۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

دبیر برکنارشده فدراسیون در استرالیا!

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا صبح راهی شهر دیگر کشور استرالیا می شود تا خود را بیش از پیش مهیای شروع جام ملت های آسیا کند.
کد خبر : ۲۱۹۰۴۱
صراط: تیم ملی فوتبال ایران صبح فردا (چهارشنبه) یک سفر نه چندان طولانی در کشور استرالیا خواهد داشت. کاروان ایران که تا کنون در شهر ساحلی سیدنی مستقر بود برای شروع کارش در جام ملت های آسیا باید راهی ملبورن شود. در ملبورن اولین دیدار تیم ملی مقابل بحرین رقم می خورد. این بازی صبح روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.  
 
در حقیقت تا قبل از روز چهارشنبه(فردا) تیم هایی که به استرالیا سفر کرده بودند باید با هزینه فدراسیون کشور خود اقدام به برگزاری اردو می کردند و تیم ملی نیز شهر سیدنی را انتخاب کرد. آن هم در هتلی که از نظر بازیکنان چندان مناسب پذیرایی از تیم ایران نبود اما از فردا (چهارشنبه) تمامی تیم ها با مخارج میزبان کارشان را در کشور استرالیا پیگیری می کنند.

خبر دیگر از تیم ملی اینکه علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رئیس و دبیرکل برکنار شده فدراسیون فوتبال نیز فردا (چهارشنبه) به صورت مستقیم عازم ملبورن خواهند شد تا به اردوی تیم ملی بپیوندند.

ایران در این مسابقات با بحرین، امارات و قطر همگروه است.

ایران تمرینات خود را از چهارشنبه تا شنبه در ملبورن پیگیری خواهد کرد و روز یکشنبه از ساعت 12:30 به وقت تهران در نخستین دیدار مرحله گروهی به مصاف بحرین می‌رود.
برچسب ها: ملبورن تیم ملی