۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

کامیون بزرگراه ستاری را به هم ریخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه کامیون با شش خودروی سواری در بزرگراه ستاری خبر داد.
کد خبر : ۲۱۹۹۵۳
صراط: سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این حادثه گفت:‌ در ساعت 13:30 امروز یک مورد حادثه رانندگی به آدرس شمال به جنوب بزرگراه ستاری تقاطع خیابان گلستان به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 55 و 94 را به همراه گروه نجات 3 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اظهار کرد:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون کمپرسی در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ستاری بوده که به دلیل نامعلومی در تقاطع خیابان گلستان موفق به کنترل وسیله نشده و با 6 دستگاه خودروی سواری برخورد کرده است.

ملکی با بیان اینکه این کامیون پس از برخورد با این 6 خودرو متوقف شده بود گفت: راننده یکی از خودروها درون کابین گرفتار شده بود که این فرد پس از خروج در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت اما خوشبختانه مصدومیت جدی نداشت.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان اظهار کرد:‌ آتش‌نشانان اقدام به ایمن سازی محل کرده و پس از قطع برخورد خودروها و انتقال این وسایل نقلیه به حاشیه بزرگراه به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، این حادثه سبب ایجاد ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ستاری شده بود که به همین دلیل عوامل پلیس راهور سعی در روان‌سازی ترافیک داشتند.

ملکی با بیان اینکه در میان خودروهای حادثه‌دیده لندکروز، پراید، تویوتای کمری و ... دیده می‌شود گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا