۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
بعد از برگزاری دیدار رده بندی

تیم سوم لیگ برتر والیبال مشخص شد

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مقام سوم لیگ برتر والیبال رسید.
کد خبر : ۱۶۹۶۰۳
صراط: تیم والیبال شهرداری ارومیه به مقام سوم لیگ برتر والیبال رسید.

دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال از ساعت 11 امروز (پنجشنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شد. تیم‌های شهرداری ارومیه و میزان مشهد با شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل کاله آمل و متین ورامین، ‌برگزار کننده این جدال برای کسب مقام سومی لیگ برتر والیبال بودند.

بازی در زمان غیر متعارفی نسبت به تمام دیدارهای لیگ انجام شد که همین موضوع استقبال کم تماشاگران، مسوولان و کمی سردرگمی بازیکنان را به دنبال داشت.

نکته قابل ذکر در شروع بازی این بود که شهرداری ارومیه بعد از فصل ناموفق و پر حرف و حدیثی که پشت سرگذاشته بود برای جبران مافات و حفظ آبروی خود به میدان آمده و مشخص بود به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کردند. ثبت نتیجه 25 بر 22 و 25 بر 23 در ست‌های اول و دوم بازی رده بندی به سود شاگردان یدا... کارگرپیشه موید همین موضوع بود.

در این دیدار حساس، هر دو تیم بازیکنان باارزش و تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتند. علی مباشری و رحمان داودی برای میزان و تونی کواچویچ برای ارومیه از میان تماشاگران،‌ دیدار تیم‌های خود را تماشا می‌کردند. بازی در ست سوم،‌ تا امتیاز 22 پایاپای پیش می‌رفت تا اینکه اسپک قدرتمند پوریا فیاضی از منطقه 4 امتیاز 25 را به سود ارومیه رقم زد در حالی که میزان همچنان در پوئن 22 متوقف شده بود.  بدین ترتیب شهرداری ارومیه به عنوان سوم دست یافت.

شادی نه چندان گرم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در سالن سرد آزادی با پخش موسیقی آذری در سالن تکمیل شد.

دیدار پایانی این مسابقات ساعت 15:30 امروز در سالن آزادی و بین‌ تیم‌های شهرداری ارومیه و میزان مشهد برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
۰
۰
قسمت پایانی اشتباه هست ، دیدار نهائی و فینال مابین کاله مازندران و متین ورامین برای سکوی اول و دومی خواهد بود .!