۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس در ساحل کنگان

فرمانده انتظامی کنگان گفت: درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان "مواد نیروزا و ترقه" در ساحل کنگان یک زخمی برجای گذاشت.
کد خبر : ۲۲۷۲۱۱
صراط: فرمانده انتظامی کنگان گفت: درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان "مواد نیروزا و ترقه" در ساحل کنگان یک زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ کرم دشتیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری پلیس و قاچاقچیان در کنگان اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فعالیت یک باند ورود و توزیع قاچاق کالا در نخلستان‌های حاشیه ساحل شهرستان کنگان این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از اعزام اکیپ متشکل از ماموران انتظامی به محل مورد نظر؛ تعدادی از قاچاقچیان با رویت ماموران انتظامی در محل سریعاً با استفاده از تاریکی شب با قایق از محل متواری شده و بقیه اعضای باند هم بدون توجه به دستور ایست پلیس، قصد فرار از مسیر خشکی توسط خودرو با زیر گرفتن ماموران نیروی انتظامی داشتند.
 
فرمانده انتظامی کنگان خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی با سرعت عمل مناسب و با هدف دستگیری قاچاقچیان و دفاع از جان خود و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک هوایی کرده ولی در عین حال قاچاقچیان نسبت به هشدار دوم نیز بی تفاوت بودند.
 
وی گفت: در نهایت ماموران برای توقف خودرو به سوی آنان شلیک کرده که در این راستا راننده خودرو پژو 405 به نام "عیسی .ب" مجروح و به بیمارستان امام خمینی(ره)شهر کنگان منتقل می‌شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: در همین راستا تعداد 652 بسته انواع کپسول و قرص‌های نیروزا، 655 قوطی انواع مواد نیروزا در سایز و مارک‌های مختلف و تعداد بیش از 5 هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش سه میلیارد و 750 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.