۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

پرداخت جریمه دوپینگ با کمک‌های مردمی!

حسین رضازاده در یک اظهار نظر جالب یکی از راه‌های تامین جریمه 100 هزار دلاری را که باید به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت شود را "کمک‌های مردمی" عنوان کرد!
کد خبر : ۱۸۰۸۲۴
صراط: حسین رضازاده در یک اظهار نظر جالب یکی از راه‌های تامین جریمه 100 هزار دلاری را که باید به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت شود را "کمک‌های مردمی" عنوان کرد!

 با مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان، فدراسیون وزنه‌برداری ایران باید مبلغ 100 هزار دلار (حدود 330 میلیون تومان) را بابت جریمه به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت کند. با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر ورزش ایران است نگرانی بابت تامین این مبلغ وجود دارد که البته حسین رضازاده در یک مصاحبه تلویزیونی تا حدودی خیال مردم را راحت کرد و گفت: این مبلغ از طریق پولی که از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان می‌دهد و کمک‌های مردمی تامین می‌شود!

نکته جالبی که در صحبت‌های او وجود داشت تامین پول جریمه وزنه‌برداران دوپینگی از راه کمک‌های مردمی است. شاید از آنجا که "بنی آدم اعضای یکدیگرند"، رضازاده در نظر دارد بار مالی این مشکل را بر روی شانه‌های مردم تقسیم کند تا فشار این قضیه تنها متوجه فدراسیون وزنه‌برداری نباشد.

بنابراین مردم می‌توانند پرداخت جریمه وزنه‌برداران دوپینگی را نیز در ردیف‌های کمک‌های مختلف خود قرار دهند تا علاوه بر بردن ثواب، تقسیم کاری نیز میان فدراسیون وزنه‌برداری و مردم انجام گرفته باشد!
منبع: ایسنا