۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

واکنش گودرزی به استعفای احتمالی کلانی

جلسه مجمع دو باشگاه پرسپوليس و استقلال عصر ديروز در محل وزارت ورزش و با حضور محمود گودرزي وزير ورزش برگزار شد.
کد خبر : ۲۱۵۱۰۱
صراط: حسین کلانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که کماکان از جدایی قریب الوقوعش در صورت عدم بازگشت سیاسی تا پایان هفته خبر می‌ دهد، در مورد این جلسه گفت: متاسفانه به دلیل اینکه زمان جلسه چندبار تغییر کرد من دیر توانستم در جلسه حاضر شوم اما آقای وزیر حضور پیدا کردند و چند دقیقه ای در خدمت ایشان بودیم.
 
کلانی در مورد اینکه وزیر ورزش چه واکنشی به مشکلات فعلی پرسپولیس داشت افزود: ایشان قول دادند تا جایی که می‌ توانند کمک کنند تا پرسپولیس از شرایط فعلی خارج شود. به هرحال مساله پرسپولیس در حال حاضر به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران مساله ملی است. این همان چیزی است که آقای وزیر دیروز هم به آن اشاره داشته و تاکید کردند که پرسپولیس باید هر چه سریع تر تا قبل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سروسامان بگیرد. ما هم امیدواریم تا چند روز آینده آقای سیاسی از بازداشت خارج شده و مشکلات حل و فصل شود.
 
کلانی که به نظر می‌ رسد همچنان بزرگترین دغدغه اش آزادی سیاسی است با تاکید بر اینکه امیدوار است تا سیاسی طی دو روز آینده و تا پایان هفته از زندان خارج شود، در مورد اینکه آیا وزیر حق امضا را به منتقمی یا سایر اعضای هیات مدیره داد یا نه چنین گفت: نخیر صحبتی در این مورد نشد و تنها تاکید وزیر این بود که باید به پرسپولیس کمک شود.
 
از عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌ پرسیم که وضعیت جذب اسپانسر به کجا رسید که پاسخ می‌ دهد: من اطلاعی از این قضیه ندارم! همانطور که می‌ دانید من عضو البدل هیات مدیره هستم و بیشتر آقای کاشانی و منتقمی در جریان این امور قرار دارند.
 
روز قبل خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر حمایت قاطع هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ادامه همکاری با حمیدرضا سیاسی. در این مورد از کلانی می‌ پرسیم که پاسخ می‌ دهد: جلسه ای تحت عنوان جلسه هیات مدیره در کار نبود، به هر حال هنوز هیات مدیره نتوانسته تشکیل جلسه دهد. این حمایت تنها از سوی چند نفر از اعضا صورت گرفت.
 
کلانی در پایان در واکنش به این سوال که طبق وعده قبلی اش همچنان روی جدایی از پرسپولیس تا پایان هفته در صورت عدم آزادی سیاسی پافشاری دارد یا نه بیان کرد: بله قطعا همین طور خواهد بود. همانطور که قبلا گفتم اگر تا پایان هفته آقای سیاسی آزاد نشود من با رخصت از هواداران و کسب اجازه از بزرگان پرسپولیس از این تیم خواهم رفت تا شخص جدیدی وارد گود شود. این موضوع را من دیروز هم به آقای گودرزی منتقل کردم. هر چند که ایشان واکنشی نشان ندادند جز ابراز امیدواری بر بازگشت هر چه سریع تر سیاسی.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: وزیر ورزش فوتبال