۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

نظر مهدوی‌کیا درباره قیمت پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ژاپن نسبت به تیم ملی عراق حریفی سرسخت‌تر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا خواهد بود.
کد خبر : ۲۲۱۳۷۲
صراط: مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه مراسم تقدیر از مصطفی لشگری خبرنگار ورزشی در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌ها گفت: در دو بازی اول به پیروزی رسیدیم و خیلی با برنامه کار کردیم. در دفاع موفق بودیم و دروازه ما باز نشد. امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل امارات به پیروزی برسیم و به عنوان تیم سرگروه بالا رفته و با ژاپن بازی نکنیم.
 
وی در مورد اینکه علی کفاشیان اعلام کرده دوست دارد با ژاپن بازی کنیم عنوان کرد: کفاشیان شاید به خاطر سابقه خوب تاریخی ما در دیدار مقابل تیم‌های شرقی این حرف را مطرح کرده است اما فکر می‌کنم ژاپن خیلی قوی‌تر از عراق است.
 
کارشناس فوتبال ایران در رابطه با کیفیت فنی عراق عنوان کرد: البته عراق هم تیم بسیار خوبی است آنها فوتبالی انتحاری و سرسخت به نمایش می‌گذارند. بدون شک ژاپن بازیکنان با تجربه‌تر و با کیفیت‌تری دارد و آنها تیم قوی‌تری هستند.
 
مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها موفق شود تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما در جام اخیر خیلی با برنامه بازی می‌کنیم و همواره در فوتبال آسیا جزو قدرت‌ها بودیم. بدون شک در این جام هم از کاندیداهای قهرمانی هستیم.
 
وی در مورد اینکه آخرین مقام آسیایی ما مربوط به جام ملت‌های 2004 است و چقدر این تیم را شبیه به تیم سال 2004 می‌دانم گفت: حق ما در سال 2004 قهرمانی بود و می‌توانستیم با پیروزی مقابل چین خیلی آسان قهرمان شویم اما در ضربات پنالتی به این تیم باختیم. شرایط هجومی آن تیم خیلی بهتر از تیم فعلی بود.
 
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با قیمت‌گذاری باشگاه پرسپولیس و اینکه رقم واگذاری باشگاه 290 میلیارد تومان اعلام شده است خاطرنشان کرد: نمی‌دانم معیار قیمت‌گذاری چیست و در این مورد نه اطلاعی دارم و نه تخصص کافی برای اظهارنظر.
 
مهدوی‌کیا در مورد اینکه پرسپولیس با این رقم جزو 50 باشگاه گران جهان است عنوان کرد: نمی‌ دانم براساس چه حساب و کتابی این قیمت‌ها در نظر گرفته شده اما امیدوارم هرچه زودتر وضعیت این دو باشگاه سروسامان پیدا کند.
منبع: فارس
برچسب ها: فوتبال پرسپولیس