۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵

تكذيب دیدار موتلفه با اصلاح طلبان

قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي اخبار منتشره از سوي يك روزنامه اصلاح طلب در خصوص ملاقات محرمانه حزب موتلفه اسلامي با اصلاح طلبان را تكذيب كرد.
کد خبر : ۹۴۴۹۰
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ گفتمان حزب موتلفه اسلامي ريشه در گفتمان امام و رهبري دارد كه از اصلي ترين بنيان هاي آن وحدت سياست و ديانت است. چنين تفكري با نگاه سكولار فاصله عميق دارد و از اين رو دروغين بودن شايعاتي از قبيل ديدارهاي محرمانه و تعاملات انتخاباتي از واضحات است.

قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي اخبار منتشره از سوي يك روزنامه اصلاح طلب در خصوص ملاقات محرمانه حزب موتلفه اسلامي با اصلاح طلبان را تكذيب كرد.
 
محمد علي اماني در گفتگو با روزنامه الكترونيك "شما" با يادآوري اينكه حزب موتلفه اسلامي همواره با تشكلهاي فعال در چارچوب نظام گفتگوي انتقادي و سازنده داشته است، يادآور شد: گفتمان حزب موتلفه اسلامي ريشه در گفتمان امام و رهبري دارد كه از اصلي ترين بنيان هاي آن وحدت سياست و ديانت است. چنين تفكري با نگاه سكولار فاصله عميق دارد و از اين رو دروغين بودن شايعاتي از قبيل ديدارهاي محرمانه و تعاملات انتخاباتي از واضحات است.
 
وي با تاكيد بر احترام به همه سلايقي كه در جامعه هستند و استقبال از  حضور آنها در فعاليت هاي سياسي و انتخاباتي كشور، خاطر نشان كرد: آنچه امروز حزب موتلفه اسلامي بر آن تاكيد دارد ، ضرورت رقابت همراه با گفتگوي سياسي با رقيبان به جاي كينه توزي و دشمني ورزيدن است. اين به هيچ عنوان به معناي فراموش كردن عملكرد گذشته رقيبان و ناديده گرفتن اختلافات نيست ؛ بلكه به معناي شيطان اكبر ندانستن رقيب انتخاباتي مي باشد.
 
گفتني است روزنامه آرمان روابط عمومي در صفحه اول امروز خود با تيتري دروغين مدعي ملاقات محرمانه حزب موتلفه اسلامي با اصلاح طلبان شده بود.
منبع: فردا