۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

شلیک 8گلوله برای دستگیری ۲ قاچاقچی

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی سابقه‌دار در جریان عملیات تعقیب و گریز و شلیک ۸ گلوله خبر داد.
کد خبر : ۲۱۷۳۸۱
صراط: سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی سابقه‌دار در جریان عملیات تعقیب و گریز و شلیک ۸ گلوله خبر داد.
 
سرهنگ حسین اسدی با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر در حوالی شهرک ولیعصر(عج) اظهار داشت: در ساعات ابتدایی شب و زمانی که ماموران گشت انتظامی کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) در حال گشت زنی در یکی از خیابان‌های این محدوده بودند، حرکت آرام یک خودروی تیبا باعث شد تا ماموران به این خودرو مظنون و متوجه شوند که دو سرنشین این خودرو در حال تقسیم مواد مخدر شیشه در داخل اتومبیل هستند.
 
سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران پس از اطلاع از ماجرا به خودرو نزدیک شدند و دستور توقف به راننده خودروی تیبا را دادند که راننده به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کرد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه فرار سرنشینان خودروی تیبا امکان آسیب‌رساندن به سایر همشهریان را متصور می‌کرد و راننده خودروی تیبا به صورت جنون‌آمیزی در حال رانندگی و فرار از دست پلیس بود، ماموران بلافاصله مراتب اجرای طرح مهار را از طریق مرکز پیام به سایر گشت‌های پلیس اطلاع دادند.
 
اسدی با بیان اینکه سرنشینان خودروی تیبا به دستور ایست مکرر ماموران پلیس توجه نکرده و به دنبال گریز از دست آن‌ها بودند، گفت: در ادامه تعقیب و گریز پلیس و خودروی متهمان، با توجه به عدم اعتنای سرنشینان این خودرو به دستورات مکرر ایست پلیس، ماموران در دو نوبت اقدام به شلیک سه و پنج تیر هوایی کردند که باز هم راننده و سرنشین به شلیک‌های اخطار توجه نکردند.
 
سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران پس از بی‌توجهی متهمان به شلیک‌های اخطار، مجبور به شلیک سه گلوله به سمت لاستیک‌های خودروی مذکور شدند که در نهایت به دنبال اصابت گلوله به لاستیک خودرو، متهمان مجبور به توقف شدند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری، مشخص شد هر دو متهم دارای سوابق کیفری متعدد و مرتبط با سرقت و توزیع مواد مخدر بودند که برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.
منبع: تسنیم