۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

تیراندازی مرگبار در فرودگاه اوهایو

تیراندازی مرگبار پلیس به مسافر فرودگاه کلمبوس ایالت اوهایو آمریکا، پس از مشاجره و درگیری شماری از نیروهای امنیتی فرودگاه با وی صورت گرفت.
کد خبر : ۲۱۹۴۹۳
صراط: تیراندازی مرگبار پلیس به مسافر فرودگاه کلمبوس ایالت اوهایو آمریکا، پس از مشاجره و درگیری شماری از نیروهای امنیتی فرودگاه با وی صورت گرفت.

سالن انتظار پروازهای خروجی این فرودگاه، یک ساعت به حالت تعطیل درآمد و مسافران به بخش پروازهای ورودی منتقل شدند.
 
مشاجره و درگیری مسلحانه میان ماموران پلیس فرودگاه کلمبوس در ایالت اوهایو آمریکا با یکی از مسافران این فرودگاه، به تیراندازی مرگبار پلیس به مسافر نگون بخت انجامید.
 
بعدازظهر چهارشنبه به وقت محلی، مردی در فرودگاه کلمبوس بر سر اوضاع فرودگاه و نحوه برخورد نیروهای پلیس با مسافران، به جر و بحث با ماموران پلیس پرداخت و این مشاجره اندکی بعد، به درگیری مسلحانه منتهی شد که در جریان آن، مرد مسافر با ضرب گلوله نیروهای پلیس از پای در آمد.
 
هویت مقتول و جزئیات مربوط به مشاجره میان او و نیروهای پلیس که در سالن انتظار فرودگاه رخ داد، خبر دقیقی گزارش نشده است، با این حال، ماموران به خبرنگاران گفته اند، هنوز مطمئن نیستند مقتول قصد مسافرت داشته یا از بدرقه کنندگان مسافران فرودگاه بوده است.
 
برابر اعلام سخنگوی فرقه برادری پلیس اوهایو، در پی این درگیری ها نیروهای ویژه مقابله با تروریسم و کارشناسان خنثی سازی بمب در فرودگاه یاد شده حضور پیدا کردند و خودروی مرد مقتول را که در پارکینگ فرودگاه پارک شده بود، بازرسی کردند.
 
این سخنگو افزود: سالن انتظار پروازهای خروجی این فرودگاه، یک ساعت به حالت تعطیل درآمد و مسافران به بخش پروازهای ورودی منتقل شدند؛ با این حال، پس از یک ساعت اوضاع به حالت عادی درآمد و پروازهای این فرودگاه برابر برنامه از سر گرفته شد.

منبع: شبکه خبر