۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
با هدف جلوگيري از آزار شهرك نشينان

منع پخش اذان توسط رژيم صهيونيستي در مساجد قدس!

پلیس این رژیم در قدس در پی آنست تا با اتخاذ تدابیر فنی؛ صدای اذان پخش شده از اردوگاه آوارگان فلسطینی درشعفاط و حومه راس الخمیس در مرکزشهر قدس را کنترل کند وعلت آن را ناراحتی و اذیت شدن شهرک نشینان مجاور اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۶۷۶۳
"صراط" - رژیم صهیونیستی در پی منع پخش اذان در مساجد قدس است. به گزارش منابع فلسطینی؛ اشغالگران فلسطین گفته اند پخش اذان سبب آزار شهرک نشینان می شود.این منابع تاکید کردند که پلیس این رژیم در قدس در پی آنست تا با اتخاذ تدابیر فنی؛ صدای اذان پخش شده از اردوگاه آوارگان فلسطینی درشعفاط و حومه راس الخمیس در مرکزشهر قدس را کنترل کند وعلت آن را ناراحتی و اذیت شدن شهرک نشینان مجاور اعلام کرده است.
به گزارش صراط نيوز.در همین رابطه روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار مطلبی پخش اذان را سبب اذیت ساکنین شهرکهای تل الفرنسیه و جفعات زئیف دانست.این روزنامه نوشت: مشاور امور عربی در یگان قدس در پلیس اسراییل معروف به کاپیتان جورج ، متاثر از فشار شهرک نشینان صهیونیست ، مسئول محدود کردن صدای اذان در مساجد قدس شده است. پیش از این نیزپلیس رژیم صهیونیستی با احضار شخصیتهای مهم دو اردوگاه شعفاط و حومه راس الخمیس آنها را به اتخاذ تدابیر شدید در صورت پخش صدای اذان از مساجد منطقه تهدید کرده بود.
شایان ذکر است فرد مسوول در رژیم صهیونیستی برای مقابله با صدای اذان معروف به کاپیتان جورج؛ ازمتهمین ماجرای تعرض جنسی به شیخ مصطفی دیرانی از شخصیتهای لبنانی در بند این رژیم می باشد.
نظرات بینندگان
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
۱
۰
حالا نذارن تا ببينيم آخرش چيكار مي خوان بكنن اون روزي كه جهان پر مي شه از عدالت و از هر ماذن و غير ماذني صداي اذون به گوش مي رسه
به اميد آن روز