۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

امیدوارم کی‌روش دیکتاتور نباشد

سرمربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم کی‌روش دیکتاتور نباشد و مشکلات خانوادگی کسانی که این موضوع را دستمایه قرار دادند تا از تیم ملی بروند، صحت داشته باشد.
کد خبر : ۱۶۷۰۸۵
صراط: منصور پورحیدری در خصوص حاشیه‌هایی که در تیم ملی فوتبال به وجود آمده و کناره‌گیری امید نمازی از مربیگری این تیم گفت: چون من با این تیم ارتباطی ندارم در این زمینه برایم سخت است که بخواهم صحبت کنم. اما تا جایی که می‌دانم امید نمازی به دلیل مشکلات خانوادگی از تیم رفته و سیموئز هم به همین دلیل راهی پرتغال شده است و فکر می‌کنم بهترین کسانی که بتواند در مورد این کناره‌گیری‌ها صحبت کند همین دو نفر باشند. اما امیدوارم حالا که به جام جهانی نزدیک شدیم، امکانات مالی فدراسیون خوب شده، اردوهای خوب برگزار می‌کنیم، وضع فوتبال خوب شده و این همه فشاری که تحمل کرده‌ایم تیم در آرامش باشد چون در آستانه جام جهانی هستیم.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید این حاشیه‌ها در آستانه جام جهانی برای تیم ملی فوتبال مخرب باشد، اظهار داشت: دقیقا همین طور است جرا که ما در حال نزدیک شدن به جام جهانی هستیم و حالا که این همه فشار بازی‌ها روی بازیکنان تحمل شده و اسپانسر آمده باید این حاشیه‌ها پشت سر گذاشته شود. البته من اعتقاد دارم باید همه چیز را به مردم گفت و مردم باید بدانند در تیم ملی چه می‌گذرد. با این همه من امیدوارم مشکلی پیش نیاید اما فکر می‌کنم شرایط مقداری جالب نیست و فقط می‌توانم امیدوارم باشم که همه چیز ایده‌آل باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود کی‌روش با دیکتاتور مآبی در تیم ملی فعالیت می‌کند و خیلی‌ها به این دلیل از تیم ملی کنار رفتند، تصریح کرد: من با تیم ملی در ارتباط نیستم که بتوانم در این باره صحبت کنم و فقط می‌توانم امیدوار باشم که کی‌روش دیکتاتور نباشد و امیدوارم مشکلات خانوادگی کسانی که این موضوع را دستمایه قرار دادند تا از تیم ملی بروند، صحت داشته باشد.
منبع: فارس