۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

روحانی: به هيچ ائتلافي نمي‌پيوندم

رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن مخالفت با پيوستن به هر ائتلافي گفت: مدتي در جلسات جامعه روحانيت مبارز شرکت نمي‌کردم، اما هم‌اکنون در جلسات شرکت مي‌کنم.
کد خبر : ۹۶۷۹۵
به گزارش صراط، "حجت‌الاسلام حسن روحاني" در پاسخ به اينكه چرا در جلسات جامعه روحانيت مبارز شركت نمي‌كند، اظهار داشت: چه کسي گفته است که من در  جلسات جامعه روحانيت مبارز شرکت نمي‌کنم؟
 
اين عضو جامعه روحانيت مبازر ادامه داد: مدتي در جلسات شرکت نمي‌کردم، اما هم‌اکنون شرکت مي‌کنم.
 
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به اينکه آيا به ائتلاف 1+2 خواهيد پيوست يا خير گفت: من نمي‌خواهم به هيچ ائتلافي بپيوندم.
 
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره ورود خود به عرصه انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: در حال حاضر زمان زيادي تا انتخابات باقي است، لذا به طور حتم در زمان لازم در اين باره صحبت خواهم کرد.
 
* طرح مذاکره با آمريکا در شرايط فعلي امکان ندارد
 
حجت‌الاسلام روحاني درباره طرح مذاکره آمريکا با ايران که از سوي برخي از مقامات آمريکايي مطرح شده است، گفت: ما تنها در صورتي مي‌توانيم با آمريکا مذاکره کنيم که مقام معظم رهبري در اين‌باره تصميم بگيرند، لذا در غير اين صورت طرح مذاکره با آمريکا هيچ معنا و مفهومي ندارد.
وي افزود: به دليل اين‌که در 34 سال بعد از انقلاب اسلامي همواره بين دو کشور آمريکا و ايران، تخاصم وجود داشته است و مقامات آمريکايي هيچ‌گاه حسن نيت خود را ثابت نکرده‌اند و طرح مذاکره با اين کشور در شرايط فعلي امکان ندارد.