۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۲
درخواست رئیس جمهور در کنفرانس وحدت اسلامی؛

وحدت برای مقابله با شیطان و شیاطین

ماموریت یک مسلمان ماموریت جهانی است هر جا ظلم است ،باید باشیم و این کلام امام ره است که فرمود در هر کجا که ظلم است ما هستیم و ما مدافع مظلومین و بدنبال استقرار عدالت هستیم
کد خبر : ۹۴۵۶۷

به گزارش صراط، رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید برای آینده وحدت کنیم،مرزبندی‌های قومی و مذهبی و تفرقه را از ابزار شیطان و کاری شیطانی دانست و اظهار داشت: همه بشریت باید علیه شیطان و شیطانیان و مستکبران وحدت کنند نباید اجازه داد که آنان ملت‌ها را از هم جدا و متفرق کنند و نباید چنین باشد که چند صهیونیست فاسد، بی فرهنگ و آدم‌کش کشوری را اشغال و مردم آن را قتل عام کنند و سایرین نظاره‌گر باشند.

 دکتر محمود احمدی نژاد در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه اصولا انسان برای و حدت و همدلی ،و همکاری خلق شده و خدای متعال انسان را برای دشمنی و تقابل نیافریده است،گفت: ظرفیت انسان برای رسیدن به سعادت و کمال یک ظرفیت نامحدود است تحقق اهداف انسان برای رسیدن به کمال و مقام خلیفه‌اللهی و برپایی زندگی سعادتمند، جز با وحدت، همدلی و تلاش همه‌جانبه امکان‌پذیر نیست.

 

وی با اشاره به اوضاع کشورهای مختلف منطقه و جهان خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا مشکل وجود دارد، در اروپا، آمریکا، آفریقا، آمریکای لاتین، شرق دور مشکلات فراوانی وجود دارد که یکی از آنها کافی بود که همه ابناء بشر برای حل و فصل آن قیام کنند.

 

رییس‌جمهور با بیان اینکه پیامبران برای ایجاد وحدت بین انسان ها و زدودن کینه و دشمنی‌ها مبعوث شده‌اند، اظهار داشت: امروز با تأسی به وجود نورانی پیامبر اکرم(ص) که دردانه هستی است، زیباترین و محبوب‌ترین خلق خداست، عقل کل، واسطه خلقت عالم و انسان کامل و تجلی اکمل خود خداست برای وحدت و همدلی دور هم جمع شده‌ایم.

 

دکتر احمدی‌نژاد با تاکید بر لزوم توجه به اهداف ایجاد وحدت و نتیجه آن با طرح این سوال که آیا می‌خواهیم در گذشته و برای گذشته وحدت کنیم یا برای آینده اظهار داشت: اگر همه حوادث تاریخی را بررسی کنیم، تا به وحدت‌نظر برسیم، بعد از آن کدام مشکل امروز برطرف خواهد شد؟ البته نه اینکه مباحث تاریخی فی‌نفسه منفی باشد، اما وحدت در گذشته نمی‌تواند ترسیم‌کننده راه آینده باشد.

 

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه ما به دنبال بازگشت به گذشته نیستیم، گفت: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم، ضمن اینکه وحدت در گذشته، تقریباً ‌محال است. امروز که وسایل ارتباط جمعی آنچنان گسترده است که همگان می‌توانند بصورت لحظه‌ای از حوادث دنیا مطلع شوند چقدر تحریف، دروغ‌پردازی، باطل را حق جلوه دادن و بالعکس وجود دارد و اتفاقی در گوشه‌ای از دنیا می‌افتد حتی از زبان ناظران و شاهدان آنها ده‌ها روایت متناقض و متضاد وجود دارد، چطور می‌توان به گذشته برگشته و غبارها، تعصبات، تحریف‌ها، خودخواهی‌ها را از تاریخ پاک کنیم، البته تلاش‌ها باید ادامه پیدا کند اما معتقدم وحدت برای آینده سهل‌الوصول‌تر و مفیدتر از وحدت برای گذشته و در گذشته است.

