخواست به اين آقاآنتن بدهدمن براي صداسيمامتاسفم رضارشيدپور-محمودشهرياري-فرزادحسني
كجاهستند.نامردازدخترمردم درگرفتن وام هم سواستفاده كرده بود.آن كسي كه ازآبروي مومن حرف مي زندآبروي دختره كه بيشتررفته وآياكسي ديگه
بااين خانم ازدواج ميكندخداياپناه مي برم برتو
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۶
صراط، شما از دین و دین مداری چیزی نمی‌دانی. قصاوت در مورد این مسئله(با این ظرافت) به عهده قاضی است. شما نه نعوذبالله خدا هستید و نه قاضی و نه نیاز است این مسئله اینقدر بزرگ شود. مسلما قوه قضاییه برخورد متناسب با تخلف را با ایشان خواهد کرد. به نظر شما حماقت نیست که به خاطر احیانا گناه دیگران، خداوند ما را مورد تنبیه دنیوی و اخروی قرار دهد. بعلاوه اخلاق مدنی چه شد.
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۷
امام علی(ع) آبروی شخصی که شب در حال گناه کبیره بود را صبح در بین شهر نمی برد....ولی شماها مانند کافران غربی انگلیسی و سکولارها آخرین لباس انسان یعنی آبروی او را آنهم بدون پذیرش گناه توسط خود متهم و شهادت نداد 5 شاهد طبق حکم اسلام بردید

حتی رسانه های انگلیسی و غربی هم جزئیات فساد اخلاقی مجریهای بی بی سی و.......رو افشا نکردند

مشکل ما در نامسلمانی ماست...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"جزئیات فساد اخلاقی مجریهای بی بی سی"
البته برادران صراط که جزئیاتش رو از خودشون بهتر میدونند مفصل منتشر کردند! اونجا دیگه البته آبروی شخص نبود! برای حفظ نظام هرکاری واجبه!
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
اونقد ذوق زده شدی که زیر هر کامنتی نظرات توه!سعید کانادایی چته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه چی میگی ها، وقتی این آقا از صفحه تلویزیون که 70 میلیون نفر زل زدن بهش میاد سوء استفاده میکنه دیگه خصوصی خصوصی کردن چه معنایی داره!!! اتفاقا آدم وقتی جاش بلندتره باید مواظب باشه که خطایی نکنه چون اگه بخوره زمین صداش بیشتر منعکس میشه!! تقصیر از خود این مرد هست ، نه از دختره که شاکیه.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۷
۶
اصلا دختره مگه بی صاحب و بی پدرومادر بود که پاشدو با مرد نامحرم رفته کیش و تفریح - پس مشکل از دختره بود-
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۵
۱
حرفهایی خاله زنکی غازی ارزش نداره در ضمن کسی که خربزه میخوره پای هم میشینه
روح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۹
۳
اولا اتهام این آقا اثبات شده و براش حکم شلاق صادر شده حالا ببینیم تا بعد چی میشه.. اما اکثر افراد با حکم این آقا و مسائل خصوصی و حکمش کاری ندارن بحث اینه که رسانه به اصطلاح ملی که از کوچکترین کارها و خطاهای مجری هاش نمیگزره و سریعا ممنوع التصویر میکنه اونارو چرا هنوز به ایشون آنتن زنده یه برنامه مذهبی رو می داد... البته قبل اینکه مریض بشن!! شایدم یه مدل جدید منوع التصویریه!!
اما صراط نشون داد واقعا با کسی عقد اخوت نبسته.. (قبلا یه فکرای دیگه ای می کردم)
خًرخًری
|
United States of America
|
۰۰:۲۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۵
۱
.... مجری برنامه های سحر ماه رمضان رو میگید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۲
۵
پاپوش چیزی است که برای آدمهای مهم دوخته می شود مهم اینه طرف خراب بشه بقیه داستانه در حالت بعدی هم ما انسانها معصوم نیستیم که تصور اشتباه رو هم در خودمون نبینیم مهم اینه که با قصد وغرض دنبال اشتباه نرویم و خانم محترم آبروی خودت و دیگران ارزشش از صد ها شلاق بالاتر بود سوم فکر کنید اگر عیب های همدیگر رو بپوشونیم آیا راه اصلاح همدیگر هموارتر هست یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۱
۲
از نظر حقوقی این اقا متهم هستش و فعلا مجرم نیست ، ولی تا وقتی که تکلیفش مشخص بشه که ایا این کار رو کرده یا نه ، نباید صدا و سیما با این اقا همکاری ذاشته باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خوابی
سعید
|
Canada
|
۰۳:۳۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۴
۲
آقایون صراط اگر این آقا در جبهه خودی نبود و مجری برنامه های مذهبی صدا و سیما نبود شما اینطور با حیا بودید و اسمش و جزئیات کثافت کاری هاش رو افشاء نمی کردید؟
افتاب گردون
|
Canada
حالا كي گفته ايشون در جبهه خوديه يا بيخودي اقا سعيد !؟
سعید
|
Canada
خوب چرا مثل بقیه اسمش رو نمی برید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۶
۴
حیف از اون زمانی که پای برنامه های این به ظاهر مجری مذهبی میزاشتیم و لحظات قشنگمون رو باهاش شریک میشدیم، تف به غیرت هرچی نامرده
مجری تلوزیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۴
۳
بابا منم !!! ف...ج....
نامردا انقدر پشت سرم حرف نزنید !!!
حا یه کاری کردم دیگه ..
قول میدم ریشامو بزنم .
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۶
۳
کمی منطقی نگاه کنید اون خانم راضی بوده ومی دونسته زن هم داره (چون باور تجرد چنین کسی ابلهانه است) اسلام هم منع نکرده صیغه هم خوندند. این قانون کشور ماست که اشکال داره دختر هم رشید بود خودش این موقعیتو پیش آورد فکر می کرد میتونه زن اولشو از میدون بدر کنه ولی مردا با اینکه به زنشون بنا بدلایلی خیانت می کنند ولی در مسیر دوراهی به زن اول وخانواده خود بر می گردند. البته رد نمی کنم که این مجری اشتباه کرد باید خودشو اصلاح کنه زن اولشم باید بیشتر بهش برسه که راه نادرست نره البته حق داره ازش جدا بشه واین مجری باید انصافو رعایت کنه ونصف زندیگشو بهش بده چون بدون اجازه مبادرت بکار حلال اضافی مبادرت کرد. انسان همینه عزیزان اگه خونه محبت نبینه بیرون کارشو میکنه زن ومرد نداره البته زنها کمی عاقلترن ودنبال اینکار نمی رن در کل اون موقع جفتشون راضی بودند .صیغه هم خوندند . ولی محاسبات این خانم درست در نیومد. که زن اولو از میدون بدر کنه مجری هم پررو بازی در آورد وحقوق مالی نامبرده رو پایمال کرد. این خانم باید بدون آبروریزی جدا میشد یا ازش بچه دار میشد تا به هدفش برسه البته از موارد احساس می کنم این مجری آدم وقیحی است که حق طرفو پایمال کرده .کلا خراب کردندهردو نباید علنی می کردند. ومظلومیت همسر اول دامن هردو رو گرفت...
یازهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۲
۱
گرت هواست که معشمق نگسلد پیوند نگاه دار سر رشته تا نگه دارد
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۴
۰
مسلمانان مسلمانان مسلمانی زسر گیرید که کفر از شرم یار من مسلمان وار می ریزد.
واقعا حالم از این همه دروغ و دورویی که داره از سر و روی این مملکت می ریزه به هم می خوره.
لوسیفر
|
United States of America
|
۰۰:۴۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۵
۱
بجای این حرفها به فکر سوراخ لایه ازون باشید...
یخهای قطبی هم که دارن آب میشن..
افتاب گردون
|
United States of America
سلام لوسيفر تو كجا اينجا كجا
ديگه اونور(بولتن) نيستي ؟؟
لوسیفر
|
United States of America
لیاقت ندارن واسشون نظر بدم.
افتاب گردون
|
United States of America
عليك سلام رو خودم به خودم دادم:)
چقدر خشن !!!
ولي در كل به جز يكي دو نفر كه رو اعصاب ادم پياده روي ميكنن بقيشون خوبن
مخصوصا مسئول تاييد نظرات
مهسا mis
|
United States of America
وای بحال صراط که شیطان براشون نظر بذاره
افتاب گردون
|
United States of America
سلام مهسا خانم خوبی
این فقط یه اسمه که برا خودش گذاشته شما از کجا میدونی که بهتر از اونی و اینکه اون شیطانه؟ خیلی راحت برچسب میزنی به ادما
اینجا یه نفر هست که اسمشو گذاشته یزید حالا واقعا اونه ؟؟؟
لوسیفر
|
United States of America
آی لاو یو آفتابگردون.
آلترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۳
۲
همه ما پامون رو پوست خربزه هستش هر كس ادعا داره كه اصلا امكان نداره پاش ليز نخوره مدعي بشه كلاه خودمونو سفت داشته باشيم باد نبره . داستان بر سيصاي زاهد رو بخونين متوجه ميشين خدا عاقبتمونو ختم بخير كنه
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
آلترناتیو بهترین نظری که تو این صفحه خوندم بود:))
شدیدا باات موافقم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۴
۰
وای من بی خبرم میشه فقط بگید مجری شلکه چند?
نورا
|
Germany
حج!
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۳
۸
این از کهنه ترفند های جاسوس هاست این کارا برای از بین بردن افراد پاک و شریف انجام میشه یکی را می فرستند تا طرف را نابود کنه همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیا برو
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره برزیل هم همینطوری بود که طرف استخر مختلط و با دختران نو بالغ آب بازی می کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۲
۱
یادمه یکی از مجریان شبکه خبر رضا .ح -مادر مرده فقط با یکی از پزشکان این مملکت کمی خل بازی در اورده بود همچین شوت شد دیگه کسی اون بیچاررو ندید اما این اقا باعث شد مادر من که عاشق کلامش بود از هر چی مجری وخبرنگار ریشو با تیپ مذهبی رو تو تلویزیون تریپ مذهبی میاد چند تا بارش می کنه این اقا علاوه بر تجاوز وبی حرمتی به عرف مردم به فکر وعقاید مردم نیز با این کارش تجاوز کرده وخیلیا دیگه بچه های تلویزیون رو قبول ندارند هرچند 70 درصدشون غیر قابل قبولند وهمسران کاری دارند؟
محمد محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۱
۳
به نام خدا
سلام

بنده دیدم بهترین کامنت همین کامنته که شما به کدام صراطید ؟
فقه و احکام که دلبخواهی نیست شما حق انتشار همچین چیزهایی رو در سطح عمومی ندارید ، البته بنده یقین دارم هر کار خیری هم انجام بدید از زیر بار ظلمی که به همسر و فرزندان این بنده خدا کردید نمی تونید خارج بشید ، هر جرمی باشه رسیدگی میشه ، اگر باشه ، به من و شما ارتباطی نداره
كاش آقامون مي آمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۳
۰
اين جور افراد از شكم سيري شاخ به درو ديوار ميزنن . اگر دور و بر مون رو يكم با چشم باز نگاه كنيم مي بينيم چه انسان هاي پاكي وجود دارند كه براي يك لقمه نون شب هيچ گاه شرف و وجدان خودشون رو زير پا نميزارن . ((يه سوال از آقاي مجري دارم ))اگر به جاي قاضي امام زمان (عج) به اين پرونده خواسته باشن رسيدگي كنن اين مجري چي جواب ميده . نه اين مجري همه جوانان دختر و پسر كه دست به اين جور كارا مي زنن
اي كاش آقامون مي آمد .......
باتشكر از صراط . كاظم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۶
۲
اگه منم بودم گول این هزارچهره رومیخوردم تو تلویزیون چقدر قشنگ صحبت میکرد نامرد کسیکه خانواده داره نباید خیانت کنه ولی این نامردکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۴
۳
شما حق ندارين حرف کذب رو منتشر کنين. اين خلاف وجدان خبرنگاريه. شما مسئولي! به آخرت اعتقاد دارين؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۶
۳
دختر یا هر که دیگر دنبال مرد متاهل راه بیافتد و خلوت کند فرد سالمی بود؟؟؟ ...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
متاهله سالم نیست که دخترطفل معصوم روبارندی و مهارت اغفال میکنه!
های
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۱
۰
خیلی دلم میخوادبشناسمش میشه یه اشاره بکنید؟دیر یازود همه که میفهمن
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۲
۱
اخه به ما چه که یک نفر گناهی را انجام داده.دوستانی که لب به توهین باز می کنند ایا تا حالا خودتون معصیت نکرده اید.اگر خداوند رحمن هم می خواست با ما همین کار را بکند الان همه تو اتش جهنم داشتیم می سوختیم.اخر به خاطر چیزی که هنوز مشخص نشده چرا باید هویت و شخصیت یک انسان را زیر سوال برد.شما خبرگزاریهای به اصطلاح موجه چرا خبر دادگاه را به گوش مردم می رسانید. اینکه ایشان حرف مذهبی از خدا و پیامبر و امام معصوم میزدند چه ربطی به خودش دارد.ایا به ما خیانت کرده که چند چیز به ما یاد داده است.من به این کار ندارم که ایشان چنین کاری را مرتکب شده اند یا نه چون که مسئله ای است بین خودش وخدا که به احدی مربوط نمی شود.من هم برای حفظ ابرو و عاقبت به خیری اش دعا می کنم.
مجری مشهور دوستت داریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۲
۵
این دختر خانم خودش چرا بدون اجازه پدر و مادرش با این مجری به همه استان ها رفت و آمد می کرد ؟ چرا به استقبال ایشان آمد آنهم بی دلیل ! چرا تن به این خفت داد و صدایش درنیامد بیخودی جو ندهید خود شما ها خیلی بدترید (نظر دهندگان ) چرا چشمتون رو بروی حقیقت می بندید ؟ کسی که عفت و حیا سرش نشه نمیتونه درخواستی در همین موارد داشته باشه ! این سناریو ها ساخته دشمنان است تا گندکاری های مجریان اونور آب رو کم رنگ جلوه بدهند ! خدا لعنت کنه کسایی که بی دلیل تهمت می زنند و با چشمشون فکر می کنند !