۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۳

رادیو فردا: اختلافِ شخصیِ دو نفر، مهم تر از اتحادِ ملی ده ها میلیون

رادیو دیروز: امروز ۲۲ بهمن، سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالیکه مردم ایران یکپارچه و متحد در سراسر ایران عزیز، سالروز آزادی را جشن گرفته بودند، رادیو فردا موفق شد خبر راهپیمایی عظیم مردم را هم سانسور کند.
کد خبر : ۹۶۲۰۵
گزارش صراط، خبر رادیو فردا از این حماسه عظیمِ ملی این طور بود که: راهپیمایی دولتی! در تهران و شهرهای بزرگ! انجام شد که آن را هم دولت با کمکهای مالی و امتیازات و تبلیغات گسترده به راه انداخته است و به گزارش خبرگزاری فرانسه صدها هزار نفر در آن شرکت کرده اند، و تمام . همه آنچه ارگان سیا از سیل خروشان امت اسلام دید همین بود، که آن را هم از خبرگزاری فرانسه نقل می کند!
 عجیب نیست که چشمانشان طاقت دیدن جمعیت میلیونی عاشقان ولایت را ندارد و گوششان تحمل شنیدن صدای بر آمده از نهاد پاک ایرانی ها برعلیه جنایتکاران را. نکته آنجاست که همین رادیویی که خبرِ با این عظمت و اهمیت را نمی بیند، و در حد چند خط در باره آن خبر تهیه کرده، در مورد مسائل جنجال آفرینی که پرداختن به آنها منافعش را تامین می کند، دو و نیم صفحه مطلب تهیه کرده، با آب و تاب فراوان به جزئیات آن می پردازد و لابد شاهدان عینی اش خبر رسانی کرده و با سرعت نور انتقال داده تا تیترِ دلخواه رادیو فردا تامین شود.
رادیو فردا که همیشه به دنبال خرابکاری عده ای است تا از آن بر علیه نظام سوء استفاده کند، از کل مراسم ۲۲ بهمن، ناتمام ماندن سخنرانی لاریجانی در قم را می بیند و ادعا می کند:

 " عده‌ای حدود ۱۰۰ نفر از حامیان محمود احمدی‌نژاد که برخی از آن‌ها کفن‌پوش بودند بلافاصله پس از آن که علی لاریجانی پشت تریبون قرار گرفت، شروع به سردادن شعارهایی از جمله «لاریجانی، بصیرت، بصیرت»، «خواص بی بصیرت، مایه ننگ ملت» و... کردند" 

خبری در دست نیست که رادیو فردا چطور فهمیده کفن پوشان، حامی رئیس جمهورند! جالب تر آنکه رادیو فردا حتی نتوانسته یک عکس از این سخنرانی برای خبرش تهیه کند اما هویت فعلاً نامعلوم ِمعترضین را با یقین کامل اعلام می کند!
مورد دوم سخنان احمدی نژاد است. تمام پیشرفتهای علمی ای که رئیس جمهور به تفصیل بیان می کند را نشنیده و تنها نکاتی درباره اختلافات روسای قوا و مذاکره با آمریکا را بر جسته می کند و می گوید:
 
" رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مراسم دولتی ۲۲ بهمن‌ماه خطاب به آمریکا گفت که «اگر اسلحه را از روی ملت ایران بردارید، من خودم گفت‌وگو می‌کنم.»وی به اختلافات اخیر مسوولان جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت که در آینده صحبت های مهمی مطرح خواهد کرد."
 
