۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

نظر خواهرزاده خاتمی درباره انشعاب از رهروان

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی انشعاب در فراکسیون رهروان ولایت را دارای اشکال و ایراد دانست.
کد خبر : ۲۱۳۴۲۵
صراط: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما قائل به تعامل هرچه بیشتر و بهتر دولت و مجلس هستیم، گفت: باید با تعامل در مدت باقی مانده عمر مجلس که به نظر من بخش مفیدش بیش از یک سال نیست، مسائل و مشکلات مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفته و رفع شود.
 
وی ادامه داد: با تعامل دولت و مجلس و لحاظ تغییرات اندک در لوایح و برنامه‌های توسعه‌ای باید بیشترین بهره‌وری را موردنظر قرار داد.
 
نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل فراکسیون جدید از سوی نمایندگان اصلاح‌طلب دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی مسائل باعث نشده نظر ما نسبت به اینکه در فراکسیون آقای لاریجانی انشعابی ایجاد نشود، تغییری کند.
 
تابش اضافه کرد: ما معتقد بودیم به لحاظ معرفتی عده زیادی از دوستان ما در فراکسیون رهروان تحت حمایت آقای لاریجانی هستند، به همین دلیل از لحاظ معرفتی و اخلاقی منشعب‌ کردن (فراکسیون) بعد از تشکیل دولت جدید ایراد و اشکال دارد، به لحاظ سیاسی نیز فراکسیون اصلی مجلس را از وزنش می‌اندازد.
 
نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما همچنان پیرامون فراکسیون‌ها بر سر اعتقاد خود هستیم، خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم و داریم که ریاست محترم مجلس نقش حمایتی خود را نسبت به دولت بیشتر و بارزتر ایفا کنند تا کدورت‌ها کمتر و تعاملات بیشتر شوند.
 
تابش در پایان در پاسخ به این سوال که پس شما به دنبال هیچ انشعاب از فراکسیون رهروان نیستید، گفت: خیر، نیستیم.
منبع: فارس
برچسب ها: رهروان تابش مجلس