۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

کنفرانس ضدایرانی باافراد اجاره‌ای+عکس

چنان چه اين گونه سازمانی بتواند در دولت ايران نقش مهمی ايفا کند، اين تحول بسيار بسيار مثبتی برای خاورميانه خواهد بود و الگوی بسيار عالی برای ساير کشورهای خاورميانه به شمار خواهد رفت
کد خبر : ۱۷۵۹۲۷
صراط: وب سایت رسمی مجاهدین خلق(منافقین) در خبری از برگزاری کنفرانسی در ایالت آریزونا بر علیه جمهوری اسلامی خبر داد  و مثل همیشه با اجاره کردن عده ای از افراد آمریکایی و پرداخت پول به آن ها سعی در زنده نگه داشتن این گروهک تروریستی نمود.

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک که درازای پول به خدمت این گروهک تروریستی در آمده است و سابق بر این هم بارها علیه جمهوری اسلامی و مقامات ایرانی در جمع منافقین سخرانی کرده است از سخرانان این کنفرانس بود که مثل همیشه سخنان کذب خود را تکرار کرده و شروع به اتهام زنی نمود.

کنفرانس منافقین در ایالت آریزونا

وی با تعریف و تمجید از این گروهک تروریستی در بخشی از سخنان خود می گوید: «سازمان مجاهدين خلق سازمانی است که  مخالف روحانیت  حاکم بر ايران است. اين سازمان خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی است و خانم رجوی که رئيس جمهور برگزيده شورا است اين اصول را به نحو بسيار بسيار خوبی شرح داده است.»

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک

 شهردار سابق نیویورک تاکید می کند: «آنها می خواهند دولتی جايگزين حکومت فعلی ايران شود که به طور آزادانه انتخاب گردد، دولتی که حقوق اساسی بشر را تضمين کند، دولتی که به آزادی اديان احترام بگذارد، جدايی دين از دولت را به رسميت بشناسد و دولتی که نسبت به شأن و مقام زنان احترام قائل باشد.»

این فعال ضد ایرانی خاطر نشان می سازد: «در حقيقت اين سازمان توسط يک زن رهبری می شود. من در طول پنج يا شش سال گذشته فعاليتهای زيادی در کنار اين سازمان داشته ام و ديده ام که بسياری از مسئوليتهای سطوح بالا در اين سازمان را زنان برعهده دارند. اين سازمانی است که به حرفهای خودش جامه عمل می پوشاند. چنان چه اين گونه سازمانی بتواند در دولت ايران نقش مهمی ايفا کند، اين تحول بسيار بسيار مثبتی برای خاورميانه خواهد بود و الگوی بسيار عالی برای ساير کشورهای خاورميانه به شمار خواهد رفت. اين اصولی است که مورد احترام آنها است. »

رودی جولیانی در ادامه با تکرار سخنان منافقین مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی  اظهار می دارد: « در حال حاضر اگر هم آمريکا درصدد تغيير رژيم در سوريه باشد، نمی داند چه کسی بايد جايگزين آن شود. اما در ايران جايگزين مشخص است. حداقل بخشی از آن را می دانيم. خانم رجوی و افرادی که به اصول قانون اساسی، دموکراسی، حکومت قانون، نقش زنان در دولت و يک ايران غيراتمی احترام قائل هستند. بنابراين ما جايگزين را می شناسيم.»

نکاتی که این عنصر اجاره ای جهت خوش خدمتی به منافقین متذکر می شود در نوع خود بسیار جالب است. رودی جولیانی از سازمانی صحبت می کند که قائل به انتخابات آزاد است مگر انتخاب مریم رجوی به عنوان رییس جمهور برگزیده به صورت آزادانه برگزار شده است! حال چگونه می شود صحبت از انتخابات آزاد می کنند!

شهردار سابق نیویورک از احترام این گروهک به حقوق بشر سخن میگوید. گرچه بشر و حقوق بشر و انسانیت در نگاه این گروهک تروریستی اصلا جایگاهی ندارد و اسناد بسیاری زیادی از نقض حقوق بشر در کمپ اشرف توسط سران این گروهک منتشر شده است  که گواه بر این مدعاست.

رودی جولیانی از احترام این گروهک به زنان حرف می زند. اما سخن از طلاق اجباری آن ها و خارج کردن رحم زنان و جدا کردن مادران از فرزندان سخنی به میان نمی آورد. این ها جنایاتی است که اسناد آن در وب سایت های متعلق به اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین مانند سایت "رجویسم" "انجمن نجات" موجود است.

این فعال ضد ایرانی از الگو گیری دیگر کشور های خاورمیانه از مجاهدین خلق برای حکومت داری سخن می گوید. اما از کمپ اشرفی که همانند زندان های قرون وسطایی بود چیزی به زبان نمی آورد. پادگانی که بر خلاف همه پادگان های دنیا جهت سیم خاردارها به داخل آن بود تا مبادا کسی فرار کند. پادگانی که فجیع ترین جنایات انسانی به اسم عقاید ایدوئولوژیک مسعود رجوی در حق دیر اعضا اعمال می شد.
منبع: جام نیوز