 

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید برای آینده وحدت کنیم گفت: وحدت برای انجام یک ماموریت است اگر ماموریتی معرفی نشود وحدت بی‌معناست. تا ماموریتی معرفی نشود و وحدت در معرفی بوجود نیاید، وحدتی در عمل محقق نخواهد شد. اینکه یک گروه کوهنوردی کاملاً هماهنگ حرکت می‌کنند و پشتیبان و منظم و دقیق هستند برای اینکه برای وحدت در ماموریت هدف دارند و آن فتح قله است.

 

دکتر احمدی‌نژاد با طرح این سوال که وحدت باید در چه زمینه‌هایی باشد، اظهار داشت: ابتدا باید وحدت در نیت داشت. کسی که برای خدا کار می‌کند با کسی که برای نفس خود کار می‌کند، نمی‌توانند متحد شوند. اصولا کسانی که نیت شیطانی دارند، نمی توانند متحد باشند و اصل وحدت در سایه نیت‌های الهی واخلاص و کار برای خدا محقق می شود.

 

رییس‌جمهور با بیان اینکه اگر کار برای خدا نباشد وحدت بی معناست گفت: هر چقدر اخلاص، همدلی و وحدت بالاتر باشد، وحدت عمیق‌تر خواهد بود. اگر امروز پیامبران حضور داشتند نه تنها اختلافی نداشتند بلکه متحد کامل بودند چون که کار برای خداست. کار اگر برای خدا باشد، همدلی خواهد بود اگر کسی به دنبال قدرت‌طلبی، دنیا و سلطه‌طلبی است امکان ندارد با کسی که برای خدا و حاکمیت خدا در دنیا تلاش می‌کند، متحد شود.

 

وی افزود: خدا انسان را برای اخلاص خلق کرده و اگر بخواهیم به کمال، سعادت و به خدا برسیم تنها راه داشتن اخلاص است اگر همه کارها برای خدا نباشد، وحدت بی معناست.

 

رییس‌جمهور دومین عامل ایجاد وحدت را مشخص نمودن اهداف حرکت آینده دانست و اظهار داشت:به فرض مثال همه مسلمان‌ها متحد شدند، پس از آن بدنبال چه هستیم آیا قصد داریم بلوکی در مقابل مسیحی‌ها و یا امپراطوری جهانی درست کنیم مگر پیامبر عزیز(ص) بدنبال ایجاد امپراطوری در جهان بودند؟

 

رییس‌جمهور تصریح کرد:ما باید دنبال توحید و استقرار توحید در عالم باشیم چرا که همه زیبایی‌ها و کمالات وسعادت در سایه استقرار توحید است؛ اولین دعوت پیامبران لا اله الا الله و توحید و عبودیت خدا، خداپرستی، یگانه‌پرستی بوده است و این رمز کمال و سعادت انسان است. محال است با غیر توحید یعنی با شرکت، کسی به سعادت و کمال برسد و تنها مسیر رسیدن به سعادت توحید است.

 

دکتر احمدی‌نژاد هدف دیگر وحدت را استقرار عدالت دانست و گفت: اگر عدالت مستقر نشود فرصتی برای کمال انسان‌ها و جامعه بشری بوجود نخواهد آمد؛ کسانی که در تاریخ شعار عدالت دادند، فراوانند همین مارکسیست‌ها و کمونیست‌ها با شعار عدالت روی کار آمدند و حکومت مستقر کردند، اما نتیجه و فایده‌ای برای بشریت نداشت.

 

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه عدالت جز در سایه توحید نمی‌تواند سعادت انسان را تضمین کند،خاطرنشان کرد: عدالت عینیت اندیشه توحیدی در زندگی اجتماعی است تا زمانی که فاصله‌ها، ظلم‌ها و چپاول‌ها هست، عدالت کامل مستقر نخواهد شد.

 

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به ویژگی نظام اقتصادی حاکم بر جهان و ناعادلانه بودن آن، گفت: بر اساس نظام اقتصادی موجود به طور مستمر ثروت محرومین ، به جیب سرمایه‌داران جهانی منتقل می‌ شود و یکی از شواهد آن کسری بودجه‌های دولت آمریکاست .دولت آمریکا کسری بودجه‌ها را کجا تامین می کند؟ آنان با استفاده از شرایط جنگ جهانی اول و دوم ،کاغذی به نام دلار را بر اقتصاد جهان حاکم کردند. چاپ هر صد دلاری در چاپخانه‌های آمریکا 5 سنت خرج می کنند که به جای آن کالا، انرژی، نیروی انسانی، اندیشه تولیدات ملت‌ها را به جیب خود سرازیر می کنند.

