۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

نظر افشارزاده درباره احتمال جدایی بیک‌زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا الان درخواستی از هاشم بیک‌زاده برای جدایی به دست ما نرسیده است.
کد خبر : ۲۱۶۶۱۷
صراط: بهرام افشارزاده در مراسم چهلمین روز درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: مظلومی اسطوره فراموش نشدنی فوتبال ایران است که خیلی زود از جمع ما رفت، او خدمات ارزنده‌ای در این فوتبال انجام داد و هیچگاه از یاد اهالی فوتبال نمی‌رود. این ضایعه بزرگ را به خانواده و فرزندان آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
 
وی در مورد اینکه بر سر مزار ناصر حجازی هم حاضر شد، خاطرنشان کرد: وظیفه داشتم این کار را انجام دهم قطعه نام‌آورانی که هم اکنون می‌بینید خودم بانی‌اش بودم و خیلی خوب است وقتی در این مکان حضور پیدا می‌کنیم می‌توانیم بر سر مزار عزیزان از دست رفته حاضر شویم.
 
وی در مورد اینکه گفته بود روز پنج‌شنبه نقل و انتقالات مشخص می‌شود، تصریح کرد: اجازه بدهید به باشگاه بروم و همه چیز مشخص خواهد شد.
 
افشارزاده در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با اینکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرده امیرحسین صادقی بهتر است فضای جدیدی را تجربه کند، گفت: اجازه بدهید صحبت‌های لازم را انجام دهیم و حرفی نزنیم که بخواهیم بعداً آن را تصحیح کنیم، اگر صبر کنید همه چیز مشخص می‌شود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه هاشم بیک‌زاده درخواست جدایی کرده است، خاطرنشان کرد: درخواستی تا به حال از این بازیکن در این رابطه دریافت نکرده‌ام.
منبع: فارس