۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

حمله مریم رجوی به سیاست‌های احمدی‌نژاد، روحانی و اوباما

سازمان تروریستی منافقین که ید طولائی در برگزاری چنین همایش هایی با اعضای اجاره ای دارد، این بار نیز سعی داشت تا با فراهم آوردن جمع کثیری از این منافقین اجاره ای و همچنین دعوت از چهره های سیاسی کشورهای غربی، به قدرت نمایی بپردازد.
کد خبر : ۱۸۴۶۷۴

صراط: شبکه العربیه (Alarabiya) وابسته به خاندان آل سعود در گزارشی تفصیلی در بخش های متعدد خبر خود اقدام به رپرتاژ آگهی برای سازمان تروریستی منافقین(مجاهدین خلق) کرد.

این گزارش به بهانه برگزاری اجلاس سالانه "شورای ملی مقاومت ایران" که سازمان منافقین اصلی‌ترین تشکل عضو این شورا است، روز جمعه (6خرداد) برگزار و از شبکه العربیه بارها پخش گردید.

اجلاس سالانه منافقین در حالی با شعار فریبنده "همه برای آزادی" در شهر "ویلپنت" پاریس برگزار شد که ششم وهفتم تیرماه، یادآور ترور آیت الله خامنه ای در مسجد جامع ابوذر و همچنین شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بهمراه 72 تن دیگر می باشد.

سازمان تروریستی منافقین که ید طولائی در برگزاری چنین همایش هایی با اعضای اجاره ای دارد، این بار نیز سعی داشت تا با فراهم آوردن جمع کثیری از این منافقین اجاره ای و همچنین دعوت از چهره های سیاسی کشورهای غربی، به قدرت نمایی بپردازد.

شوی تبلیغاتی منافقین با سخنرانی مریم رجوی سر کرده این سازمان تروریستی و سخنرانی دیگر شخصیت های شرکت کننده در این گردهمائی، اصلی ترین بخش این این همایش بود که العربیه آن را بطور تقریبا کامل پوشش داد.

مریم رجوی که در تحولات سوریه و عراق، هم پیمان جریانات تکفیری و غرب در کشتار و جنایت علیه مردم سوریه و عراق می باشد، در بخشی از سخنان خود مسئول اوضاع آشفته منطقه به ویژه عراق را، جمهوری اسلامی ایران دانست.

منافقین کوردل که پس از سقوط دیکتاتوری نظامی صدام، اوضاع آشفته ای در عراق پیدا کرده و اخیرا از پادگان اشرف اخراج شده اند، با نشان دادن چهره ای نگران از خود و سازمانش، نسبت به حضور سردار قاسم سلیمانی در عراق، با ادبیاتی سخیف انتقاد کرد.

سرکرده منافقین گفت: «راستی همین امروز، قاسم سلیمانی سرکرده نیروی قدس و 200 تن دیگر از سران سپاه ... در بغداد چه می کنند؟

وی در ادامه سخنان خود با توهین به مسئولان نظام، از نقش و نفوذ "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق و "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی در حاکمیت عراق انتقاد کرده و اتهامات بی اساسی را به آنان وارد می سازد.

رجوی آنچه را که "اعتماد آمریکا به ایران" می خواند را مورد انتقاد قرار داد و از دولت امریکا خواست که به ایران اعتماد نکرده و همکاری نکند.

وی در این باره به گلایه از اربابان امریکایی خود می پردازد و می گوید: «آری، اشتباه تاریخی دولت امریکا این بود که رژیم ولایت فقیه را در عراق، بخشی از راه حل به حساب آورد و به حاکمیت مشترک با آن تن داد. متقابلاً رزمندگان آزادی ایران (منافقین)، که در جنگ در عراق، طرف متخاصم نبودند، به شدیدترین صورت، بمباران شدند. و سلاح هایشان ما به ازای حفاظت خیانت شده، ابتدا گردآوری و بعداً مصادره شد

مریم رجوی در ادامه توهین های آشکار خود، با تمسخر شعار اعتدال دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهور، گفت : «بعد از روی کارآمدن روحانی که با شعار اعتدال به میدان آمده بود، پشتیبانان آنها فریاد کشیدند که راه برون رفت رژیم از بحران بزرگش پیدا شد. ما گفتیم به عکس، رژیم ولایت فقیه به مراتب ضعیف تر از قبل شده است. با این حال، بفرمایید این گوی و این میدان. ببینیم با آزادی و حقوق بشر، با برنامه تولید بمب هسته ایی و با سیاست تجاوزکارانه در عراق و سوریه، چه می کنید.حالا نگاه کنید که روحانی، مسیر هشت ساله خاتمی را فقط در هشت ماه طی کرده است. نه برای مردم ایران، رفاه اقتصادی و حقوق بشر آورده و نه برای رژیم، ثبات و استحکام. در عوض، سرکوب و اعدام به طرز بی سابقه یی افزایش یافته است. »

خاطر نشان می سازیم که این همایش همچون دیگر برنامه های تبلیغاتی منافقین -با حضور کارگران و فقرای کشورهای اروپایی که برای ساعاتی در اجاره سازمان منافقین در می آیند- با حمایت مالی و سیاسی برخی کشورهای اروپایی و امریکا برگزار شده که هزینه های هنگفتی را روی دست حامیان مالی منافقین می گذارد.
منبع: جام نیوز