۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

بهترین بازیکن زمین از نگاه سرمربی بحرین

سرمربی تیم ملی بحرین گفت: تیم ایران با ۳ امتیازی که دیروز از ما گرفت شانس بسیار زیادی برای صعود به دور بعد جام ملت‌های آسیا دارد.
کد خبر : ۲۲۰۲۹۲
صراط: مرجان عید سرمربی تیم ملی بحرین در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های ایران و بحرین که منجر به پیروزی شاگردان کی‌روش شد گفت: ایران از تیم‌های حرفه‌ای آسیاست و این 3 امتیاز به آنها کمک زیادی در ادامه راه خود خواهد کرد. ایران از بازیکنان حرفه‌ای سود می برد.
 
وی ادامه داد: ما هم مقابل ایران شانس داشتیم تا به موفقیت برسیم اما ایرانی‌ها از شانس خود بهتر استفاده کردند و برنده این بازی شدند.
 
سرمربی تیم ملی بحرین درباره شانس صعود ایران و بحرین به مرحله بعد این بازی‌ها هم اظهار داشت: ایران 3 امتیاز بازی اول را گرفت و با این 3 امتیاز آنها از شانس بسیار زیادی برای صعود برخوردار شده‌اند اما به هر حال هنوز 2 بازی باقی مانده و ما هم در صدد رسیدن به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا هستیم.
 
مرجان عید در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران را در این بازی بهتر دیدید گفت: به نظرم دژاگه، نکونام و و تیموریان بهترین بازیکنان ایران در بازی روز گذشته بودند. نکونام قدرت فوق العاده ای برای رهبری تیم ایران در داخل زمین دارد. تیموریان هم بازیکن بسیار جنگنده ای است و دژاگه هم قدرت حفظ توپ بسیار بالایی دارد. در کل اعتقاد دارم خط وسط تیم ایران خیلی منسجم کار کرد و این موضوع می تواند در بازی های آینده به کمک تیم ایران بیاید.
منبع: فارس
برچسب ها: بحرین ایران