 

وی افزود :سلطه گران برای اینکه مشکل اصلی را از نگاه ملت ها دور نگه دارند دیکتاتورها و اندیشه‌های خود را حاکم می کنند و ملت‌ها را در ضعف نگه می دارند و چنین تبلیغ می کنند که اشکال از خود ملت‌هاست.

 

رییس‌جمهور تصریح کرد:در شرایط حاکمیت تبعیض،ظلم و بی‌عدالتی،فرصتی برای رشد و اندیشیدن به سعادت باقی نمی ماند.صدها میلیون انسان به دنیا می آیند و مثل غنچه ناشکفته از دنیا می روند و فرصت پیدا نمی شود که کسی به انسان بودن خودش بیندیشد.

 

دکتر احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید عدالت باشد تا انسان رشد و کمال پیدا کند و استقرار عدالت پله اول و شروع کار است نه پایان کار، اظهار داشت: بعضی‌ها خیال می کنند هر چه تبیعض و بدبختی باشد بهتر است در کجا از پیامبر ما نقل شده است که فقر و بدبختی بهتر از عدالت است. پیامبران آمده‌اند فقر و تبعیض وبی عدالتی را محو کنند.

 

رییس‌جمهور گسترش عشق و محبت بین انسا‌ن‌ها را از دیگر اهداف تحقق وحدت دانست و اظهار داشت: توحیدخواهی و عدالت‌خواهی نیز در سایه عشق به انسان‌ها نمود و تجلی پیدا می‌کند.هر کس موحد است عاشق انسان‌ها و ارزش‌های الهی است .انسان هر چقدر موحدتر و عادل‌ترباشد، عاشق‌تر به انسان هاست پیامبر عزیز ما عاشق همه انسان‌ها بود چون موحدترین و عادل ترین بود پس عاشق‌ترین بود.

 

دکتر احمدی‌نژاد گفت: جوهره خلق این عالم محبت است خدا براساس لطف خود دنیا را خلق کرده است و همه عالم جلوه رحمت خداست .

 

رییس‌جمهور با طرح این سوال که در کجا باید بدنبال استقرار توحید و عدالت و عشق و محبت بود و حوزه و دایره ماموریت در این عرصه کجا قرار دارد خاطر نشان کرد: دایره ماموریت فراتر از خانواده، شهر، کشور، استقرار توحید و عشق و موضوعی انسانی است. مرزبندی‌های موجود، مرزبندی‌های الهی و توحیدی نیست اصولا اسلام دین جهانی و انسانی است پیامبر ما پیامبر خاتم و برای همه ابناء بشر است.

 

وی گفت: ماموریت یک مسلمان ماموریت جهانی است هر جا ظلم است ،باید باشیم و این کلام امام ره است که فرمود در هر کجا که ظلم است ما هستیم و ما مدافع مظلومین و بدنبال استقرار عدالت هستیم.

 

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: بعضی‌ها خیال می کنند امت واحده فقط برای مسلمانان را شامل می شود در حالیکه چنین نیست پیامبر عزیز ما معاهده‌ای با یهودیان داشت که متن آن این است که ما با هم امت واحده‌ای تشکیل می دهیم که اولاً خدا را بپرستیم و برای عدالت تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه خدای متعال یک دین بیشتر نفرستاده است، گفت: خداوند متناسب با ظرفیت‌ انسانها در دوره‌های مختلف جلوه‌هایی از این دین را عرضه شده است و کمال دین توسط پیامبر عزیز حضرت محمد(ص) عرضه شد.

 

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه با نگاه سیاسی به موضوع وحدت اظهار داشت: دشمنان بشریت ادعای مدیریت جهان را دارند، می‌گویند برای ملت‌ها بدنبال حقوق بشر، آزادی و دموکراسی هستند و با همین شعارها در کشورها دخالت می کنند و در پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه دخالت می کنند و با همین شعارها کل دنیا را استثمار می کنند اگر نگاه دینی نداشته و صرفا نگاه سیاسی داشته باشیم نیز باید ماموریتمان را جهانی تعریف کنیم والا شکست حتمی است. دشمنان موضوع نجات همه ملت‌ها را مطرح می کنند در مقابل ما اگر بگوییم فقط مسلمانها را نجات دهیم، شکست خواهیم خورد بنابراین حتی باید برای نجات مردم آمریکا و اروپا تلاش کنیم . امروز مردم اروپا از ظلم به ستوده آمده اند و فریادرسی برایشان وجود ندارد.

