۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

حدادی به‌انگلیسی هم از روحانی حمایت کرد!

احسان حدادی گفت: امروز سومین مدال طلای آسیایی را گرفتم و اینچئون برای من خوش یمن و رویایی است.
کد خبر : ۲۰۰۳۵۳
صراط: احسان حدادی گفت: امروز سومین مدال طلای آسیایی را گرفتم و اینچئون برای من خوش یمن و رویایی است.
 
احسان حدادی پس از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی در حالی که به زبان انگلیسی صحبت می کرد، اظهار داشت: امروز خوشحالم که مدل طلا گرفتم. امسال سال خوبی برای من نبود. در زمستان 14 ، 25 کیلو وزن کم کردم و فقط در مسابقات نیویورک 60 متر پرتاب کردم. امروز سومین مدال طلای آسیایی را گرفتم. اینچئون برایم خوش یمن است.
 
وی افزود: همان طور که گفتم این مدال را به آقای روحانی تقدیم می کنم و از گودرزی و کیومرث هاشمی ممنون هستم. بعد از المپیک شرایط خوبی نداشتم و سال گذشته هم برای من خوب نبود.تمرینات فصل زمستان را از دست دادم به خاطر بیماری ام. 14 کیلو وزن کم کردم. به این خاطر پرتاب هایم خوب نبود.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا پرتاب اولت بد بود، گفت: من دستم در آن پرتاب لیز خورد و برای اینکه خطا نشود و ریسک نکنم بد پرتابش کردم.
 
حدادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل اهدای مدالش به روحانی چه بوده است، اظهار داشت: من در دولت قبلی زیاد تمرین نکرده بودم و از وقتی دولت تدبیر و امید آمد تمرین کردم. حتی نمی خواستم دیگر برای ایران پرتاب داشته باشم اما امروز آمدم اینجا و مدال گرفتم. قبلا هم در اینچئون رکوردم را زده بودم. برایم من این شهر رویایی است.
منبع: فارس