۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

واژگونی مرگبار نیسان با 18 زن مسافر

ترکیدگی لاستیک وانت نیسانی که 18 زن را به مزارع کشاورزی روستای سرآسیاب چناران می‌برد مرگ تلخی را رقم زد.
کد خبر : ۲۱۲۷۴۲
صراط: ترکیدگی لاستیک وانت نیسانی که 18 زن را به مزارع کشاورزی روستای سرآسیاب چناران می‌برد مرگ تلخی را رقم زد.

ساعت 8 صبح روز جمعه، وانت نیسانی در مسیر مزرعه چغندر قند از چناران به روستای سرآسیاب بود که با ترکیدن لاستیک چرخ عقب از جاده منحرف شد.

دقایقی بعد از بروز این حادثه، تیم‌های امدادی اورژانس و هلال‌احمر به محل واژگونی وانت رسیدند و هفت زن زخمی را به بیمارستان منتقل کردند. هفت زن دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند و به سایر سرنشینان آسیب جدی وارد نشد.

مراحل درمان مصدومان حادثه در بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) چناران در حال انجام بود که یک زن 40 ساله به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

«حیات پزشکی» که در زمان بروز حادثه در قسمت عقب وانت نیسان ایستاده بود با شوک ناشی از انحراف وانت به بیرون از خودرو پرتاب شده و از ناحیه سر ضربه شدیدی دیده بود که تسلیم مرگ شد.

سرهنگ «یعقوب لطیف» جانشین پلیس راه استان خراسان رضوی در مصاحبه با شوک علت بروز این حادثه رانندگی را شرح داد و گفت: لاستیک وانت نیسان حادثه‌دیده از لحاظ فنی غیرقابل استفاده بوده و فرسودگی بارز داشته و راننده هم از مستعمل بودن آنها اطلاع کامل داشته است.

از سویی دیگر حمل سرنشین در قسمت بار خودرو ممنوع است و راننده این خودرو با استفاده از حضور کمتر پلیس در ساعات صبحگاهی، از فرصت استفاده و اقدام به حمل 18 مسافر زن در قسمت بار خودرویش کرده و ترکیدگی لاستیک مستعمل این خودرو، چنین حادثه تلخی را سبب شده است.

شایان ذکر است راننده 28 ساله وانت نیسان که در این حادثه صدمه جدی ندیده است، بازداشت شد.
منبع: ایران