۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

سرنوشت تلخ یک زن و مرد در گذر از اتوبان

یک زن و مرد در تبریز قربانی عبور از عرض اتوبان شدند و به کام مرگ فرو رفتند.
کد خبر : ۲۲۰۲۹۴
صراط: یک زن و مرد در تبریز قربانی عبور از عرض اتوبان شدند و به کام مرگ فرو رفتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: در تصادف سواری با دو عابرپیاده در اتوبان پاسداران تبریز، آنها کشته شدند. «حبیب حسینقلی‌زاده» گفت: ساعت 5/6 عصر شنبه دو عابر پیاده که اقدام به طی کردن عرض اتوبان پاسداران کرده بودند جان خود را از دست دادند.

وی افزود: قربانیان یک مرد و زن بودند.  وی از فراری بودن راننده‌ای که این دو عابر در اثر تصادف با خودروی وی جان باخته‌اند خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه راننده بعد از این حادثه فرار کرده است.

حسینقلی‌زاده گفت: در بررسی تکنیسین‌های اعزامی اورژانس به محل متأسفانه مرگ عابران پیاده که یک زن 34 ساله و مرد 19 ساله بودند در محل تأیید شد. وی از تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها به عنوان معضل بزرگی برای امدادرسانی یاد کرد و گفت: متأسفانه هنگام وقوع سوانح رانندگی تمام خودروهای عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می‌کنند.

وی ادامه داد: تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف همواره موجب افزایش شدت تلفات و به خطر افتادن جان خود تماشاگران می‌شود. حسینقلی‌زاده از مردم خواست در زمان وقوع سوانح رانندگی فقط با اورژانس تماس گرفته و از ترافیک در محل حادثه خودداری کنند چرا که نجات جان مردم و صدمه دیدگان، از آرشیو فیلم‌های برخی افراد مهم‌تر است و ممکن است این مصدوم یکی از عزیزان خود آنها باشد.
منبع: ایران
برچسب ها: اتوبان مرگ تبریز