۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲

رورا: ميلان شايسته پيروزي بود

دستيار ويلانووا تيمش را مستحق شکست برابر ميلان دانست اما به شدت از زمين سن سيرو انتقاد کرد و آن را مناسب اين بازي ندانست.
کد خبر : ۹۷۴۴۶
بارسلونا در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با دو گل برابر ميلان تن به شکست داد و در آستانه حذف از اين رقابت ها براي دومين سال متوالي قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ جوردي رورا که در غياب تيتو ويلانووا هدايت آبي-اناريها را بر عهده داشت پس از پايان بازي اعتراف کرد که ميلان شايسته پيروزي بود البته به شدت از زمين سن سيرو هم انتقاد کرد و آن را مناسب اين بازي ندانست.

او گفت: بازي بسيار بدي را به نمايش گذاشتيم.ميلان نمايش خوبي داشت و در خط دفاعي بسيار خوب ظاهر شد. آنها شايسته پيروزي بودند. با مشکلات زيادي مواجه شديم.همه مي دانند که بازي در سن سيرو آسان نيست.زمين بازي اصلا مناسب نبود. ما در زمين سيب زميني بازي مي کرديم نه زمين فوتبال.ميلان تيم بزرگي است و هرگز نبايد آن را دسته کم گرفت.

بارسلونا با اين شکست آن هم با نتيجه دو بر صفر کار سختي در بازي برگشت پيش رو خواهد داشت اما رورا نظر ديگري دارد و به صعود از اين مرحله اميدوار است" در بازي رفت که نمايش ضعيفي داشتيم و با دو گل تن به شکست داديم اما اگر تيمي وجود داشته باشد که بتواند نتيجه را به کلي تغيير دهد آن بارسلونا است.به تيمم اعتماد کامل دارم و براين باورم که شانس زيادي براي صعود از اين مرحله داريم.

ديدار برگشت دو تيم سه شنبه 12 مارس(22 اسفند) در نو کمپ برگزار مي شود.

منبع: ایسنا