۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

بیمارستان بناب در حال ورشکستگی است

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: بیمارستان شهدای بناب به دلیل داشتن بدهی‌های سنگین در حال ورشکستگی است.
کد خبر : ۱۵۱۲۱۷
صراط: حجت الاسلام محمد باقری بنابی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بیمارستان‌ها و امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان بناب اظهار کرد: بیمارستان شهدای بناب به دلیل داشتن بدهی‌های سنگین در حال ورشکستگی است.

وی افزود: متأسفانه در گذشته برای تجهیز این بیمارستان از محل درآمدهای آن هزینه شده و سبب بوجود آمدن بدهی سنگین شده است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه در زمان جذب نیروهای جدید برای بخش بهداشت و درمان سعی شود از افراد متخصص و کاربلد استفاده شود، گفت: سعی شود از جذب و استخدام نیروها از طریق روابط و سفارشات جداً پرهیز شود.

باقری بنابی سپس عدم راه اندازی اورژانس بیمارستان شهدای بناب را از مشکلات اساسی این بیمارستان برشمرد و تصریح کرد: نبود اورژانس در بیمارستان به طور قطع مراجعان و بیماران را با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم راه اندازی بخش‌های مختلف تخصصی در بیمارستان بناب، بر تجهیز و راه‌اندازی آشپزخانه بیمارستان شهدای بناب نیز تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم و مراجعه کنندگان از نحوه برخورد کارکنان بیمارستان گلایه دارند، خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی برای نیروهای شاغل دربیمارستان شد.

باقری بنابی با اشاره به انجام یافتن کارهای مربوط به راه اندازی دانشکده پزشکی برضرورت تسریع در راه‌اندازی دانشکده پزشکی بناب تأکید کرد.


منبع: تسنیم