۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

واکنش افشار زاده به نامه نگاری دنیا مالی

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک نامه‌نگاری رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی را برای تعلیق این فدراسیون را غیراخلاقی خواند.
کد خبر : ۱۵۹۳۶۷

صراط:بهرام افشارزاده اظهار داشت: من متنی که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده را مشاهده کردم و اتفاقی که رخ داده واقعا بد است.

وی ادامه داد: همه می‌گفتند ما در کمیته ملی المپیک با مراجع جهانی تماس داشتیم و پای خارجی‌ها را به کشور باز کردیم اما ما از قداست خود در کمیته ملی المپیک دفاع کردیم.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: خیلی از مسائل بود که جلوی آن را گرفتم. مقابل خیلی از کارها ایستادم. اگر من حرمت مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را حفظ کردم برای این بود که خدایی ناکرده مشکلی برای کشورمان پیش نیاید. 

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا شما از این موضوع اطلاع داشتید، یادآور شد: من از این موضوع اطلاعی نداشتم. البته می‌دانستم ارتباطاتی وجود دارد اما نمی‌دانستم به چنین کیفیت و شفافی‌ است. کمیته ملی المپیک در این مسائل واقعا مظلوم واقع شد.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص این اقدام چیست، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. این اقدام غیر اخلاقی است. اینکه به خاطر یک پست و صندلی فدراسیون قایقرانی بخواهیم یک رشته ورزشی را به تعلیق بکشانیم و کل کشور را با چالش روبه‌رو کنیم، اقدام بسیار بدی است. از این اتفاق واقعا متاسفم و همچنین تاسف می‌خورم که برخی‌ها انگشت اتهام را به سوی کمیته ملی المپیک نشانه گرفتند و بی‌رحمانه کمیته ملی المپیک را مورد اتهام قرار دادند.

افشارزاده یادآور شد: به نظرم با انتشار این خبر حقانیت کمیته ملی المپیک مشخص شد.

وی در خصوص کاندیداتوری دنیامالی برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی، خاطرنشان کرد: با این وضعیت نباید بگذارند که این کار انجام شود.کسی که به این صورت عمل می‌کند باید سخت مقابل او ایستادگی کرد. گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با اطلاعاتی که دارد باید صددرصد از حضور ایشان در انتخابات جلوگیری کند. ممکن است فردا مشکلی ایجاد شود و ایشان برای ورزش کشور حادثه‌ای را به وجود بیاورد.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در پایان به تسنیم گفت: این موضوع زشت و تاسف آور است.کسی که به واسطه دولت به روی کار می‌آید؛ بیاید از دولت شکایت کرده و باعث تعلیق قایقرانی شود، بی‌اخلاقی کرده است.