۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

آمار مرگ در تصادفات 30 سال گذشته

براساس آمارهای راهنمایی و رانندگی در 30 سال گذشته 700 هزار نفر کشته، 200 هزار خانواده متلاشی و 15 میلیون نفر در اثر سوانح رانندگی مصدوم شده‌اند.
کد خبر : ۲۱۹۶۸۵
صراط: رئیس دادگستری بناب گفت: براساس آمارهای راهنمایی و رانندگی در 30 سال گذشته 700 هزار نفر کشته، 200 هزار خانواده متلاشی و 15 میلیون نفر در اثر سوانح رانندگی مصدوم شده‌اند.

سهراب اقبالی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با ارائه گزارشی ار تأسیس و راه‌اندازی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان اظهار داشت: در کشور ما از یک نکته غافل هستیم و همیشه به صورت سطحی از آن عبور کرده‌ایم و آن هم این است که از یافتن علت‌ها غافلیم و با معلول به صورت سرکوب‌گرانه برخورد می‌کنیم.

شکاف طبقاتی موجب جرم می‌شود/ ایجاد شکاف و فاصله طبقاتی برای عده‌ای قابل قبول نیست!

وی با بیان اینکه 50 درصد جرایم موجود در کشور ناشی از سرقت، کلاهبرداری، تصاحب مال نامشروع و ترک نفقه است؛ افزود: ریشه این مشکلات به بیکاری بر می‌گردد و از مسئولان انتظار می‌رود در سطح جامعه برای کاهش فاصله طبقاتی قدم بردارند و ایجاد شکاف و فاصله طبقاتی برای عده‌ای قابل قبول نیست!

رئیس دادگستری بناب سپس با اعلام اینکه زندان اسلامی باید فقهی و بر مبنای موازین شرعی باشد؛ تصریح کرد: براساس آمارهای راهنمایی و رانندگی در 30 سال گذشته 700 هزار نفر کشته، 200 هزار خانواده متلاشی و 15 میلیون نفر در اثر سوانح رانندگی مصدوم شده‌اند.
اقبالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تأسیس زندان در بناب به ظرفیت 500 نفر خواستار همکاری مسئولان و مردم شهر در جهت تأسیس زندان بناب شد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط تصادف مرگ