۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

هدایتی پرسپولیس را برای پیشکسوتان می‌خرد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: هدایتی کل هزینه‌های خرید باشگاه پرسپولیس از طرف پیشکسوتان را قبول کرد و من و رویانیان فقط در حد مشاور در کنار آنها حضور داریم و قرار نیست سمت اجرایی بگیریم.
کد خبر : ۲۲۲۰۷۱
صراط: عابدینی در مورد دلیل برگزاری جلسات با رویانیان و حسین هدایتی در روزهای گذشته گفت: ما نماینده پیشکسوتان پرسپولیس برای خرید این باشگاه هستیم. می‌خواهیم راهکاری پیدا کنیم تا بتوانیم در مزایده واگذاری باشگاه شرکت کنیم و انشاالله این پرسپولیس را خریداری کنیم. البته من این را باید بگویم که آقای هدایتی تمام هزینه‌های خرید باشگاه از طرف پیشکسوتان را برعهده گرفته است. به همین دلیل هم است که خودش می‌خواهد به عنوان مالک باشگاه معرفی شود.
 
او در مورد نقش خودش و محمد رویانیان در خرید پرسپولیس هم گفت: من و رویانیان فقط در حد یک مشاور در کنار هدایتی هستیم و راه‌های شرکت در مزایده باشگاه را به او نشان می‌دهیم. خود من زمانی که باشگاه به پیشکسوتان منتقل شود، کنار می‌کشم و قرار نیست پست اجرایی در باشگاه پرسپولیس بگیرم. تا جایی که من می‌دانم رویانیان هم دوست ندارد حکمی در باشگاه پرسپولیس بگیرد و فقط می‌خواهد شرایط واگذاری را فراهم کند.
 
عابدینی در مورد اینکه هدایتی در آستانه خرید ختافه اسپانیا قرار دارد و چطور می‌تواند همزمان پرسپولیس را بخرد هم گفت: هدایتی با خرید ختافه قصد دارد شرایط را برای حضور بازیکنان مستعد ایرانی در اسپانیا فراهم کند و به همین دلیل هم احتمال دارد فرصت نکند که تمام وقت این باشگاه را اداره کند. اما او تصمیم جدی دارد که باشگاه پرسپولیس را هدایت کند و من فکر می‌کنم خیلی برای رسیدن به این ماجرا جدی است.

منبع: نسیم
برچسب ها: فوتبال پرسپولیس