۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
شمسایی:

اگر بمانم، قول قهرمانی در آسیا را می‌دهم

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: رییس کمیته فوتسال باید صداقت را از تیم دبیری و مردم تبریز یاد بگیرد.
کد خبر : ۱۶۹۷۳۸
صراط: وحید شمسایی در نشست خبری باشگاه دبیری تبریز که دیشب برگزار شد، اظهار کرد: از هواداران تیم دبیری و مسئولان تیم تشکر می کنم، من در این قهرمانی نقشی نداشتم و این موفقیت با تلاش مدیریت، کادرفنی و بازیکنان حاصل شد.

وی با اشاره به تماس های مشکوک با بازیکنان، کادر فنی و مدیریت این تیم، خاطرنشان کرد: در هفته های پایانی، چند بار با من و اعضای کادرفنی و مدیریت تیم تماس گرفتند که از این مسئله کمی ترسیدم و برای نشان دادن صداقت دبیری، یکی از تماس ها را ضبط و تحویل خبرگزاری ها دادم.

شمسایی با اعلام اینکه، در سال های اخیر اتفاق افتاده که تیم رقیب، با داور و یا بازیکن حریف تبانی می کند، تأکید کرد: قبل بازی با تیم ماهان تندیس قم، آقای افتخاری پیش بینی کردند که ما بازی را می بازیم که همگان دیدند با چه وضعی مغلوب شدیم.

وی افزود: همه ی عوامل جمع شده بودند تا ما نتیجه نگیریم ولی خدا بالای سرمان است و به همه چیز اشرافیت دارد، تیم دبیری به لطف خداوند توانست قهرمان ایران شود.

سرمربی تیم فوتسال دبیری خاطرنشان کرد: قصد داشتم بعد از قهرمانی، دیگر فوتسال بازی نکنم که چندین بار استخاره کردم و نتیجه اش بد آمد و در نهایت از این تصمیم منصرف شدم.

شمسایی گفت: دست باشگاه برای انتخاب سرمربی آینده تیم باز است، اگر من را بخواهند و قسمت شود در این شهر بمانم، با برنامه حرکت می کنیم و به هواداران قول می دهم در آسیا قهرمان شویم.

تیم دبیری تبریز با 60 امتیاز، قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال شد.


منبع: ایسنا