۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳

موضع گیری جنبش 14 فوریه علیه آمریکا

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای دولت آمریکا را مسئول جنایت های جنگی و نسل کشی ر‍ژیم آل خلیفه علیه ملت بحرین دانست.
کد خبر : ۹۷۷۵۳
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای دولت آمریکا را مسئول جنایت های جنگی و نسل کشی ر‍ژیم آل خلیفه علیه ملت بحرین دانست.
 
به گزارش صراط،جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با ارسال دو بیانیه جداگانه درباره طرح ر‍ژیم بحرین برای گفتگو با مخالفان آورده است: آل خلیفه اعتقادی به گفت‌وگو و اصلاحات سیاسی ریشه ای ندارد بلکه یک دولت قبیله ای است که تنها به گفت‌وگو با زبان امنیتی برای به زانو درآوردن مردم اعتقاد داد و در صدر ر‍‍ژیم یک حاکم دیکتاتور و جنایتکار جنگی و قاتل وجود دارد که باید او و همدستانش قصاص شوند.

 شهادت الجزیری سرآغاز زوال آل خلیفه

این جنبش با اشاره به شهادت اخیر محمود عیسی الجزیری 20 ساله به ضرب گلوله نیروهای ر‍ژیم بحرین تاکید کرد: ما شهادت این جوان را به خانواده اش و ملت بحرین تبریک می گوییم ؛ شهادتی که به زوال ر‍ژیم آل خلیفه و شیخ حمد طاغوتی و قاتلان، جنایتکاران و خونریزان در حکومت آل خلیفه سرکوبگر ظالم منجر خواهد شد.

تحویل گازهای سمی "سی اس" آمریکا و انگلیس به بحرین

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه دولت آمریکا و شخص باراک اوباما رئیس جمهور این کشور را مسئول جنایت جنگی و کشتار ملت بحرین دانست و تاکید کرد: ما همچنین دولت انگلیس را مسئول این جنایات و ادامه حکومت دیکتاتوری آل خلیفه از طریق حمایت تسلیحاتی، سیاسی و دیپلماتیک لندن و واشنگتن و اعزام مشاوران نظامی و امنیتی آنها برای تضمین بقای رژیم بحرین به منظور حفظ منافع امنیتی و راهبردی آمریکا و انگلیس در منطقه می دانیم و این دو دولت، گازهای سمی کشنده از جمله گازهای "سی اس" به ر‍ژیم بحرین داده اند که یک ماده شیمیایی ممنوع شده در سطح بین المللی است

ائتلاف تروریسم دولتی به رهبری آمریکا

دراین بیانیه آمده است: آمریکا امروز زمام یک ائتلاف بین المللی اعلام نشده تروریسم دولتی شامل انگلیس، فرانسه و عربستان را به منظور به تعویق انداختن پیروزی انقلاب 14 فوریه در دست دارد؛ انقلابی که چه قدرتهای بزرگ بخواهند یا نخواهند؛ پیروز خواهد شد.

شیخ حمد باید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود

این بیانیه افزود: ما همچنین شیخ حمد طاغوتی را مسئول شهادت مردم و مرگ سه جنین در طول یک هفته می دانیم و خواهان محاکمه او با بقایای رژیم و مزدوران و جلادانش در دادگاههای بین المللی عادلانه به عنوان جنایتکاران جنگی و قصاص آنها هستیم.

با جنایتکاران آل خلیفه گفت‌وگو نمی کنیم

این بیانیه همچنین "بر نامشروع بودن حکومت‌آل خلیفه و طرح اصلاح گرایانه آن و تاکید بر طرح سرنگونی این رژیم و رفتن آل خلیفه و شیخ حمد دیکتاتور" تاکید کرد و افزود که گفت‌وگو با قاتلان و مجرمان و خونریزان و اصلاحات سیاسی در سایه حکومت یک باند غصب کننده قدرت و مشروطه سلطنتی در کار نیست بلکه تاکید بر ریشه کن کردن حکومت آل خلیفه و رد باقی ماندن استعمار و سلطه گری آمریکا و انگلیس بر کشور بحرین و اصرار بر برچیده شدن پایگاههای نظامی آمریکا و خروج مستشاران آمریکایی و انگلیسی و نیروهای اشغالگر سعودی و نیروهای سپر جزیره از کشور بحرین مطرح است.

ملت با گزینه امنیتی و سرکوب مقابله می کند

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین همچنین در بیانیه دیگری با تاکید برعدم گفت‌وگو با رژیم آل خلیفه گفت که ملت بحرین اصلاحات سیاسی متزلزل را نمی پذیرد و با گزینه امنیتی و سرکوبگری خونین رژیم و زندان وشکنجه گری باندهای آل خلیفه مقابله خواهد کرد و اطمینان کامل دارد که خداوند آنها را پیروز خواهد کرد و ریشه های حکومت آل خلیفه در بحرین برای ابد ریشه کن خواهد شد.

این بیانیه همچنین از جامعه بین المللی و سازمان ملل خواست تا به رژیم آل خلیفه برای آزاد کردن رهبران انقلاب و هزاران بازداشت شده اعم از زن و مرد و کودک و بستر سازی برای اظهار نظر ملت در تعیین سرنوشت خود به طور آزادانه وارد عمل شوند.

این جنبش همچنین بر لزوم تقویت وحدت ملی مخالفان تاکید کرد و طرح گفت‌وگوی رژیم بحرین را تلاش برای ایجاد شکاف در بین مخالفان دانست.

لزوم تمرکز فعالیت ها علیه شیطان بزرگ

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین همچنین از ملت بحرین و جوانان انقلابی خواست تا مراسم و فعالیت های انقلابی را علیه استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکا متمرکز کنند که ائتلاف بین المللی اعلام نشده ای را علیه انقلاب ملت بحرین هدایت می کند.

این جنبش از ملت بحرین و جوانان انقلابی خواست تا تلاش های انقلابی را برای به شکست کشاندن این توطئه و ریشه کن کردن سلطه آمریکا و انگلیس و عربستان بر بحرین و بازگرداندن وحدت ملی و استقلال و آزادی به بحرین با رفتن آل خلیفه افزایش دهند.

بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.

شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده‌اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابان‌ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله  اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می‌کنند.



منبع: فارس