۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

مسمومیت 3مرد عراقی از سوی زوج سارق

زوج تبهکار و قاتل قطار مشهد - تهران در کمتر از چهار ساعت در شاهرود دستگیر شدند.
کد خبر : ۲۲۱۰۱۲
صراط: زوج تبهکار و قاتل قطار مشهد - تهران در کمتر از چهار ساعت در شاهرود دستگیر شدند.

سرهنگ «محمدرضا مالکی» رئیس پلیس راه آهن شمال شرق گفت: این زوج تبهکار با آب معدنی آلوده به ماده بیهوشی، سه مسافر از اتباع کشور عراق را مسموم کردند و باعث مرگ یکی از آنان شدند.

وی افزود: این زوج 50 میلیون ریال پول و گوشی‌های تلفن همراه این سه عراقی را به سرقت بردند.رئیس پلیس راه آهن شمال‌شرق ادامه داد: ساعت 5:40 دقیقه صبح سه‌شنبه تحقیقات پلیس با مخابره گزارش مرگ مشکوک در قطار مشهد - تهران در پلیس ایستگاه راه آهن سمنان کلید خورد. تحقیقات نشان داد قربانی یک مسافر عراقی است و دو همراه و هموطن وی نیز حال مساعدی نداشتند که به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

سرهنگ مالکی افزود: با بررسی فهرست مسافران، زن و مردی که ساعت 3 صبح در ایستگاه شاهرود پیاده شده بودند شناسایی شدند.وی گفت: با شناسایی خودروی مسافربر شخصی این زوج، هتل محل زندگی آنان مشخص شد و هر دو همراه وسایل سرقتی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ مالکی افزود: این زوج غیربومی و اهل استان‌های جنوب و شرق کشور هستند که سه تبعه عراقی را مسموم کردند و یکی از آنان که مردی 51 ساله بود، جان باخت.  رئیس پلیس راه آهن شمال‌شرق برای تأمین آرامش و امنیت مسافران ریلی بویژه اتباع خارجی توصیه کرد از قبول هر گونه آشامیدنی و استشمام عطر از دیگر مسافران خودداری کنند.
منبع: ایران