۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹

مجتمع سورتمه‌سواری تبریز درحال افتتاح

شهردار تبریز از اجرای سریع و با برنامه مجتمع سورتمه و بازی‌های مدرن تفریحی در مجموعه ایل باغی خبر داد.
کد خبر : ۸۳۰۷۸
به گزارش صراط ، علیرضا نوین ظهر امروز پنجشنبه  با اعلام این خبر افزود: مجتمع سورتمه و شهربازی مدرن تبریز از سال گذشته و با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه ایل باغی تبریز در حال اجرا هستند و با روند فعلی احداث پیش‌بینی می‌شود این دو مجموعه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسند.

شهردار تبریز در ادامه هدف از احداث این دو مجموعه رفاهی و تفریحی را بسترسازی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و بسترهای تفریح و نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه جوانان و خانواده‌ها و نیز برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان دانست و افزود: این دو مجموعه با مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شهرداری تبریز و با نظارت شهرداری منطقه دو و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در حال احداث می‌باشند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های مجموعه سورتمه‌سواری تبریز گفت: سورتمه تفریحی تبریز به طول 700 متر و با استفاده از آخرین تکنولوژی و امکانات روز دنیا در داخل مجموعه پارک ایل باغی تبریز و در دره‌ای زیبا احداث و بستر دیگری برای اوقات فراغت شهروندان در این مجموعه در حال ساخت است.

وی اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث این مجموعه را 30 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حال انجام است.

به گفته شهردار تبریز طرح سورتمه تبریز در حال حاضر با پیشرفت 50 درصدی در حال اجراست.

تیم شهرداری تبریز قهرمان مسابقات لیگ برتر شیرجه کشور شد

رئیس هیات شنای آذربایجان شرقی گفت:تیم شیرجه آذربایجان شرقی با عنوان شهرداری تبریز در مسابقات قهرمانی لیگ برتر شیرجه کشور که در تهران برگزار شد مقام نخست را به خود اختصاص داد .

 سید جواد مرتضوی ظهر امروز پنجشنبه  با اعلام این مطلب افزود: این تیم توانست با کسب بیشرین امتیاز در بین سایر تیم ها به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شود.

سید جواد مرتضوی، ادامه داد: تیم شهرداری تبریز متشکل از مجتبی ولی پور و علی شکول با کسب بیشترین تعداد مدال های طلا و نقره به عنوان قهرمان این مسابقات و تیم های نفت تهران و استان فارس به ترتیب دوم و سوم شناخته شدند.

این تیم جوانترین تیم در بین لیگ های ورزشی کشور بوده و اعضای آن عضو تیم ملی هستند.
منبع: مهر