 

رییس جمهور گفت: اگر در ذهن کسی این باشد که از فقر و بدبختی مردم خوشحال شود حتماً مسلمان نیست مسلمان کسی است که از فقر و فلاکت، بدبختی بیچارگی ملت‌ها ناراحت بوده و غصه بخورد و برای اصلاح جهان تلاش کند لذا دایره ماموریت، جهانی است.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه دایره دین اسلام جهانی است، اظهار داشت: البته عده‌ای در دنیا اصرار دارند که مرزبندی بین مسیحیان و مسلمانان باقی بماند و اصرار دارند حتی بین مسلمانان مرزبندی وجود داشته باشد و تفرقه بین آحاد مردم، کار شیطان است شیطان با تفرقه بین انسانها حکومت می کند.

 

رییس جمهور وحدت در رهبری را از دیگر عوامل تحقق وحدت دانست و گفت: مگر می‌شود بدون رهبری کاری به انجام رسانید به فرض همه ملت‌ها دنبال عدالت و توحید باشند چه کسی باید آن را هدایت، مستقر و مدیریت کند. در اختلاف‌ها به چه کسی باید پناه برد؟ 1.5 میلیارد مسلمان در جهان اکثریت عاشق قرآن، پیامبر و اهل تلاوت قرآن هستند ولی چرا متحد نیستند؟ بعضی‌ وقت‌ها باید با اشک و گریه بعضی مسایل را یادآوری کرد. اینکه کسی به ظاهر مسلمان، به خودش بمب می‌بندد در حالی که مدعی است من عاشق پیامبر است می رود که عده‌ای دیگر در حال قرائت قرآن هستند، خودش را منفجر می‌کند. چطور می شود معتقد به پیامبر و قرآن بود ولی اختلاف و تفرقه باشد پاسخ روشن است و آن به و آن به فهم مسلمانان از پیامبر و قرآن مربوط می‌شود.

 

وی افزود: کسی می‌تواند مدعی باشد که پیرو کامل پیامبر و قرآن است که پیامبر و قرآن را فهمیده باشد. اگر مسلمان‌ها با هم بودند جایی برای سلطه‌گران وجود نداشت که آنجا را اشغال و بمباران کنند. وجود اختلاف و تعصبات قومی و مذهبی برای این است که فهم‌ها از پیامبر و قرآن ناقص و تابع تعصبات و شخصیت و خودخواهی‌ها و منیت‌ها و میزان اخلاص و تقوای افراد است.

 

دکتر احمدی‌نژاد تأکید کرد: برای وحدت نیازمند کسانی هستیم که از جنس پیامبر و مثل پیامبر باشند، قرآن را همانطوری که پیامبر دریافت می کرد آنها دریافت کنند.

 

رییس جمهور گفت: خداوند فرموده است که برای وحدت به حبل‌الله متصل شوید اما حبل الله کیست؟ حبل‌الله از جنس پیامبر و معصوم و باید فارغ از اشتباه باشد. باید همه قرآن را آن طور که خدا خواسته است، دریافت کند به لحاظ انسانی خالی از نقص باشد والا توحید و عشق و عدالت حقیقی وجود نخواهد داشت.

 

رییس جمهور گفت: بشریت نیازمند هدایت، سعادت و کمال است و این بین همه انسان‌ها مشترک و این نیاز فطری است و خدای متعال این نیاز را بی پاسخ نگذاشته است همه پیامبران وعده داده‌اند، که انسانی از جنس پیامبر الهی، عاشق انسان‌ها خواهد آمد و او باید عدالت و توحید را حاکم کند و چنین شخصیتی را خدا، خلق کرده و از فرزندان پیامبر(ص) و متعلق به همه انسان‌هاست.

