۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

نصرتي: اوليويرا مثل يک پدر است

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اوليويرا مربي مهرباني است و سعي مي‌کند مثل يک پدر کنار تيم باشد.
کد خبر : ۹۶۴۱۹
محمد نصرتي در مورد پيروزي يک بر صفر تراکتورسازي مقابل ملوان گفت: اين بازي از حساسيت ويژه‌اي برخوردار بود و اين مسئله به ما تاکيد شده بود. در اين مقطع با وجود فشردگي که در صدر جدول است کسب سه امتياز اين ديدار براي ما اهميت ويژه‌اي داشت. خدا را شکر در اين مسابقه توانستيم به پيروزي برسيم و به رقابتمان در بالاي جدول ادامه دهيم.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ وي در مورد اينکه تراکتورسازي از هشتم اسفند ماه بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود و اين مسئله اين تيم را با مشکل روبرو نمي‌کند اظهار داشت: بازيکناني که در تيم ما حضور دارند اکثرا تجربه حضور در ليگ قهرمانان را دارند و مشکلي از اين بابت وجود ندارد. تنها چند مشکل کوچک است که بايد با آن کنار بياييم. تيم ما چند هفته است با يک ترکيب ثابت به ميدان مي‌رود و بايد فرصت کافي در بين بازي‌هايمان براي انجام ريکاوري داشته باشيم. همچنين چمن ورزشگاه يادگار امام نيز شرايط خوبي ندارد و کار را براي تيم ما که فوتبال را روي زمين بازي مي‌کنيم سخت مي‌کند البته اين مشکل گريبانگير کل فوتبال ايران است و حتي زمين آزادي نيز شرايط خوبي ندارد.

مدافع تراکتورسازي در مورد وضعيت بد زمين چمن ورزشگاه آزادي تاکيد کرد: چمن ورزشگاه آزادي نيز اصلا در شرايط خوبي قرار ندارد شما وقتي از بيرون وضعيت زمين را مي‌بينيد لذت مي‌بريد اما وقتي براي بازي در ميدان حاضر مي‌شويد به اين نتيجه مي رسيد که به هيچ وجه کيفيت زمين مطلوب نيست.

نصرتي در مورد شور و اشتياقي که در مردم تبريز براي شروع ليگ قهرمانان گفته مي‌شود وجود دارد، تاکيد کرد: طرفداران ما نشان دادند هميشه پشتيبان تيم خود هستند. امسال اولين سالي است که در ليگ قهرمانان حضور پيدا مي‌کنيم. مردم آذربايجان مطمئنا فرهنگ خود را نشان خواهند داد. در اين مدت که در تبريز حضور داشتم فهميدم که چند چيز است که جزء جدا نشدني مردم اين شهر است. اول ستارخان و باقرخان، دوم استاد شهريار و بعد از آن پروين اعتصامي و تيم تراکتورسازي هستند که مردم اين شهر به آنها عشق مي‌ورزند.

وي در مورد اينکه سردار جعفري اعلام کرد حرکات عجيب اوليويرا باعث ايجاد انگيزه ميان بازيکنان اين تيم شده است گفت: اوليويرا مرد خوب و مهرباني است که سعي مي‌کند به عنوان يک پدر کنار تيم حضور داشته باشد. او خصوصيات خاص خودش را دارد و انسان بسيار مهرباني است.

مدافع تراکتورسازي درمورد مشکلات مالي اين تيم خاطر نشان کرد: متاسفانه تنها 40 درصد از پول بازيکنان پرداخت شده و اين مسئله صددرصد مي‌تواند براي تيم مشکل ايجاد کند. ما هم در کورس قهرماني ليگ برتر هستيم و هم در ليگ قهرمانان حضور پيدا مي‌کنيم. بايد حمايت بيشتري از تيم صورت گيرد و تدابيري انديشيده شود تا متضرر نشويم. قرارداد بازيکنان بسيار کم است و تا آنجا که من اطلاع دارم مبالغ سنگيني نيست.

نصرتي در مورد پيروزي پرگل تيم ملي فوتبال ايران مقابل لبنان در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا گفت:پيروزي بسيار خوبي کسب کرديم و اين برد توانست هجمه‌اي که پس از شکست تيم ملي روي کي‌روش و تيم ايجاد شده بود را تا حدودي کاهش دهد. با توجه به اينکه در مقدماتي جام جهاني نيز بايد به مصاف لبنان برويم اين پيروزي زهره‌چشمي از اين تيم گرفته.

وي تاکيد کرد: اعتقاد دارم نبايد در باد اين پيروزي بخوابيم. رقابت‌هاي جام جهاني قابل قياس با اين مسابقات نيست و همانطور که مي‌بينيم فيفا توجه چنداني به اين بازي‌ها ندارد. انشاالله لبنان، قطر و کره را شکست دهيم و بتوانيم به جام جهاني راه يابيم.

نصرتي در مورد تاثيرات منفي عدم صعود به جام جهاني گفت: جام‌جهاني ويترين بزرگ فوتبال جهان است و اصلا با هيچ مسابقه‌اي قابل قياس نيست. بسياري از مسائل سياسي و اقتصادي در جام جهاني مي‌تواند به ما کمک کند و انشالله تمام تلاشمان را انجام مي دهيم تا با حمايت مردم به اين مسابقات راه پيدا کنيم.
منبع: فارس