۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

اشتیاق آسوشیتدپرس به تماشای بازی ایران

خبرگزاری آسوشیتدپرس در بخش ورزشی خود توصیه کرده امروز در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دیدن بازی ایران را از دست ندهید.
کد خبر : ۲۲۰۰۹۴
صراط: خبرگزاری آسوشیتدپرس در بخش ورزشی خود توصیه کرده امروز در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دیدن بازی ایران را از دست ندهید.

در گزارش جدید خبرگزاری آشوشیتدپرس به بررسی دو بازی انجام شده در روز سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اشاره شده و نویسنده توصیه کرده است علاقمندان به فوتبال تماشای بازی تیم ملی ایران با داشتن سه دوره قهرمانی در بازی‌های جام ملت‌ها مقابل بحرین را از دست ندهند.
 
آسوشیتدپرس می‌نویسند: ایران یکی از شانس‌های قطعی برای قهرمانی در شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است آنان در رتبه بندی فیفا قدرتمندترین تیم فوتبال در آسیا هستند و از حضور بازیکنانی در لیگ‌های مطرح اروپایی بهره می‌برند.
 
حضور کارلوس کی‌روش در نیمکت هدایت تیم ملی ایران فوتبال دوستان در سراسر جهان را به دیدن بازی ایران- بحرین تشویق می‌کند زیرا او مربی سابق رئال‌مادرید و منچستر‌یونایتد بوده و به طور کامل در اروپا شناخته شده است گلزنی‌های رضا قوچان نژاد در بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا، این امید را برای تیم فوتبال ایران بوجود آورده که مهاجم ایرانی می‌تواند آقای گل این رقابت‌ها در استرالیا شود.
 
او حتی تک گل ایران در بازیهای جام جهانی 2014 را هم به ثمر رساند. قوچان‌نژاد درباره بازیهای جام ملتها گفت: ما با ثبت رکورد‌های قابل توجهی تیمی و انفرادی به جام ملتها راه یافتیم. همه ما در انتظار بازیهای بزرگی هستیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
 
بازیکنان تیم ایران فشارها بر روی تیم ملی را فراموش کرده و به انجام وظایف خود می‌پردازند. با حضور کارلوس کی روش اطمینان دارم به موفقیت می‌رسیم.
 
از سوی دیگر کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ایران هم به موفقیت شاگردانش اطمینان داشته و گفته است: هیچ عذر و بهانه‌ای و هیچ استدلال و توجیحی قابل قبول نیست، ما به اینجا آمده‌ایم تا فوتبال بازی کنیم با روحیه‌ی بالایی که تیم ایران دارد، بازیهای زیبایی به نمایش گذاشته و از فرصت پیش آمده برای کسب افتخاری دیگر برای فوتبال ایران استفاده خواهیم کرد.
 
ایران دارای 13 دوره حضور در بازیهای جام ملتها است اما در مقابل تیم ملی بحرین از 7 بازی گذشته 5 بازی را به حریفان واگذار کرده است. آنان در بازیهای انتخابی فقط یک گل به ثمر رساندند.
 
آسوشیتدپرس در ادامه آورده است، دیگر بازی گروه B میان تیمهای امارات و قطر برگزار می‌شود اما با توجه به سبک بازی مشابه آنان توصیه می‌شود دیدار تیمهای ایران و بحرین را تماشا کنید زیرا فوتبال ایران دارای سبکی متفاوت با شیوه فوتبال کشورهای عربی است.