۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
سردار نقدی در اختتامیه کنگره ره آورد سرزمین نور:

منافق‌ترین رییس‌جمهورتاریخ آمریکاکیست؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت، رییس‌جمهور آمریکا به زبان فارسی پیام می‌دهد، اما به زبان عبری عمل می‌کند؛ او منافق‌ترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکاست.
کد خبر : ۱۰۲۶۵۰
به گزارش صراط،سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه کنگره ره آورد سرزمین نور با عنوان جشنواره «باروت خیس» در جوار آستان مقدس شهدای گمنام شلمچه گفت: سرزمین‌های نور علاوه‌بر جاذبه معنوی که دارند، محکمه ظالمان و متجاوزان می‌باشد؛ چراکه خون مظلوم، قاتل را به مقتل می‌کشاند و ما دیده‌ایم که بارها و بارها اینطور شده است، اینجا مقتل قاتلان اصلی است.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا تصور نکند با چند گفت‌وگوی دیپلماتیک می‌تواند تکلیف پرونده خود را با ملت ایران روشن کند اظهار داشت: تکلیف را این سرزمین و این شهدا روشن می‌کند، آمریکا با شعارهای پوشالی خود، قرآن را بر سر نیزه کرده است و گمان می‌کند ملت ایران این شعارها را باور می‌کند.

وی تعیین تکلیف پرونده آمریکا را توسط خون 220 هزار شهید و صدها هزار جانباز و همسران شهدا عنوان کرده و افزود: اساسا روی کارآمدن اوباما با وعده تغییر بود، اما سوال این است که کدام تغییر را ملت‌های جهان در آمریکا احساس کردند؟ حمایت از حقوق بشر، حمایت از دیکتاتورها و... روندی است که اوباما ادامه داده است.

وی با بیان اینکه رویکرد رییس‌جمهور آمریکا منافق‌گونه است بیان کرد: اوباما در نامه‌هایی که به جمهوری اسلامی نوشته، وعده داده بود مسئله پرونده هسته‌ای ایران تمام می‌شود، اما در زمانی که دولت ترکیه و برزیل برای حل مسئله به میان آمدند به گونه‌ای دیگر عمل کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، اوباما را منافق‌ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا دانست و ادامه داد: در این مدت جز خیانت از اوباما به عنوان رییس‌جمهور آمریکا چیزی مشاهده نشده است، همانطور که برای نوروز به زبان فارسی پیام داد و به زبان عبری عمل کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی امام خامنه‌ای تصریح کرد: حماسه سیاسی که ولی امر مسلمین از ما می‌خواهند این است که چهره‌ی مزدور را به دنیا معرفی کنیم و بزرگترین حماسه سیاسی این خواهد بود که پرده از چهره جهانخواران برکشیم و آمریکا را همانطور که هست نشان دهیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز افتخار داریم که حماسه دیگری را از کنار قدمگاه و مشهد شهدا آغاز کنیم و این سرنوشت محتوم استکبار است؛ چراکه این خون‌ها همانطور که افراد زیادی را بیدار کرده است، ظالمان را رسوا خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه استکبار عرصه مقابله با ایران را به ورزش و هنر کشانده است گفت: جایزه اسکار را که ادعا می‌کردند هنری محض است با رویکرد کاملا سیاسی به فیلمی بی‌مایه و غیر هنری اعطا می‌کنند تا همگان بفهمند که اسکار، سیاسی محض و زیر نظر کاخ سفید می‌باشد.

وی با اشاره به اعطای جایزه اسکار از سوی میشل اوباما به کارگردان فیلم ضدایرانی «آرگو» اظهار کرد: ما استقبال می‌کنیم که این حقایق برای ملت ایران روشن بشود، چون اگر میلیاردها خرج می‌کردیم که حقیقیت اسکار را به جهانیان معرفی کنیم، نمی‌توانستیم. اما این اقدام توسط همسر اوباما حقایق جایزه اسکار را به جهانیان نشان داد.

ایشان طراحی این اقدام را از سوی هنرمندان زخم خورده آمریکا دانسته و تصریح کرد: جایزه اسکار تابع جریان زور و سلطه است. سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی امسال سقوط امپراطوری آمریکا و پرده‌برداری از چهره ریا و ظلم اوست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۶
۰
اوباما شعار تغییر داد ولی احمدی نژاد تغییر کرد افسوس