هدف از تاکید روی این دو مطلب یکی برجسته کردنِ اختلافات داخلی کشور و سران قوا است و دوم قراردادن احمدی نژاد در مقابل رهبر و اینکه بدون توجه به تاکیدِ ایشان روی عدم مذاکره با آمریکا، باز هم رئیس جمهور به آن چراغ سبز نشان می دهد. در حالیکه احمدی نژاد چندین بار از تایید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مذاکره با آمریکا سخن به میان آورد و گفت سیاستِ ما همان است که ایشان ترسیم کردند. می خواهد اینطور القا کند که اختلافات خیلی عمیق است و عن قریب نظام اسلامی از هم می پاشد. در راه رسیدن به اهدافش از تحریف سخن احمدی نژاد هم نمی گذرد و می گوید: "هم اکنون دولت به شدت از نارضایتی جمع کثیری از ملت در رنج است و همه توان خود را به کار می‌گیرد."در حالیکه رئیس جمهور گفت از ناراحتی (مشکلات اقتصادی) مردم رنج می برد!
در این مورد دو سوال پیش می آید
۱- چطور رادیو فردا که از دویدن موش در دهلیز سلول انفرادی اوین توسط شاهدان عینی اش مطلع می شود، امروز شاهد عینی ای نداشت تا این اجتماع عظیم را در تهران و ۹۰۰ شهر و ۲۰۰۰ روستا ببیند؟
۲- و اگر شاهد و گزارشگری نداشتند چطور توانستند از جلسه لاریجانی در قم با تمام جزئیات آن  خبر تهیه کنند؟ چطور حرفهای احمدی نژاد را در مورد مذاکره با آمریکا و مسائل مورد اختلاف قوا به خوبی شنیدند و فرصت تحریف آن را هم پیدا کردند؟
پاسخ روشن است: راهپیمایی که شعار اصلی آن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است (که نان شب رادیو فردا به دست آنهاست)، باید تا حد امکان سانسور شود تا به گوش جهانیان نرسد و رادیو فرداییها شب را بدون شام سپری نکنند. رادیو فردا مانند آن کودکی که خیال می کرد اگر چشمانش را ببندد، بقیه هم او را نمی بینند سرش را زیر برف می کند تا صدای ملت آزاد ایران به گوش کسی نرسد! در مرحله بعد رادیو فردا با برجسته کردن اختلاف سران مملکت، و دامن زدن به آن در پی رسیدن به اهداف پلید خودش در خدشه دار کردن هیبت نظام اسلامی است. اما غافل از این است که این اختلاف در میان اتحاد میلیونها ایرانی و هدایت رهبری فرزانه و آگاه گم می شود. رئیس جمهور و رئیس مجلس قطره ای از دریای خروشان ملت اسلامی هستند که خودشان آنها را طبق معیارهای اسلامی و انقلابی انتخاب کرده و اگر روزی ذره ای انحراف از آن موازین ببینند، گریبانشان را می گیرند و آنها را مواخذه می کنند.
حضراتِ آقایان دلسوزِ نظام! ملتی که خود کانونِ قیام جهانیان در مقابل ظلم لیبرال دموکراسیست، شایسته نیست در دوره بیداری اسلامی، به خاطر مسائل اقتصادی در فشار باشد و خدای نکرده ده نفر با همین عنوان روزی سر و صدا به راه انداخته، رسانه نماها آن را برجسته کنند و بگویند این صدای همه ی مردم ایران است! اگر شما اعتباری دارید، به خاطر اقدامات خالصانه شهید مطهری در راه برپایی این نظام بوده، و شایسته نیست امروز سایه دعوای بچه گانه قدرت نمایی شماها در مورد یک نفر و یک سازمان (در حالی که چند ماه بیشتر از عمر این دولت باقی نمانده)، افتخاراتِ بی نظیری مانند حماسه امروز را وارونه جلوه دهد.
آقایان رئیس ها هم موقعیت خودشان را درک کنند و ببینند که اختلاف بین دو نفر و تنها چند جمله ی از سرِ احساساتِ آنها چطور حماسه عظیم ده ها میلیونی ام القرای جهان اسلام را تحت الشعاع قرار داده و فرصت سوء استفاده از آن را به دست دشمن می دهد.
نظرات بینندگان
ایراندوووووست
|
Netherlands
|
۰۹:۱۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
اااااقایون بیگانه فضولی موقوف....خودمون بلدیم چکار کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
همه بودند بجز سبزها
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۳
۲
چرا نمیخواید قبول کنید همه چیز ریخته بهم این چند سال که این آقا رئیس جمهور بوده و شما حمایتش کردید ؟ چرا اشتباهتونو گردن نمیگیرید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
چرا نظرات حاوی توهین را منتشر نمی کنید.مگه نمیگید آزادی بیان!!!
ولی متن بالایی عالی بود.احسنت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
ای بابا از این فتنه گر ها انتظار چی دارید ؟ الان در حال سوزش اند :) معلوم نیست مردم ادعایی این جماعت عقده ای کجا هستند که صداشون فقط در اینترنت به گوش می رسه ؟ :)