۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

نامزدهای انتخابات سوریه به ۱۱ نفر رسید

در حالی که فردا ، پنجشنبه ،مهلت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به پایان می‌رسد، با نام‌نویسی چهار نفر دیگر تعداد نامزدها به ۱۱ نفر رسید.
کد خبر : ۱۷۵۷۹۷
صراط: به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، پارلمان سوریه اعلام کرد که مدارک مربوط به نامزدی خانم «عزة محمد وجیه الحلاق» به همراه آقایان «محمد ونوس»، «طلیع صالح ناصر» و «سمیح میخائیل موسی» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را از دادگاه قانون اساسی تحویل گرفته است است.

«محمد جهاد اللحام » رئیس پارلمان سوریه اعلام کرد که «علی محمد ونوس» متولد 1973 در حمص ، خانم «عزة محمد وجیه الخلاق» متولد دمشق سال 1962 ، «طلیع صالح ناصر» متولد کفتین سال 1967  و «سمیح میخائیل موسی» متولد سال 1963 در طیحة در روز گذشته نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه اعلام کردند.

پارلمان سوریه پیشتر نیز از دادگاه قانون اساسی این کشور مدارک مربوط به نامزدی «ماهر عبد الحفیظ حجار»، «حسان النوری»، «سوسن حداد»، «سمیر معلا»، «محمد فراس رجوح»، «عبد السلام سلامة» و «بشار اسد» را دریافت کرده بود.

بنا بر اعلام پارلمان سوریه مهلت ثبت نام برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از سه‌شنبه گذشته شروع و تا پایان مهلت اداری فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری سوریه در تاریخ 13 خردادماه آینده برگزار شود.

منبع: فارس