۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲

کارگردان وقایع اخیر جریان انحرافی است

محمد کوثری گفت: حضرت امام (ره) فرمودند تا کسی که خودش را نساخته و تزکیه نکرده است نباید مسئولیتی را بپذیرد و سرمنشا تمام این بی اخلاقی ها ناشی از عدم ظرفیت برخی است. ظرفیت هر کسی اندازه ای دارد اما متاسفانه برخی از مسئولین ظرفیتشان کم است که منجر به این اتفاقات می شود.جریان انحرافی بی تاثیر در این اختلافات نیست و متاسفانه در روحیه و رفتار آقای احمدی نژاد تاثیر بسیار گذاشته است.
کد خبر : ۹۵۵۱۶
به گزارش صراط، اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان فرمایشی از حضرت امام به انتقاد از عملکرد روز گذشته رییس جمهور پرداخت و گفت: همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند تا کسی که خودش را نساخته و تزکیه نکرده است نباید مسئولیتی را بپذیرد و سرمنشا تمام این بی اخلاقی ها ناشی از عدم ظرفیت برخی است. ظرفیت هر کسی اندازه ای دارد اما متاسفانه برخی از مسئولین  ظرفیتشان کم است  که منجر به این اتفاقات می شود.

وی در ادامه افزود: باید حریم مسئولین نسبت به هم حفظ شود، اگر حریم همدیگر را حفظ نکنند به اینجا کشیده می شود. در گذشته متاسفانه  با برخی سخنان نسنجیده این پرده کنار زده شد و نتیجه آن همین پرخاشگری ها و بداخلاقی های سیاسی است که امروز شاهد آن هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات عدیده کشور در این برهه زمانی تاکید کرد: مسئولین باید به جای اینکه خواسته های نفسانی خود را در اولویت قرار دهند باید به مسائل و مشکلات اصلی کشور و مردم بپردازند. 

وی اتفاقات روز گذشته مجلس را موثر بر تصمیمات مهم مجلس و دولت ندانست و تصریح کرد:  انفاقات دیروز تاثیری بر روند تصمیمات مهم اقتصادی و سیاسی از جمله اجرایی نمودن فاز دوم هدفمندی نخواهد داشت زیرا  این مسئله باید  در بودجه مطرح شود. اما متاسفانه  در مسائل سیاسی مانند انتخابات نیز نمی توانیم بگوییم بی تاثیر است.

کوثری با تاکید بر حضور موثر مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان به مسئولین گفت: با وجود مقام معظم رهبری که در راس امور هستند و دائما به مسئولین مسائل مهم را تذکر می دهند و یادآوری می کنند مشکلی پیش نخواهد آمد. زیرا ایشان به صورت مستمر مسئولین را به صبر و کار موثر برای مردم و کشور توصیه می کنند. همانطور که حضرت امام (ره) زمانی که مسئولین به حضورشان می رفتند آنها را توصیه به صبر می کردند و زمانی که کنار مردم بودند، مسائل کلان سیاست را مطرح می کردند.

وی با تاکید بر نقش مهم جریان انحرافی در اختلاف اخیر دولت و مجلس گفت: جریان انحرافی بی تاثیر در این اختلافات نیست و متاسفانه در روحیه و رفتار آقای احمدی نژاد تاثیر بسیار گذاشته است و به این دلیل است که ایشان به این مسائل بیشتر اهمیت می دهد تا به مسائل اصلی مملکت.

این نماینده مجلس در پایان افزود: باید مسئولین نظام اختلافات را کم کنند و به مسائل اساسی بپردازند تا روز به روز شاهد پیشرفت روبه رشد کشورمان باشیم. دامن زدن به این اختلافات جز آسیب به کشور نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.
منبع: فردا
نظرات بینندگان
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۸
جریان انحرافی یک وهم است که در ذهن شما شکل گرفته است !
محمد1
|
Iran (Islamic Republic of)
یک واقعیت هست.توهم رارهاکن.
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید