۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

برادرزاده عموی خود را کشت

اختلافات خانوادگی رنگ خون گرفت و مرد دیلمی در «باغ شاه» عمویش را کشت
کد خبر : ۲۱۲۷۵۸
صراط: اختلافات خانوادگی رنگ خون گرفت و مرد دیلمی در «باغ شاه» عمویش را کشت.

فرمانده پلیس استان بوشهر گفت: یک مرد که با طرح و نقشه قبلی عموی خود را به باغ شاه کشانده و با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده بود 15روز پس از فرار دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده گفت: اواخر آبان‌ماه سال جاری زنی در تماس با پلیس از گم‌شدن شوهر خود در یکی از بخش‌های شهر دیلم خبرداد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات پلیسی در این رابطه، غروب همان روز برادر قربانی از پیدا شدن جسد برادرش در نزدیکی روستای چاه تلخ دیلم خبر داد. بررسی ها نشان داد با شلیک از تفنگ سوزنی به شکم و سر، وی به قتل رسیده است و تحقیقات فنی پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

سردار عباس‌زاده تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان دیلم و با تحقیقات فنی و پلیسی فشرده، تحقیقات ویژه‌ای از مظنونان صورت گرفت تا اینکه مشخص شد برادرزاده 26 ساله قربانی که جزو مظنونان در بازداشت بود، قاتل است.

فرمانده پلیس استان بوشهر اظهار داشت: مظنون که برادرزاده قربانی بوده، پس از  انجام تحقیقات تکمیلی به قتل عموی خود با شلیک دوگلوله تفنگ سوزنی اعتراف کرد و گفت: به علت اختلاف خانوادگی و به بهانه صحبت بر سر موضوع مورد بحث، با عمویم در باغ شاه قرار گذاشته و سپس او را به قتل رساندم. به گفته این مقام پلیسی، سلاح به‌کار رفته در قتل نیز کشف شد.
منبع: ایران
برچسب ها: قتل برادرزاده عمو