 

دکتر احمدی‌نژاد گفت: بعضی چنین می‌گویند سخن گفتن از موعود موجب تفرقه است، در حالی که اصلا بدون موعود چطور ما می‌توانیم با وحدت برسیم اگر وجود عزیز پیامبر نبود آیا در صدر اسلام افراد وحدت می‌کردند.

 

رییس جمهور خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) آمدند تا از خونریزی جلوگیری کند و جلوی کشتارها را بگیرد و کل جنگ‌های پیامبر 400 کشته داشته 150 نفر از مسلمانان و 250 نفر از دشمنان در حالی که امروز در عراق چند صد هزار نفر در لیبی و سوریه، افغانستان چند صد هزار نفر کشته شده‌اند.

 

دکتر احمدی‌نژاد گفت: سخن از موعود سخن از وحدت برای همه انسانهاست.

 

وی اظهار داشت: باید برای آینده و در نیت‌هایمان وحدت کنیم و در اهدافمان باید ماموریت تعریف کنیم. نشست وحدت اسلامی باید مأموریت خود را تعریف کند که به دنبال تحقق چه اهدافی در جهان است سپس برای انجام آن کار وحدت شکل گیرد و امروز باید برای استقررا توحید و عدالت در جهان حول محور انسان کامل متحد و همه برای آمدن او تلاش کنیم نسبت همه انسانها با او یکی است او متعلق به همه است.

 

رییس جمهور تصریح کرد: همه بشریت باید علیه شیطان و شیطانیان و مستکبران وحدت کنند نباید اجازه داد که ملت‌ها را از هم جدا کنند. 7 میلیارد انسان علیه زورگویان و قلدران عالم متحد باشند و نباید چنین باشد که چند صهیونیست فاسد، بی فرهنگ، آدم‌کش کشوری رااشغال و مردم آن را قتل عام کنند و سایرین نظاره‌گر باشد.

 

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: یک هدف باید این باشد که همه دست به دست هم این ماجرای صهیونیست‌ها را تمام کنند.

 

وی افزود: اگر امروز پیامبر عزیز اسلام حضور داشتند با شرایط کنونی چه می‌کردند، آن را کشف کنید و همان را عمل کنید در خصوص مقابله با مستکبران چه می‌کردند، وحدت کنیم و همان را عمل کنیم.

 

رییس جمهور هر چه قدر کار برای خدا باشد و نیت برای او باشد به انسان کامل نزدیک تر است و ظهور او را نزدیکتر خواهد کرد این محور همه مسلمانان و انسان هاست.

 

دکتر احمدی‌نژاد با قدردانی از برگزارکنندگان و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: از همه شما تشکر می کنم که با نیت الهی، برای خدا، به تبعیت از رسول خدا و با عشق به انسانها دور همه جمع شدید که برای استقرار توحید، عدالت و عشق در جهان تلاش مشترکی را سازماندهی کنید مطمئن هستم روح ملکوتی پیامبر عزیز و همه صالحان با شما و همراه شماست و وعده الهی است که این تلاشها به زودی به نتیجه خواهد رسید. البته آنهایی که اهل خدا نیستند این حادثه عظیم را خیلی بعید می دانند اما پیامبر و اهل ایمان استقرار عدالت در جهان را خیلی خیلی نزدیک می‌بینند.
نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۰
انصافا حرفاش بد نبوده ولی خداپیش نمی تونستن برنامشون رو یه جوری هماهنگ کنن که سر اذان سخنرانی نکنن جناب رییس جمهور :(

آخه این چه اعتقادیه که نماز اول وقت رو ول کنه بره در مورد اسلام در خطر است، صحبت کنه!!!

