۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

بازیکن راه‌آهن: یک درصد قراردادم را گرفته‌ام

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: فرهاد مجیدی می‌دانست که من چقدر دوست دارم به استقلال بازگردم و در این زمینه تلاش خود را انجام داد، اما این اتفاق رخ نداد.
کد خبر : ۲۵۰۵۵۳
صراط: مهاجم راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم خودمان بود و این تیم را مثل تیم‌های زمین خاکی نگه داشتیم.

امین منوچهری پس از ثبت قرارداد با راه‌آهن گفت: مثل تیم‌های زمین خاکی این تیم را نگه داشتیم چون تیم خودمان بود و حس خوبی به آن داشتیم. حالا هم مالک جدید آمده و دوست داریم با نتایج خوبی که می‌گیریم او بماند و دلزده نشود. امیدوارم نماینده‌های خوبی باشیم و نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود راه‌آهنی‌ها 10 درصد قرارداد خود را گرفته‌اند گفت: امسال هم از لحاظ عدد و رقم قراردادمان بالا نیست اما قول داده شده که همه چیز سر وقت باشد. حداقل می‌دانیم اگر 100 میلیون هم قرارداد ببندیم این پول پرداخت می شود و می‌توانیم روی آن برنامه‌ریزی کنیم.

منوچهری در مورد مالیات قرارداد فوتبالیست‌ها گفت: طبق رقمی که قرارداد می‌بندیم باید قرارداد ببندیم اما هیچگاه سازمان مالیات نمی بیند که چقدر از پولی که قرارداد بسته‌ایم به ما پرداخت شده است. به طور مثال خود من فقط یک درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام اما باید کل قرارداد را مالیات بدهم.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه آیا از این تیم پیشنهاد داشته است یا خیر گفت: 50 درصد این امر که به خواسته من مربوط بود طی شد اما استقلال گویا مرا نمی‌خواست و خیلی راغب نبود و شاید هم به تاکتیک آن‌ها نمی‌خوردم هرچند که تا آخرین لحظات منتظر این تیم ماندم.

مجیدی تلاش کرد که به استقلال بازگردم/ برخی‌ها دوست نداشتند این اتفاق بیفتد

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: فرهاد مجیدی می‌دانست که من چقدر دوست دارم به استقلال بازگردم و در این زمینه تلاش خود را انجام داد، اما این اتفاق رخ نداد.

امین منوچهری پس از ثبت قراردادش در هیأت فوتبال با راه‌آهن در خصوص اینکه آیا از استقلال پیشنهاد داشته یا خیر اظهار داشت: به شخصه خیلی دوست داشتم به استقلال بروم و تا این لحظه هم منتظر ماندم اما اتفاقی رخ نداد و قراردادم را با راه‌آهن تمدید کردم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی با کادر فنی استقلال تماس گرفته تا او به این تیم بیاید تصریح کرد: تعداد تماس‌ها را نمی‌دانم اما باید تشکر کنم از او که دوست داشت به استقلال برگردم و دوباره در این تیم بازی کنم. تلاش خود را هم انجام داد اما گویا یکسری از دوستان دوست نداشتند این اتفاق رخ بدهد.

مهاجم راه آهن خاطرنشان کرد: من با فرزاد مجیدی، سیروس دین محمدی و حتی مجید صالح صحبت کردم و آن‌ها می‌خواستند من به این تیم بازگردم اما برخی دیگر دوست نداشتند که چنین اتفاقی رخ بدهد.مجیدی می‌دانست که من چقدر استقلال را دوست دارم و در این زمینه تلاش خود را هم انجام داد.

قرارداد 4 بازیکن راه‌آهن ثبت شد

قرارداد 4 بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن با حضور در هیأت فوتبال استان تهران ثبت شد.

در روز پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنان مختلف با مراجعه به هیأت فوتبال قراردادهای خود را ثبت می‌کنند.

در همین راستا علیرضا محمد، حمید علی‌عسگر، حسین باباقلی و حسین کریمی قراردادشان را با راه‌آهن ثبت کردند.
منبع: فارس