۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
منتقمی: ایزددوست نمی‌تواند پرسپولیس را بخرد

مشتری پرسپولیس اسپانسر PEN است؟

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «فردی که روز گذشته به درفشی فر رفت اسپانسر شبکه PEN می باشد.
کد خبر : ۲۲۱۷۹۱
صراط: بهروز منتقمی درباره حضور گروهی از خریداران باشگاه در درفشی فر و اینکه گفته می شود وی اسپانسر یک شبکه ماهواره ای است عنوان کرد: «درباره بحث فروش باشگاه هیچ صحبت خاصی نمی کنم. قرار است در این باره سخنگوی باشگاه صحبت کند. همچنین طاهری که در اردوی امارات حضور دارد می تواند در این باره نظر قاطع را بدهد.»
 
وی افزود: «من درباره این فردی که روز گذشته به درفشی فر رفته تحقیق کردم و متوجه شدم او اسپانسر شبکه PEN می باشد. علاقمندان به پرسپولیس این را بدانند از روزی که بحث قیمت گذاری باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی آغاز شده افراد زیادی از جمله این شخص برای خرید باشگاه جلو آمده اند اما یکی از شرایط اصلی فروش باشگاه به خریداران ثبت نام و شرکت در مزایده است. به همین دلیل در مزایده آنها تمیز داده می شوند که آیا برای خرید باشگاه واجد شرایط هستند یا نه. به طور قطع اشخاصی همچون این فرد ایرانی نمی توانند در مزایده شرکت کنند.»
 
منتقمی درباره اینکه آیا با اعلام قیمت 290 میلیاردی فرد یا افرادی از داخل ایران برای خرید باشگاه قدم جلو نهاده اند یا نه گفت: «بله، شرکت هایی همچون بهنام پیشروکیش و کاشی سمنان جزو شرکت هایی بوده اند که تا این لحظه برای خرید باشگاه پرسپولیس رسما اعلام آمادگی کرده اند و از این دست شرکت ها باز هم وجود دارند که قصد داشته یا دارند برای خرید امتیاز باشگاه جلو بیایند.»
 
وی درباره اینکه آیا پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم جزو خریداران باشگاه هستند یا نه اظهار داشت: «مطمئن باشید آنها هم به این راحتی پا پس نمی کشند و با ارائه پیشنهادی که خودشان می دانند در این مزایده حضور جدی خواهند داشت.»
 
منبع: کاپ
 

برچسب ها: پرسپولیس فوتبال