۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

واکنش به تجمع معترضان سریال پایتخت

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه معترضان پخش سریال پایتخت نظرات کارشناسی خود را به بنده اعلام کردند، گفت: تعداد معترضان ظهر امروز مقابل استانداری مازندران محدود بوده است.
کد خبر : ۱۷۱۵۳۴
صراط: معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه معترضان پخش سریال پایتخت نظرات کارشناسی خود را به بنده اعلام کردند، گفت: تعداد معترضان ظهر امروز مقابل استانداری مازندران محدود بوده است.

علی رضا یونسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تعدای از شهروندان جلوی درب استانداری تجمع کردند.

وی با اعلام اینکه تعداد معترضان به این سریال محدود بوده است، گفت: با پنج نفر از معترضان که جلوی درب استانداری مازندران تجمع کرده، در دفتر استاندار با آنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم تا نظرات کارشناسی خود را به ما ارائه دهند.

یونسی با بیان اینکه نظرات کارشناسی این تعداد به صورت مکتوب به استانداری اعلام شد، افزود: نظرات مکتوب را به رسانه ملی و سازمان های مرتبط جهت بررسی و نظرات کارشناسی ارسال می کنیم.

وی  اظهار کرد: با بررسی های میدانی از مراکز اقامتی و گردشگری در مازندران، خوشبختانه وضعیت امسال اقامتگاه های استان نسبت به سال گذشته مطلوب بوده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ایام نوروز امسال، گفت: خوشبختانه برنامه های فرهنگی با استقبال گردشگران نوروزی در استان صورت گرفت.

یونسی، پاکسازی زباله در محور مواصلاتی استان را از دیگر برنامه های استان در نوروز 93 اعلام کرد و گفت: با همکاری فرمانداران، بخشداران و دستگاه های مرتبط، همه محورهای استان از زباله پاکسازی شد.
منبع: تسنیم