جالبش هم همون بود که شبکه خبر اذان رو پخش نکرد که حرفای جناب رییس جمهور رو پخش کنه! حتی زیر نویس هم نکرد که اذان ظهر به افق تهران هستش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان اینها باعمل نشان داده اند که کاری با دین ندارند آنوقت شما انتظار دارید در چنین تجمّعی بجای حرّافی به نماز اوّل وقت بپردازند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه دیگه تقصیردکترنیست هست؟؟؟؟؟
رضا ( همونی که نظر اول رو داده )
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر می کنم تقصیر دکتر هست... مگه یکی از اهداف اسلام برپایی نماز و خداپرستی نیست ... برنامه ریزیشون منو کشته !!! در ضمن ناشناس جان حرفتون رو قبول دارم ولی انصافا تو این زمینه توقع نداشتم ! :(
هاشمی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
نه که شما نمازتون رو اول وقت می خونید
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱۵
از این فرد هیچی شو قبول ندارم هیچی
کسی که مهر و نور ولایت به قلبش نباشه مطروده
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
نیازی به قبول داشتن یا نداشتن تو و امثال تو نداره . مهم اینکه مورد حمایت و مقبولیت رهبره . همین براش کافیه .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به بعضیا:
بابا تو دیگه کی هستی!
دست شیطونو بستی!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو نظر مملی به عنوان احدی ازآحاد جامعه خیلی هم مهم و محترمه!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱۱
در ضمن! دلاور!شما که اطرافیانتون از جمله کمپوت جان و رفقاشون! تو کار رمالی و جن گیری ورد و دعا و جادوگری ید طولانی دارن!با کمک ایشان! شر شیاطین رو کم کنید!!
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبری عزیز در نماز جمعه 88 :
" از يك طرف صريحترين اهانتها به رئيس جمهورِ قانونى كشور شد. حتى از دو سه ماه قبل از مناظرات هم اين سخنرانى‌ها را براى من مى‌آوردند و من ميديدم يا گاهى مى‌شنيدم؛ تهمت هائى زدند، حرفهائى گفتند؛ به كى؟ به كسى كه رئيس جمهور قانونى كشور است، متكى به آراء مردم است. نسبتهاى خلاف دادند، رئيس جمهور مملكت را كه مورد اعتماد مردم است، به دروغ‌گوئى متهم كردند! اينها خوب است؟ كارنامه‌هاى جعلى براى دولت درست كردند، اينجا آنجا پخش كردند، كه ما كه در جريان امور هستيم، مى‌بينيم ميدانيم كه اينها خلاف واقع است؛ فحاشى كردند؛ رئيس جمهور را خرافاتى، رمال، از اين نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ (با عصبانیت شدید)اخلاق و قانون و انصاف را زير پا گذاشتند . "
ایراندوست
|
Germany
|
۱۷:۰۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۸
دکتر جان!
جنگ با شیاطین و عشقه
مشکلات مرم و ول کن.......
ایراندوست
|
Germany
|
۱۸:۴۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۳
۶
ما به جنگ با منحرفین و شیاطین بیشتر اعتقاد داریم....
چون منحرفین شیاطین بیخ گوشمان هستند...
ایراندوست
|
Germany
|
۲۰:۰۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۴
۴
سال 88نظرشون این بود باید دید الآن نظرشون چیه؟
در ضمن دانشجوی فعال سیاسی همون امین زنده به عشقه....
تمام خانواده ما به اح...رای دادن ولی الآن دریغ از یک نفر که طرفدارش باشه...
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Germany
نه دوست خوبم . من امین نیستم . امثال مثل من و امین زیاد هستن ولی متاستفانه فقط به یک مثبت دادن بسنده میکنن و این خیلی بده . اما در ارتباط با برگشتن یاران رئیس جمهور از او این رو باید بگم که این طبیعیه . وقتی در طول 3 سال از هرجا ، خودی و غیر خودی ، دوست و دشمن ، یک نفر رو تخریب کنن و یکسره منتظره یک چیزی باشن که علیه او استفاده کنن ، مثل همین سایت ، هر کی باشه نسبت به اون شخص نظرش عوض میشه . اما دوست خوبم ، ان شاء الله تا چند ماه دیگه و با شفاف سازی ای که در سطح حاکمیت انجام میشه ، همه چیز برای مردم روشن خواهد شد و دست آقایان مدعی ولایتمداری برای مردم رو خواهد شد . ان شاء الله
در ضمن عیدتون هم مبارک .
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۸
حرفتون درسته ولی اگه انجمن حجتیه و جلبکان بذارن وحدت حفظ بشه
هزاردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
انشاء الله این افرادی که احمدی نژاد رو نشناختن به همان وعده الهی که رهبر کبیر انقلاب گفت پی میبرند وملت ما با سربلندی از این پیچ تاریخی گذر میکند (زنده باد بهار)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
بعضیا خودشون دست شیطونو ازپشت بستن!!!