۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸

دیکتاتور مصر: تبرئه شوم به حج می‌روم

حسنی مبارک گفت: اگر دادگاه رای به تبرئه شدنم صادر کند، قصد دارم به حج عمره بروم و باقی مانده زندگیم را با آرامش سپری کنم.
کد خبر : ۱۶۲۳۱۰
صراط:  روزنامه نگار کویتی که اخیرا دیداری با «حسنی مبارک» رئیس جمهوری مخلوع مصر داشت به نقل از مبارک نوشت: اراده مردم مصر «عبدالفتاح سیسی» را رئیس جمهوری کشور خواهد کرد.

«فجر سعید» روزنامه نگار و نویسنده سیاسی در کویت در صفحه توئیتر نوشت: حسنی مبارک در این دیدار به من گفت: مردم کشور تصمیم خود را گرفته اند و خواست مردم عملی می‌شود، مردم سیسی را می‌خواهند.

وی افزود: آنچه برایم در سفر به قاهره جالب بود مصاحبه با حسنی مبارک بود، او خاطرات خوبی از حمله رژیم صدام به کویت دارد که امیدوارم وزارت اطلاع رسانی کویت برای انتشار این خاطرات دست به کار شود، مبارک به من گفت ناگفته های زیادی از حمله سال 1990 عراق به کویت دارد.

این روزنامه نگار کویتی افزود: مبارک در این دیدار از نقش مثبت ملک فهد پادشاه سابق عربستان در آزادسازی کویت و همچنین محبت خود به شیخ زاید رئیس سابق امارات سخن گفت.

مبارک در این مصاحبه که به مدت دو ساعت کامل ادامه یافت درباره آینده خودش هم گفت: اگر دادگاه رای به تبرئه شدنم صادر کند، قصد دارم به حج عمره بروم و باقی مانده زندگیم را با آرامش سپری کنم.

منبع: ابنا