۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

حمله جوان هندی باچاقو به نامزد سابقش

جوان 26 ساله‌ هندی برای انتقام از نامزد فراری‌اش در یک توطئه هولناک این دختر 17 ساله و نامزد تازه‌اش را تا حد مرگ مجروح کرد.
کد خبر : ۲۱۲۷۵۱
صراط: جوان 26 ساله‌ هندی برای انتقام از نامزد فراری‌اش در یک توطئه هولناک این دختر 17 ساله و نامزد تازه‌اش را تا حد مرگ مجروح کرد.

«باهارات سوما» 26 ساله که مانند خانواده نامزد سابقش سال‌ها پیش برای زندگی به لندن سفر کرده بود از مدت‌ها قبل در مذاکرات خانواده‌ها قرار ازدواجش با دختر 17 ساله هموطنش گذاشته شده بود.

«دارشانا ناروتام» عروس 17 ساله اما از این ازدواج اجباری رضایت نداشت و با تأکید بر این مخالفت خواستار بر هم زدن این وصلت بود. با پافشاری خانواده قرار مراسم ازدواج گذاشته شد اما عروس جوان که پسر 22 ساله‌ای را دوست داشت با نقشه‌ای زیرکانه با جوان آرزوهایش از لندن فرار کرد و به شهری در نزدیکی پایتخت انگلیس رفت. داماد ناامید که فرار عروس نوجوانش را بی‌آبرویی می‌دانست درصدد انتقام برآمد و با گرفتن رد این دختر در اقامتگاه جدیدش به سراغ او رفت.

این جوان انتقامجو برای دیدن این زوج ساعت‌ها در خیابانی شلوغ کمین کرد و به محض دیدن نامزد بی‌وفا و رقیبش به سراغشان رفت و پس از تعقیب و گریز در میان جمعیت هر دو را با ضربات چاقو بسختی مجروح کرد تا اینکه مأموران پلیس از راه رسیدند. دختر و پسر مجروح به بیمارستان انتقال یافتند و ضارب جوان دستگیر شد و قاضی دادگاه او را به جرم حمله مسلحانه به 23 سال زندان محکوم کرد.

به گزارش پلیس، حال دختر 17 ساله و پسر مورد علاقه‌اش وخیم است.

منبع: ایران
برچسب ها: هند چاقو انتقام