۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

حادثه مرگبار رانندگی در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد یکدستگاه وانت با یکدستگاه کامیونت در بزرگراه آزادگان، منجر به مرگ راننده خودور وانت شد.
کد خبر : ۲۱۷۱۳۷
صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد یکدستگاه وانت با یکدستگاه کامیونت در بزرگراه آزادگان، منجر به مرگ راننده خودور وانت شد.
 
'سیدجلال ملکی' افزود: در این حادثه که بامداد امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان روی داد، راننده خودرو وانت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
 
 
* مسمومیت شش شهروند تهرانی براثر نشت گاز
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نشت گاز در یک واحد مسکونی پنج طبقه در بلوار آیت الله کاشانی نیز موجب گازگرفتگی شش نفر از ساکنین این واحد مسکونی شد.
 
ملکی گفت: ساعت 23 و 59 دقیقه شب گذشته حادثه نشت گاز در یک واحد مسکونی به سازمان آتش نشانی تهران اعلام و نیروهای امداد و نجات این سازمان با اطلاع از موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فضای موتورخانه این ساختمان به دلیل نامعلومی مملو از گاز منواکسید کربن شده بود، تصریح کرد: گاز از طریق دودکش و سقف کاذب به واحدهای مسکونی این ساختمان نشت و سرایت می کند.
 
ملکی اظهار کرد: براثر این حادثه شش نفر از ساکنان این واحد مسکونی شامل پنج مرد و یک زن دچار مسمومیت شدند که پنج مرد به صورت سرپایی مداوا و خانم 25 ساله نیز به دلیل شدت مسمومیت، به مرکز درمانی منتقل شد.
منبع: ایرنا