۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

ارزیابی بیانیه اخیر آمریکا به روایت کوچک زاده

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمایت از سران فتنه ۸۸ بهانه‌گیری جدید غرب است و ثابت شد سران فتنه و آمریکا هم دست و هم پیمان یکدیگرند ، با این وضعیت انتظار داریم وزارت خارجه کشورمان پاسخ قاطعی به گستاخی کاخ سفید بدهد.
کد خبر : ۱۶۴۲۲۷

صراط: مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس  به ارزیابی بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا در زمینه حمایت از سران فتنه پرداخت و گفت: آمریکا از هر موضوعی برای دشمنی کردن و دخالت در امور داخلی ایران استفاده می کند و این در حالی است که آنها فقط به سرنگونی نظام جمهوری اسلامی راضی می شوند و مطرح کردن بحث های حقوق بشری و تروریسم پوششی برای اقدامات بعدی  آنان است.

وی ادامه داد : در صورتی که اظهارات بی ادبانه آمریکا ادامه داشته باشد در صورت لزوم خود آن ها را هم حصر سیاسی می کنیم و اجازه نمی دهیم به استقلال سیاسی کشور کوچکترین ضربه ای وارد شود.

وی با بیان اینکه افرادی در داخل رئیس جمهور آمریکا را باهوش و مودب می خوانند ، اظهار داشت : امروز باید به حماقت های سردمداران آمریکا توجه کرد که چگونه مانند یک کودک دست به گستاخی می زنند. رهبری انقلاب فرمودند مردم و مسوولین دشمنی ها را ببینند و لازم است وزارت امور خارجه بدون توجه به لبخندهای مصنوعی غرب از موضع عزت و اقتدار پاسخ بیانیه مداخله جویانه کاخ سفید را بدهد.

عضو جبهه پایداری موضع منفعلانه دستگاه سیاست خارجی کشور را ناشی از عدم اطلاع آنان از سابقه تاریخی مردم ایران دانست و اضافه کرد : آقایان مسئول ابتدا با روحیات و سابقه انقلابی مردم ایران آشنا بشوند و بعد پای میز مذاکره بنشینند. ملت ایران از سال 41 با دشمنی ، کودتا ، ترور و جنگ تحمیلی که امریکا پشتیبان تمامی آن ها بوده است مقابله کرده است و اکنون قبول نمی کند که بیگانگان در امور داخلی کشورشان دخالت کنند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور کشورمان گفت باید با زبان تکریم با ملت ایران سخن گفت نه با زبان تهدید اما اکنون ما مسائل دیگری را مشاهده می کنیم و سوال می کنیم آقای رئیس جمهور آیا این اهانت ها و اظهارات را می‌بینید ؟ مردم از رئیس جمهور کشورشان انتظار دارند با موضع قهرمانانه در صحنه جهانی عمل کند و ما امروز منتظر پاسخ قاطع دستگاه سیاست خارجی هستیم.


منبع: فارس